Het Honda CBR600F/FS Topic deel 97 "Captain Slow"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wel, uitlaatpakkingen niet goed.

Na het loshalen van de uitlaat zeker geen nieuwe pakkingringen erin gedaan?

Ga maar eens goed bij de uitlaatbochten luisteren, klinkt voor mij als slechte afdichting van de uitlaat waar hij op motorblok aansluit.
 
Laatst bewerkt:
Ik wel, uitlaatpakkingen niet goed.

Na het loshalen van de uitlaat zeker geen nieuwe pakkingringen erin gedaan?

Ga maar eens goed bij de uitlaatbochten luisteren, klinkt voor mij als slechte afdichting van de uitlaat waar hij op motorblok aansluit.

Je hebt gelijk. Het klinkt, vooral bij de 2 rechtste uitlaatbochten het luidst.

Ik heb inderdaad geen nieuwe pakkingen geplaatst maar eigenlijk ook geen oude gezien :? Ik ga het opnieuw nalopen. Hartstikke bedankt voor je tip in ieder geval!
 
Let niet op de artikelnummers, heb zomaar wat gelinkt voor de plaatjes.

$(KGrHqFHJBsE60e3tjkeBO59iHN7RQ~~60_35.JPG


zo zien de oude eruit, zit meestal ook een beetje vastge"rot" als het ware.

zoiets moet er nu nieuw in (wel de oude eruit pulken voorzichtig):
18291mn4920-gasket-exhaust-pipe-honda-cbf-600-cbf-1000-xl-650v-xl-600v-xl-700v-transalp-.jpg


Let niet op de artikelnummers, heb zomaar wat gelinkt voor de plaatjes.
 
Laatst bewerkt:
Het klepje van mijn gereedschapsetje is officieel niet meer te repareren :+

Heeft iemand nog zo'n klepje liggen voor een F3 uit '95 of weet waar ik er eentje voor weinig geld kan kopen?
 
Het klepje van mijn gereedschapsetje is officieel niet meer te repareren :+

Heeft iemand nog zo'n klepje liggen voor een F3 uit '95 of weet waar ik er eentje voor weinig geld kan kopen?

Die van mij is volgensmij ook half kapot :P Toen ik voor de eerste keer die kuipen eraf haalde, zat het geloof ik met een ijzerdraadje vast :+

Ik heb overigens mijn gereedschapssetje weer gevonden, dit zit er nog in:

- 8mm - 12mm steeksleutel
- 10mm - 14mm steeksleutel
- 22mm ringsleutel
- 27mm ringsleutel

Mis een paar dingen helaas... -O-
 
Op de tank heb je minder last van windgeruis... Das voor mij ook geen optie aangezien ik een donker scherm heb. Zal binnenkort ook eens vogelen waar ik hem ga monteren.
 
idd uit china, ben benieuwd, wat betreft kwaliteit en levertijd. prijs is in ieder geval goed.

Ik heb ook een China ruitje. Heb er nog niet mee gereden maar qua pasvorm en kwaliteit valt het mij alles mee :) Heb, net als op de originele, de letters HONDA aan de onderkant geplakt zodat het er toch nog redelijk origineel uitziet.
 
Moet m'n knipperlicht ff herstellen en underseat spuiten. Verder ben ik wel klaar. Olie en remmerij verversen doe ik later in t seizoen. Spul is allemaal nog goed en wil met nieuwe remmetjes richting de eiffel in augustus.
 
Zal vanavond even een foto plaatsen! Heb de kleine logo stickers op de voorvork gedaan aan beide kanten 1! de tekst met die dame erbij heb ik op de achterbrug gedaan net na je hiel bescherming. Aan de linkerkant zeg maar recht onder de sticker waarop staat hoe je met je ketting om moet gaan enz.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan