HET Honda CBR600F topic deel 3!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom! Mooie bike!


@motokas: is volgens mij een '93er waar de stickers vanaf zijn gehaald.


Morgen mij sportuitlaatje binnen *O*

@Daan#1: ik heb dus weer een micron })

Haha Spykes, goed bezig! Ik zag al een wat treurig en heimwee kijkend gezichtje '( laatst bij de meeting :+

NB: Hoe gaat het met die twee maten van je?
 
@spykes: klopt van die stickers ik ben niet zo van de felle kleurtjes en helemaal niet roze!!!
(wel een pokke werk dat pulken)
@daan: ik zal mijn best doen en mijn hoofd er proberen bij te houden nou hopen dat het weer meewerkt(geen gunstige berichten)maar we zien wel , je leest het wel

groeten
 
Zo, afgelopen zaterdag ismijn motortje bij de dokter geweest en hij vond het beest(je) er heel fris uitzien, het blok was voor zijn leeftijd heel erg goed!!!

De dokter is een cbr freak, hij raced er zelfs mee! Maar vond het toch nog wel uitzonderlijk zo soepel enzo als het blokkie loopt :9~

Was eigenlijk niets aan de hand, kleppen hoefde ook niet gesteld te worden, alleen olie verversen en bougietjes vervangen.

Wel moesten met een maand of twee mijn koppelingsplaatjes vervangen worden, dus dit zal volgende week waarschijnlijk gelijk gebeuren en een nieuw voorbandje. Ga de BT021 proberen.

Door het omvallen van mijn motor tijdens die "leuke" storm afgelopen jaar had ik nieuwe barends erop gezet, maar hierdoor bleef het gas een beetje (veel) hangen, dat heeft ie ook gefixed, wat is dat lekker zeg!

*O* *O* *O*
 
Haha Spykes, goed bezig! Ik zag al een wat treurig en heimwee kijkend gezichtje '( laatst bij de meeting :+

NB: Hoe gaat het met die twee maten van je?


Jaja, ik vond em toch wel errug lekker klinken!

Ik heb net de vriend aan de lijn met wie ik het feest gaf. De 2 jongens zijn vrijdag alletwee al naar huis gegaan *O* Gaat dus met beide de goede kant op. Nu rustig herstellen! Tof dat je er ff naar vraagt :)
 
Ik ga morgenavond overigens naar een ander motorpakkie kijken. Is wel tweedehandse maar zonder beschadigingen ofzo. Bij mijn pak is mijn rits bovenaan niet goed meer. Als ik em helemaal dicht trek, heb ik dat lepetje ineens in mijn handen :P Ik doe em nu dus altijd tot 5 cm erboven dicht. Kan ook goed maar in de koudere dagen niet zo handig.


Pak is van dainese en in rood-wit-zwart, past dus ook goed bij mijn bike!

Zal morgen wel ff piccie plaatsen als ik em heb gepast en gekocht.
 
Woei Deel 3!

Ik heb eigenlijk even een brutaal vraagje aan Furiousz.

Ik ben erg geïnteresseerd in zo'n donker double bobble ruitje. Ik vraag me alleen af of het wel zou staan op mijn zwart oranje CBR (F3). Heb je toevallig een plaatje die je zou kunnen uploaden van je bike waar het ruitje goed op staat (Liefst zijaanzicht) ? Alleen als het niet te veel moeite is uiteraard.

Als iemand anders een goeie pic van zo'n ruitje heeft mag dat natuurlijk ook. Alvast bedankt. :)
 
Woei Deel 3!

Ik heb eigenlijk even een brutaal vraagje aan Furiousz.

Ik ben erg geïnteresseerd in zo'n donker double bobble ruitje. Ik vraag me alleen af of het wel zou staan op mijn zwart oranje CBR (F3). Heb je toevallig een plaatje die je zou kunnen uploaden van je bike waar het ruitje goed op staat (Liefst zijaanzicht) ? Alleen als het niet te veel moeite is uiteraard.

Als iemand anders een goeie pic van zo'n ruitje heeft mag dat natuurlijk ook. Alvast bedankt. :)


Furiousz is de moeilijkste niet hoor, dat doet ie wel ;)
 
En anders doe ik het wel
alleen dan moet je nog even wachten tot eind van de week want ik heb hem net besteld *O*
 
Woei Deel 3!

Ik heb eigenlijk even een brutaal vraagje aan Furiousz.

Ik ben erg geïnteresseerd in zo'n donker double bobble ruitje. Ik vraag me alleen af of het wel zou staan op mijn zwart oranje CBR (F3). Heb je toevallig een plaatje die je zou kunnen uploaden van je bike waar het ruitje goed op staat (Liefst zijaanzicht) ? Alleen als het niet te veel moeite is uiteraard.
Als iemand anders een goeie pic van zo'n ruitje heeft mag dat natuurlijk ook. Alvast bedankt. :)

Dat is wel heel brutaal :+ . Geen probleem natuurlijk! Al wou je hem komen passen, of bekijken, no problemo. Zal ff wat foto`s zoeken. Gelukkig heb ik er niet zo veel van mijn motor :X ;)
 








Khoop dat je hier wat aan hebt, klik op de foto`s voor originele grote. Zijn niet topkwaliteit, zijn met de telefoon gemaakt
 
Dat ziet er erg goed uit. Ik ben ook vrij lang (1,92 m) en merk dat ik toch noch vrij veel vind op mijn schouders en helm pak. Ik zal er morgen gelijk één bestellen.

Bedankt voor de foto's :Y

Had jij deze bij motozoom gekocht?
 
Dat ziet er erg goed uit. Ik ben ook vrij lang (1,92 m) en merk dat ik toch noch vrij veel vind op mijn schouders en helm pak. Ik zal er morgen gelijk één bestellen.

Bedankt voor de foto's :Y

Had jij deze bij motozoom gekocht?

Nee, bij motorgoedkoop.nl. Werd snel geleverd. Met dit ruitje zul je merken dat je echt stukken minder last van de wind hebt!
 
Zo, de bestelling is geplaatst. Ik ben toch maar voor jouw ruitje gegaan. Ik vind een smallere bubble mooier dan zo'n brede.

Ik zal een foto plaatsen als het ruitje gemonteerd is.

Morgen maar even verder winkelen om de originele uitlaat te vervangen. Iemand nog suggesties waar ik het beste kan kijken voor een nieuwe demper?
 
Zo, de bestelling is geplaatst. Ik ben toch maar voor jouw ruitje gegaan. Ik vind een smallere bubble mooier dan zo'n brede.

Ik zal een foto plaatsen als het ruitje gemonteerd is.

Morgen maar even verder winkelen om de originele uitlaat te vervangen. Iemand nog suggesties waar ik het beste kan kijken voor een nieuwe demper?


Ik heb nog een mooie ovale titanium demper. Zit een mooi diep geluidje in bij lage toeren en lekker sportief als je hem doortrekt. Ik vraag er 130 euro voor. Is incl. tussenpijp, carbon ophangbeugel en klemmen, dus zo eronder hangen! Als je intresse hebt, stuur maar ff een mail.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Eens zien of youtube-code is te plakken in het forum...

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/y4g0BQHv_d8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/y4g0BQHv_d8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

:N :N Dat werkt dus niet...

Dan bij deze de youtube-jes: (Aanklikken! :Y )

Honda CBR 600 F-2 '93 (00:16)
--------------------> (Noord-Holland regio Petten)


Honda CBR 600 F-2 '93 (00:15)
--------------------> (Noord-Holland regio Petten)


Honda CBR 600 F-2 '93 (01:57)
--------------------> (Noord-Holland regio Schagen)

CBR 600F and a Suzuki GSR-R600 passing by. (00:24)
--------------------> (Afsluitdijk)


Honda CBR 600F2 and a Suzuki GSX-R600 (02:11)
--------------------> (Afsluitdijk)
 
Heb zelf een CBR 600F uit 00, ik merk als ik hard accelereer me stuur wel eens wilt gaan klapperen.. de vering setup is gewoon standaard weet iemand wat aan de vering moet veranderen om dit tegen te gaan ?
 
Eens zien of youtube-code is te plakken in het forum...

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/y4g0BQHv_d8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/y4g0BQHv_d8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

:N :N Dat werkt dus niet...

Dan bij deze de youtube-jes: (Aanklikken! :Y )

Honda CBR 600 F-2 '93 (00:16)
--------------------> [~[url="http://img.youtube.com/vi/y4g0BQHv_d8/2.jpg"]afbeelding~][/url] (Noord-Holland regio Petten)


Honda CBR 600 F-2 '93 (00:15)
--------------------> [~[url="http://sjl-static1.sjl.youtube.com/vi/pUeEqI9W6hM/2.jpg"]afbeelding~][/url] (Noord-Holland regio Petten)


Honda CBR 600 F-2 '93 (01:57)
--------------------> [~[url="http://sjc-static11.sjc.youtube.com/vi/Ib4VaA7zxw8/2.jpg"]afbeelding~][/url] (Noord-Holland regio Schagen)

CBR 600F and a Suzuki GSR-R600 passing by. (00:24)
--------------------> [~[url="http://img.youtube.com/vi/AXIeTDu9nEs/2.jpg"]afbeelding~][/url] (Afsluitdijk)


Honda CBR 600F2 and a Suzuki GSX-R600 (02:11)
--------------------> [~[url="http://sjl-static15.sjl.youtube.com/vi/a8TL9X6AONU/2.jpg"]afbeelding~][/url] (Afsluitdijk)


Geinige filmpjes, en zeer bekende wegen :Y ! Misschien moet je de cam een tikkie hoger proberen te zetten
 
Zo, de bestelling is geplaatst. Ik ben toch maar voor jouw ruitje gegaan. Ik vind een smallere bubble mooier dan zo'n brede.

Ik zal een foto plaatsen als het ruitje gemonteerd is.

Morgen maar even verder winkelen om de originele uitlaat te vervangen. Iemand nog suggesties waar ik het beste kan kijken voor een nieuwe demper?

Ben benieuwd. En wat uitlaten betreft: SCORPION :Y
 
Hey mannen,

Vraagje....

Hoe zuinig rijden jullie cbr's ?
En op welk toerental rijdt een cbr het zuinigst ?

Alvast bedankt ;)
 
Oh, ik dacht dat ik laag zat met 1 op 17.... valt dan mischien toch wel mee :)
En mischien gaat hij nog wel zuiniger rijden... hij heeft pas 1500 op de teller staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan