Het Honda CBR600F/FS Topic deel 97 "Captain Slow"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal vanavond even een foto plaatsen! Heb de kleine logo stickers op de voorvork gedaan aan beide kanten 1! de tekst met die dame erbij heb ik op de achterbrug gedaan net na je hiel bescherming. Aan de linkerkant zeg maar recht onder de sticker waarop staat hoe je met je ketting om moet gaan enz.

3smm2m.jpg
 
Ja dat gaat m niet worden. Waarom niet gewoon op je helm? Je vangt zelf de meeste schokken op, dat resulteert in het beste beeld.

Sja, ik wil hem op beide plaatsen gaan gebruiken.. Soms op de helm, maar eens kijken wat voor beelden filmen vanaf de tank produceert... Ik stoor mij eigenlijk niet aan een doorzichtig ruitje hoor.. :P
 
Dat is toch dat 'full' systeem? Geen T-stuk ergens, gewoon 2 leidingen direct naar de remklauwen?

Verkopen ze dat ook ergens in de winkel voor beetje fatsoenlijke prijs, of moet ik echt op internet gaan zoeken?
 
Dat is toch dat 'full' systeem? Geen T-stuk ergens, gewoon 2 leidingen direct naar de remklauwen?

Verkopen ze dat ook ergens in de winkel voor beetje fatsoenlijke prijs, of moet ik echt op internet gaan zoeken?
Ja je hebt ook standard lay-out, wel een stukkie duurder.
 
Oke, ik dacht dat 2 leidingen duurder waren, maar niet dus.. :P Krijg je dan geen gezeur met geleiders enzo? Omdat je dan ineens 2 leidingen hebt?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even serieus hulp nodig.
Ik heb cbr 600 1999 gevonden van een particulier.
2200euro en hij heeft hem voor 3.5 jaar en in die tijd is hij maar 1000km gereden maar wel als een zonnetje aldus de verkoper.
Ik krijg 3 slotjes mee en een aftermarket windscherm.
2 jaar terug gaf hij zelf een beurtje naar de motor.
40k km stand.
Wat denken jullie?
2400euro met carbon laser hotcam demper en kleine knipperlichten van dealer of dit?
Stel de motor moet opgeknapt worden zal hij dan duurder dan 2400+250rijklaar kosten zijn?
 
Uhm ja de de leidingen lopen ergens anders langs maar niet heel moeilijk hoor.
Eentje gaan rechts eentje links.

Ik heb ook 2 aparte leidingen aan de voorkant. Bij mij word de leiding begeleid door een soort clipjes. Ziet er zo goed als OEM uit.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bezig geweest om al het kettingvet van mn achtervelg af te krijgen... Moet zeggen Dasty is wel érg goed!

Kan echt niet weer wachten tot het fatsoenlijk weer is om de CBR uit te laten *O*
 
Nooit van gehoord dat spul, waar is het te koop?
Mijne kan ook wel wat beter schoongemaakt worden hehe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan