Het Honda cbr600f topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een filmpje gemaakt met zo'n cheap ass lidl statiefje :P Werkt wel opzich, had hem op me toerenteller geplakt...


Bocht bij de vrachtwagen kon ik vanachter de vrachtwagen al overzien (voor de mensen die daar over gaan zeiken :+)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een filmpje gemaakt met zo'n cheap ass lidl statiefje :P Werkt wel opzich, had hem op me toerenteller geplakt...


Bocht bij de vrachtwagen kon ik vanachter de vrachtwagen al overzien (voor de mensen die daar over gaan zeiken :+)
Haha, was dat nou de dijklaan in Bergambacht?
 
Het zal vast wel aan mij liggen, maar nou er toch al veel gezegd is over het monteren van kleine knippers heb ik er ook nog wel een vraagje over, want als ik naar mijn motor kijk (een cbr600F uit 2002) met de originele knippers lijkt het niet zo dat je knippers in de kuip vallen?! Ik heb ze er nog niet afgehaald, maar wil wel graag nieuwe gaan bestellen. Heeft iemand ook ervaring met dit model? Want als ze erop komen kan ik beter korte nemen lijkt mij..
 
Het zal vast wel aan mij liggen, maar nou er toch al veel gezegd is over het monteren van kleine knippers heb ik er ook nog wel een vraagje over, want als ik naar mijn motor kijk (een cbr600F uit 2002) met de originele knippers lijkt het niet zo dat je knippers in de kuip vallen?! Ik heb ze er nog niet afgehaald, maar wil wel graag nieuwe gaan bestellen. Heeft iemand ook ervaring met dit model? Want als ze erop komen kan ik beter korte nemen lijkt mij..

De voorste knippers komen inderdaad dichter bij je kuip. Weet niet of de mijne langer zijn, want ze zaten er al op toen ik de motor kocht. Heb een stukje terug 2 foto's gepost van de knippers maar zal wel wat betere foto's van de voorzijde voor je maken als je wil :) Laat maar ff weten hier
 
Maar een keer terug schakelen en gaaaaaaaaaaas

Redde t net om voor m te kruipen naar de oprit

Niet normaal :}


specs r8:
topsnelheid 301 km/h
acceleratie 0-100 km/h 4,6 s

tot de 100 moet kunnen, zou je het nog redden tot de 200 km/h of leg je het dan af?

zo'n r8 is wel retesnel zeg!
 
.. Heb een stukje terug 2 foto's gepost van de knippers maar zal wel wat betere foto's van de voorzijde voor je maken als je wil :) Laat maar ff weten hier
Ja die had ik inderdaad al gezien.. alleen vallen die dus binnen je kuip.. en mijn vraag is dan ook of dat bij allemaal zo is.. Ik heb dus een nieuwe model.. en als ik zo kijk (zonder dus iets te verwijderen) dan lijkt het alsof ze op de kuip gemonteerd moeten worden inplaats van 'erin'.. maar ik ben dus benieuwd of dat het zo is.. of dat ik het nu eerst uit elkaar moet gaan halen als niemand het hier weet.. maar dat lijkt mij niet nodig :)
 
Ja die had ik inderdaad al gezien.. alleen vallen die dus binnen je kuip.. en mijn vraag is dan ook of dat bij allemaal zo is.. Ik heb dus een nieuwe model.. en als ik zo kijk (zonder dus iets te verwijderen) dan lijkt het alsof ze op de kuip gemonteerd moeten worden inplaats van 'erin'.. maar ik ben dus benieuwd of dat het zo is.. of dat ik het nu eerst uit elkaar moet gaan halen als niemand het hier weet.. maar dat lijkt mij niet nodig :)

Nah, de lichtjes zelf steken wel uit ;) Anders zijn ze nutteloos :+

Zal eerdaags nog wel ff een close-up plaatsen hier ;)
 
...Anders zijn ze nutteloos :+

Zal eerdaags nog wel ff een close-up plaatsen hier ;)
Hey ik ben niet helemaal blond hoor.. en dat is ook wel te zien, maar ik heb het idee dat als ik mijn oude eraf haal.. er geen 'gat' in de kuip ontstaat. dus het anders is dan bij die van jou.. (maar bedank voor je info)
ik ben dus opzoek naar iemand die ze al heeft vervangen bij eentje uit 2002.. dan weet ik namelijk of ik 4 korte of 2 om 2 moet gaan bestellen..
 
Hey ik ben niet helemaal blond hoor.. en dat is ook wel te zien, maar ik heb het idee dat als ik mijn oude eraf haal.. er geen 'gat' in de kuip ontstaat. dus het anders is dan bij die van jou.. (maar bedank voor je info)
ik ben dus opzoek naar iemand die ze al heeft vervangen bij eentje uit 2002.. dan weet ik namelijk of ik 4 korte of 2 om 2 moet gaan bestellen..


als ik naar een foto van een cbr600f 2002 kijk lijkt het dat de knoppers op de kuip zitten dus zal je korte kunnen kopen.
anders even naar een dealer rijden en even vragen.

succes,tweety
 
Hey ik ben niet helemaal blond hoor.. en dat is ook wel te zien, maar ik heb het idee dat als ik mijn oude eraf haal.. er geen 'gat' in de kuip ontstaat. dus het anders is dan bij die van jou.. (maar bedank voor je info)
ik ben dus opzoek naar iemand die ze al heeft vervangen bij eentje uit 2002.. dan weet ik namelijk of ik 4 korte of 2 om 2 moet gaan bestellen..
Ah oke, ik had het 2002-deel ff gemist :)

Succes ermee
 
Ik heb een filmpje gemaakt met zo'n cheap ass lidl statiefje :P Werkt wel opzich, had hem op me toerenteller geplakt...


Bocht bij de vrachtwagen kon ik vanachter de vrachtwagen al overzien (voor de mensen die daar over gaan zeiken :+)

Is er dan nog wel ruimte voor de camera? Lijkt me dat ie dan echt wel tegen je ruitje aanzit, klopt dat??
Heb zelf gister ook nog even geprobeerd met dat 'goedkope kont Lidl statiefje', blijft best goed op je tank plakken. Heb jij em al aangepast, zoals in t topic erover beschreven?

Groet Boetie...
 
..anders even naar een dealer rijden en even vragen.

succes,tweety

jeps was ik ook al van plan.. alleen vond ik het weer niet zo lekker vandaag.. dus denk probeer het zo.. :) maar ik ga verder opzoek..


@drey: kan gebeuren he!! ;)
 
Is er dan nog wel ruimte voor de camera? Lijkt me dat ie dan echt wel tegen je ruitje aanzit, klopt dat??
Heb zelf gister ook nog even geprobeerd met dat 'goedkope kont Lidl statiefje', blijft best goed op je tank plakken. Heb jij em al aangepast, zoals in t topic erover beschreven?

Groet Boetie...


Wat moet je aanpassen dan??
Wel topic heb je het over?
 
Is er dan nog wel ruimte voor de camera? Lijkt me dat ie dan echt wel tegen je ruitje aanzit, klopt dat??
Heb zelf gister ook nog even geprobeerd met dat 'goedkope kont Lidl statiefje', blijft best goed op je tank plakken. Heb jij em al aangepast, zoals in t topic erover beschreven?

Groet Boetie...


Ja paste nog net :)

En heb niks aangepast aan het dingetje... gewoon plug and play :)
 
Iemand nog een goedkoop adres voor die knipperlichtjes en trouwens ook voor een rim striping. Heb zelf een CBR uit 2001.


ik heb mijn rimstriping van motorsticker.nl

20 euro maar dan wel al in cirkelvorm (4 stukjes steeds), goede kwaliteit (3M) en goede service. had een beetje verkeerd geplakt en kon heel voordelig een paar extra kopen.

ik heb zelf 8 mm, denk dat 6 of 7 mm beter past.

knipperlichten bij:

louise.de
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan