Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
gave fotos wim! ziet er echt goed uit!

Adje had van maandag ook fotos, maar waren niet zo bijzonder, meeste zag je niet aan af dat ik 58 reed. En de rest van de fotos kennen we wel :+

deze vond ik wel aardig met dat tt logo op de achtergrond

08AL5462-495.jpg


buitenom in ruskenhoek :+

08AL5486-516.jpg
 
Laatst bewerkt:
gave fotos wim! ziet er echt goed uit!

Adje had van maandag ook fotos, maar waren niet zo bijzonder, meeste zag je niet aan af dat ik 58 reed. En de rest van de fotos kennen we wel :+

deze vond ik wel aardig met dat tt logo op de achtergrond

[afbeelding]

buitenom in ruskenhoek :+

[afbeelding]
_O- lullig voor die gozer:
1) je verpest z'n foto omdattie er niet helemaal op staat
2) je verpest z'n foto omdattie buitenom ingehaald wordt
_O-
 
3) Je verpest die foto omdat je in de weg reed en die jonge jou binnendoor inhaalde.
 
net een SMS van pieter en hij hoopt weer op 16 juli te rijden ( bij droog weer op assen).
moet nu nog ff rustig aan doen.
schade aan de Suz valt mee :Y
 
gave fotos wim! ziet er echt goed uit!

Adje had van maandag ook fotos, maar waren niet zo bijzonder, meeste zag je niet aan af dat ik 58 reed. En de rest van de fotos kennen we wel :+

deze vond ik wel aardig met dat tt logo op de achtergrond

[afbeelding]

buitenom in ruskenhoek :+

[afbeelding]

Die eerste is idd mooi :} . Je zou deze kunnen bestellen, of heb je je hele muur er al mee volhangen ;).
 
Vet *O* Ik wil ook overstappen naar 2007 :Y

In de lijst staat PP tuning schakelset? Jij had toch Lightech? Hebbie die over?

die lightech past weer op de 07 dus die hou ik, dan gaat me reserver PP tuning weer op deze. Zelfde met tankdop, de orignele gaat er weer op en die TWM neem ik mee.

rest blijft lekker op die bike zitten, wil er niet te veel aan veranderen hij is dik goed zo :}
 
die lightech past weer op de 07 dus die hou ik, dan gaat me reserver PP tuning weer op deze. Zelfde met tankdop, de orignele gaat er weer op en die TWM neem ik mee.

rest blijft lekker op die bike zitten, wil er niet te veel aan veranderen hij is dik goed zo :}
Oke. Zoek namelijk een spare setje verstelbare steps.
 
Weet jij al wat je doet met 18 juni :? Ik weet anders nog wel iemand O-)
Ja dan rij ik gewoon. Maar je kan Pieter z'n plek vast wel overnemen ;)

Ik rij 13 juni ook gewoon de endurance. Pijn of geen pijn, rije zal ik :Y
 
Laatst bewerkt:
Yooo Frank :W .Vooral die laatste is erg mooi idd :} . Is dit niet de bocht na de Haarbocht ? Of zou dit Ossebroeken (weer een bocht daarna) zijn :? .

:W Was gezellig gisteren :Y

Verslag je als supporter post ik vanavond nog wel... Dan ook de foto's uitzoeken! Ik ben bang dat de foto's op de baan niet veel zullen voorstellen, maar ik heb ook nog een stel sfeerfoto / chantagemateriaal :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan