Het Honda cbr600f/fs topic deel 7

wanneer koopt daros een motor

  • 1 hij koopt nooit een motor

    Stemmen: 2 11,1%
  • 2 hij koopt in het voorjaar een motor

    Stemmen: 2 11,1%
  • 3 hij koopt een cbr in januari

    Stemmen: 2 11,1%
  • 4 hij koopt een ander merk

    Stemmen: 1 5,6%
  • 5 hij kan geen keuze maken en maakt ons het leven zuur met h

    Stemmen: 8 44,4%
  • 6 alle zwarte cbr's zijn uitverkocht en hij koopt eindelijk

    Stemmen: 3 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
ook ik heb deeltje 7 gevonden. *O*

@tweety: kan je die kleine foto in de OP vervangen voor een grote? O-)

HPIM0136.JPG


@Del Boske: als je t aardig aan tweety vraagt mag t denk ik best. :+
 
Ff een vraagje mbt het spuiten :+ .

Wat is het nut van de hele boel schuren met p1000 voor je de laklaag gaat aanbrengen (dus na de primer)?

Elk klein stukje oneffenheid zal je blijven zien.
Op het moment dat alles nog ongespoten is zie je niet zoveel bijzonders.
Daarna ga je hem mooi glimmend maken et voila, rare spiegelingen. :P
 
Elk klein stukje oneffenheid zal je blijven zien.
Op het moment dat alles nog ongespoten is zie je niet zoveel bijzonders.
Daarna ga je hem mooi glimmend maken et voila, rare spiegelingen. :P

Ahha! Dus straks gewoon nog ff een keer licht schuren :Y ! Thanx
 
he mensjes ik heb mail gehad van technofelx ..

we zitten nu op een korting van 20 procent

en dat dus op dit lijstje

5 x voorveer setje

2 x schokbreker

alleen ben ik met dragon tail nog wat aan het mailen , inverband met info over de schokbreker . en aangezien iedereen geen haast had .. wachten we even af ..
 
Avond allemaal :W

*O* *O* *O* Deeltje 7 *O* *O* *O*
Ik gebruik trouwens mn Nokia E65 met tomtom als navigatie en dan gewoon in mn binnenzak en een oortje in :Y
 
ik laat mn hugger maar ff liggen. Heb visite :(. :+. Heb een paar plekjes ontdekt die ff weggeschuurd moeten worden. Morgen maar ff mee verder.
 
he mensjes ik heb mail gehad van technofelx ..

we zitten nu op een korting van 20 procent

en dat dus op dit lijstje

5 x voorveer setje

2 x schokbreker

alleen ben ik met dragon tail nog wat aan het mailen , inverband met info over de schokbreker . en aangezien iedereen geen haast had .. wachten we even af ..


u got mail :P
 
Sodemieters he, ff weer kijken en de hele zooi zit alweer een paar pagina's verder in deel 7.

Komt vast door t kloteweer. Al was het hier in het noorden vanochtend wel mooi. Ben zelfs nog even lekker wezen :] .

Ik moet wel zeggen dat ik na het veranderen van de tandwielen nu een (volgens mij) hele grote afwijking op mn snelheidsmeter heb.
Ik denk dat ik binnenkort maar een fietscomputer plaats.

Ik las in een ander topic dat B2EXTREME ook een heeft geplaatst. Dus @ B2extreme: weet jij inmiddels al tot hoever die Sigma bc906 gaat. Ik heb deze nml. op mijn fiets zitten en denk erover om deze ervan af te slopen.

Boetie... gaat nu eerst even de laatste paar pagina's van deel 6 en de eersten van 7 lezen......
 
heb je de seat al verstuurd? Kben erg benieuwd wat hij er van maakt!

Nee, ben er nog niet aan toegekomen...

Morgen heb ik een dagje vrij, dan zet ik het originele spul er weer op

Dan mis ik hem die paar week ook niet zo.....

Subframe moet toch nog gespoten worden :9

Voor diegenen die het gemist hebben, ik stel mijn seat ter beschikking voor de seatcovermaker en daarvoor krijg ik een gratis *O* *O* *O* *O* 1e exemplaar. Ben hem dan wel 3 week kwijt -O-
 
niet zeuren ;)!!kmoet zelf ook nog ff n cover voor de fs van mn zwager hebben. Krijg morgen weer n grote doos covers binnen :+
 
Sodemieters he, ff weer kijken en de hele zooi zit alweer een paar pagina's verder in deel 7.

Komt vast door t kloteweer. Al was het hier in het noorden vanochtend wel mooi. Ben zelfs nog even lekker wezen :] .

Ik moet wel zeggen dat ik na het veranderen van de tandwielen nu een (volgens mij) hele grote afwijking op mn snelheidsmeter heb.
Ik denk dat ik binnenkort maar een fietscomputer plaats.

Ik las in een ander topic dat B2EXTREME ook een heeft geplaatst. Dus @ B2extreme: weet jij inmiddels al tot hoever die Sigma bc906 gaat. Ik heb deze nml. op mijn fiets zitten en denk erover om deze ervan af te slopen.

Boetie... gaat nu eerst even de laatste paar pagina's van deel 6 en de eersten van 7 lezen......

Hoeveel ben je groter cq. kleiner gegaan? Is dat goed merkbaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan