Het Honda CBR600F/FS Topic deel 62 "De bandenstapel editie"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen!

Zal me even voorstellen:
Ik ben Ruud :+ 19 jaar, doe op het moment ict niveau 4 (mbo).

Ik heb een motor gevonden op MP die me wel aanstond (qua prijs / looks enz.)

Het gaat om deze

Is er bij dit type iets waar je specifiek op moet letten en bij deze km-stand met extra kosten oid?

Sorry dat ik gelijk met vragen kom, maar kan het beter aan de experts vragen dan iets op de gok kopen :P
 
Hey mensen!

Zal me even voorstellen:
Ik ben Ruud :+ 19 jaar, doe op het moment ict niveau 4 (mbo).

Ik heb een motor gevonden op MP die me wel aanstond (qua prijs / looks enz.)

Het gaat om deze

Is er bij dit type iets waar je specifiek op moet letten en bij deze km-stand met extra kosten oid?

Sorry dat ik gelijk met vragen kom, maar kan het beter aan de experts vragen dan iets op de gok kopen :P
Oh god nog een ict-er :X

:+

:W :W

Voor zover ik weet heeft dit type niets specifieks waar je op moet letten :N (de standaard Honda dingetjes gaan wel eens kapot natuurlijk, naks en spanningsregelaar).

Maar verder gewoon op de standaard zaken letten. Ik weet verder niet of er rond die kilometerstand groot onderhoud aan zit te komen, daar kan een ander misschien meer over zeggen :Y
 
Hey mensen!

Zal me even voorstellen:
Ik ben Ruud :+ 19 jaar, doe op het moment ict niveau 4 (mbo).

Ik heb een motor gevonden op MP die me wel aanstond (qua prijs / looks enz.)

Het gaat om deze

Is er bij dit type iets waar je specifiek op moet letten en bij deze km-stand met extra kosten oid?

Sorry dat ik gelijk met vragen kom, maar kan het beter aan de experts vragen dan iets op de gok kopen :P
als de motorfiets goed onderhouden is dan hoef je je niet druk te maken over de km. stand.

verder gewoon je gezonde verstand gebruiken, voel bijv. even aan het motorblok voordat je hem start. deze moet koud zijn om te kunnen beoordelen of de motor goed wil starten.

ga gewoon eens een stukje proefrijden, vertrouw je er iets niet aan doe het dan gewoon niet.

zwakke punten van alle cbr's zijn de nokkenaskettingspanner en de spanningsregelaar.







zo dit is echt de laatste keer dat ik dit getypt heb :+
 
als de motorfiets goed onderhouden is dan hoef je je niet druk te maken over de km. stand.

verder gewoon je gezonde verstand gebruiken, voel bijv. even aan het motorblok voordat je hem start. deze moet koud zijn om te kunnen beoordelen of de motor goed wil starten.

ga gewoon eens een stukje proefrijden, vertrouw je er iets niet aan doe het dan gewoon niet.

zwakke punten van alle cbr's zijn de nokkenaskettingspanner en de spanningsregelaar.







zo dit is echt de laatste keer dat ik dit getypt heb :+
Volgende keer is een ander de sjaak :+
 
als de motorfiets goed onderhouden is dan hoef je je niet druk te maken over de km. stand.

verder gewoon je gezonde verstand gebruiken, voel bijv. even aan het motorblok voordat je hem start. deze moet koud zijn om te kunnen beoordelen of de motor goed wil starten.

ga gewoon eens een stukje proefrijden, vertrouw je er iets niet aan doe het dan gewoon niet.

zwakke punten van alle cbr's zijn de nokkenaskettingspanner en de spanningsregelaar.







zo dit is echt de laatste keer dat ik dit getypt heb :+
Kan je dit ergens aan merken / controleren?
Hoop dat m'n oom evt ook mee kan, weet er veeeeeeeel meer over dan mij (meer dan niets dus :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan