Het Honda cbr600f topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
heey Drey.

dat lijkt echt stukken beter, die kleine knippers :)
stukken en stukken beter dan die van mij.


vandaag efkes met de motor naar het werk gereden..
maar wat een klote weer ;(
en daar komt bij, dat de weg bezaaid ligt met modder.
het is gewoon 1 grote glijbaan.
de motor eerst maar weer stallen, tot het weer beter weer word.

BA
 
heey Drey.

dat lijkt echt stukken beter, die kleine knippers :)
stukken en stukken beter dan die van mij.


vandaag efkes met de motor naar het werk gereden..
maar wat een klote weer ;(
en daar komt bij, dat de weg bezaaid ligt met modder.
het is gewoon 1 grote glijbaan.
de motor eerst maar weer stallen, tot het weer beter weer word.

BA

Mooi weer rijder :+

Al was Drey vandaag ook met het blik, maar meer vanwege het feit dat ik m'n CBR ff niet achter het huis wil hebben met die werkzaamheden van het weekend en vandaag :X

Zaterdag is de tuin 20 cm afgegraven en aangevuld met bestratingszand en vandaag zijn de schuttingen grotendeels geplaatst ;)

CBR staat dus een paar dagen bij m'n ouders

En zo ziet het er dan nu uit:

dscf4086.JPG
 
ff spammen...

Na de verkoop van mijn oude CBR 600f uit 1992 (pc25) en de aanschaf van een nieuwe CBR 600f uit 1999 (pc35) heb ik wat onderdelen over die in de verkoop gaan. Binnenkort wordt deze advertentie uitgebreid met details over de maten etc. Als je niet kan wachten stuur me dan even een mailtje. Ook voor foto's moet je me even mailen. Deze worden je dan zsm toegestuurd.

1. Aluminium uitlaat demper van het merk Viper. Slip-on. Heeft gezeten op de CBR uit 1992, maar past uiteraard op veel verschillende andere motoren. Binnen- en buitendiameter volgen zsm. Prijsindicatie; 75 euro.

2. Carbon uitlaat demper van het merk Arrow. Zit momenteel nog op de CBR uit 1999 en zal uiteraard ook op veel verschillende modellen passen. Slip-on model. Binnen- en buitendiameter volgen zsm. Prijs indicatie 200 euro.

3. Middenbok voor de CBR uit 1992. Past volgens mij ook op alle modellen van 1991 tot 1997 en misschien zelfs wel op de oudere en nieuwere modellen. (pc25 & pc31). Prijsindicatie 25 euro.

4. Zwarte buddyseat voor de CBR uit 1992. Zelfde verhaal als bij de middenbok. Past volgens mij op alle modellen van 1991 tot en met 1997. (pc25 & pc31). Zit een klein gaatje in, maar als je een seatcover hebt, dan zie je daar niks van.
Prijsindicatie 40 euro.

5. Koppelingsdeksel voor de CBR uit 1992. Is splinternieuw. Ooit gekocht om de oude die enigszins beschadigd was te vervangen, maar is er nooit van gekomen. Zal ook op andere modellen passen. Prijsindicatie; 25 euro.

6. Kofferrek met bijpassende (erg) grote koffer. Gekocht voor de CBR uit 1992. Nooit gemonteerd, omdat mijn tanktas en roltas voldoende waren en ik een kofferrek toch niet echt mooi vind staan op een CBR. Zal vast wel op andere merken en modellen motoren passen. Prijsindicatie 175 euro.

7. Hyperpro stuurdemper. Komt van de CBR uit 1999. Werkt nog perfect, maar ik heb liever de motor zelf in de hand. Zitten paar kleine krasjes op. Kleur is mooi donker rood. Nieuwprijs (bij www.power-point.nl) is 385 euro. Prijsindicatie 185 euro.

8. Er komt ook nog een racekuip bij voor een CBR PC35 (1999-2000). Deze is echter nog niet in verkoopstaat op dit moment. Zodra dat het geval is, komt er ook een prijsindicatie bij.

Alle prijzen zijn uiteraard excl. verzending. Je kan het ook komen ophalen in Den Haag.
 
Laatst bewerkt:
kosten die stalen remleidingen nu eigelijk.

en remmen ze ook veel beter :}

Persoonlijk het idee dat de remdruk iets meer is :P . Maar je gaat er niet harder door remmen. :N Mits je met een circuitdag of bergritje veel remt, dan gaan je normale leidingen iets uitzetten. Krijg je zo spons achtige druk. :(

Denk dat je op 100 tot 150 euro moet rekenen, voor de voorkant.
 
Persoonlijk het idee dat de remdruk iets meer is :P . Maar je gaat er niet harder door remmen. :N Mits je met een circuitdag of bergritje veel remt, dan gaan je normale leidingen iets uitzetten. Krijg je zo spons achtige druk. :(

Denk dat je op 100 tot 150 euro moet rekenen, voor de voorkant.

:N € 89,95 voor voor en achter!! *O*
Kijk maar es op: Stahlflexleitungen - Stahlflexkomplettsätze für Dein Motorrad von Markenherstellern (Honda)
Heb ik ze ook vandaan gehaald. Snelle service en goedkoop! *O*
Wil niks anders meer. :N
 
Laatst bewerkt:
hey alex, verkoop je nu die zwarte race-set van die cbr met al die extra's?
hoe ziet hij er dan origineel eruit?

heb je al onderdak voor je bike of durf je het wel aan om hem weer buiten te zetten?

nog wat van de camerabeelden gehoord?
 
Voordat het topic vol is nog even posen, gister een fotoshoot van het Apeldoorn topic gehad en er zijn errug gave piccies gemaakt!:

sessie3-42.jpg


full


full


Kan ook eindelijk eens zien wat er aan m'n houding te verbeteren is O-)
 
Onze oud-directeur heeft ook zo'n "speledingetje" -O-

[afbeelding]

man dat is echt een kwijl bak ..... van 150,000 euro wat ie kost koop je

9 cbr 600 RR 's 2007 en die kun je dan ook nog een behoorlijk laten tunen :9~ :9~ :9~

of een 8 stuks cbr 1000 fireblade ( repsol ) uitvoering :9~
 
Persoonlijk het idee dat de remdruk iets meer is :P . Maar je gaat er niet harder door remmen. :N Mits je met een circuitdag of bergritje veel remt, dan gaan je normale leidingen iets uitzetten. Krijg je zo spons achtige druk. :(

Denk dat je op 100 tot 150 euro moet rekenen, voor de voorkant.

je krijgt er meer gevoel voor terug ;)

en aangezien ik veel in de eiffel rij en veel op het circuit wil gaan rijden is dit het beste wat je kan doen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan