Het Honda cbr600f/fs topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie moggel iedereen, bij mij is baardmans niet langsgekomen.

mijn ouders vroegen wel of mijn bankrekening nog hetzelfde was en ik moest een handtekening zetten en het koste mij geen geld zeiden ze }) ben benieuwd *D

verder niet aan de motor bezig geweest maar een hoedeplankje gemaakt voor mijn wagentje, als het wagentje klaar is beginnen we aan de motor

gelijk ff wat extra voor in de op

gewijzigd:
Powerbronze kuipruit
BSM vampire open uitlaat

to do
velg striping
stalen remleidingen
pazzo of titax
mpp 2ct's
uitlaat bij voorkeur Laser X-treme })
van het bananen zadel af zien te komen :X
 
cbr.JPG

cbr1.JPG

cbr2.JPG

Jaar: 1998
Stand:27.400km

Slijtage onderdelen:
Banden: ongeveer 3000
Remmen: ongeveer 3000
September kleine beurt, nieuwe accu.

Inbezit vanaf: 07-01-2005
Eerste toelating:02-04-1998

Kan hem kopen voor 3500.
Wat vinden jullie hiervan? Is namelijk 200km rijden ervoor maar vind hem serieus echt mooi!!??

Jullie mening graag, DANK
 
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaar: 1998
Stand:27.400km

Slijtage onderdelen:
Banden: ongeveer 3000
Remmen: ongeveer 3000
September kleine beurt, nieuwe accu.

Inbezit vanaf: 07-01-2005
Eerste toelating:02-04-1998

Kan hem kopen voor 3500.
Wat vinden jullie hiervan? Is namelijk 200km rijden ervoor maar vind hem serieus echt mooi!!??

Jullie mening graag, DANK

Hij is ook erg mooi! :Y Ik zat al te wachten waar je bleef de laatste tijd... :P
KM-stand is een leuke stand. Niet te gek. Slijtage onderdelen kan je ook nog wel ff mee vooruit. En een nieuwe accu er pas in is gewoon mooi meegenomen!

Is €3500,- de uiterste prijs? De verkoper zal nog best moeite nu hebben met verkopen, in de regenachtige kl*te tijd. Dus ik zou nog wel wat proberen. €3200,- bijv. vind ik een iets eerlijkere prijs voor deze motor.

Desalniettemin een heel mooi ding en een hele goede keuze als je deze neemt denk! Ik vind de kleurstelling persoonlijk erg mooi :).
 
Hij is ook erg mooi! :Y Ik zat al te wachten waar je bleef de laatste tijd... :P
KM-stand is een leuke stand. Niet te gek. Slijtage onderdelen kan je ook nog wel ff mee vooruit. En een nieuwe accu er pas in is gewoon mooi meegenomen!

Is €3500,- de uiterste prijs? De verkoper zal nog best moeite nu hebben met verkopen, in de regenachtige kl*te tijd. Dus ik zou nog wel wat proberen. €3200,- bijv. vind ik een iets eerlijkere prijs voor deze motor.

Desalniettemin een heel mooi ding en een hele goede keuze als je deze neemt denk! Ik vind de kleurstelling persoonlijk erg mooi :).
Hij staat op MP voor 3.900.
Voor 3.500 mag ik komen kijken, hij heeft ook al van iemand anders een bod van 3.500.

(zie: http://link.marktplaats.nl/120532707 )
 
Hmm, oke... Dan is het in principe ook wel een mooie prijs. Ik doelde er ook op dat je natuurlijk het uiterste eruit moet halen. Maar ik neem aan dat je dat ook wel doet! :P

Anyway, deze is geen optie meer voor je overigens?

≥ Motoren - Marktplaats.nl
Nee, heb hem meerdere malen een aantal vragen gemaild, kreeg ik alleen zijn telefoon nummer.
Bij het bellen ernaar kon hij geen antwoord geven en na 4x bellen kon hij nog steeds niet het kenteken geven.. elke keer zeggen van owja moet ik nog naar kijken.

Ik vertouwde hem niet zo... en gezien het feit dat erzoveel op internet staan ga k liever door.

Daarnaast geef ik nu iets meer uit maar heb ik wel gelijk een motor die ik 10x mooier vind! *O*
 
Jaar: 1998
Stand:27.400km

Slijtage onderdelen:
Banden: ongeveer 3000
Remmen: ongeveer 3000
September kleine beurt, nieuwe accu.

Inbezit vanaf: 07-01-2005
Eerste toelating:02-04-1998

Kan hem kopen voor 3500.
Wat vinden jullie hiervan? Is namelijk 200km rijden ervoor maar vind hem serieus echt mooi!!??

Jullie mening graag, DANK

Niet slecht. Is denk ik niet al te hard me gescheurd als ik naar de schaamranden op de achterband kijk. Vraag wel ff wanneer de laatste keer grote beurt is geweest. Dat zou nl. eigenlijk bij de 24000 moeten zijn geweest.
 
Niet slecht. Is denk ik niet al te hard me gescheurd als ik naar de schaamranden op de achterband kijk. Vraag wel ff wanneer de laatste keer grote beurt is geweest. Dat zou nl. eigenlijk bij de 24000 moeten zijn geweest.
hij is van zijn vrouw geweest (mail met d'r man)

Ik heb nu nog een mailtje openstaan, bij reactie zou ik het vragen.
Verder nog iemand... hou van meningen ?? *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan