Het Honda CBR600RR topic deel 68 tribute to #58#

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel plezier!!!

Misschien dat ik er volgende week ook nog een paar dagen tussenuit knijp...
Kleine kans, maar wie weet... Ik wil skien *:)
 
Wat een vies donker weer zeg!!!! Kom je toch niet van in de kerstsfeer!!! Het is dat ze de hele dag kerstliedjes draaien op de radio anders had ik gedacht dat het herfst was :Z

Let it be April!!!! :+
 
Hahahaha _O- een collega staatt vast in een weiland!!!! Hij moest pissen en wilden keren, maar dat is niet helemaal goed gegaan!! Was er een vrachtwagen die hem eruit wilden trekken.... Zat die ook vast _O- nu breng ik zijn laatste adresje weg en ga ik snel naar huis. Vanavond feestje *O* vriend van mij is 23 geworden vandaag.
 
Hahahaha _O- een collega staatt vast in een weiland!!!! Hij moest pissen en wilden keren, maar dat is niet helemaal goed gegaan!! Was er een vrachtwagen die hem eruit wilden trekken.... Zat die ook vast _O- nu breng ik zijn laatste adresje weg en ga ik snel naar huis. Vanavond feestje *O* vriend van mij is 23 geworden vandaag.
feest ze *O* :W
 
Hahahaha _O- een collega staatt vast in een weiland!!!! Hij moest pissen en wilden keren, maar dat is niet helemaal goed gegaan!! Was er een vrachtwagen die hem eruit wilden trekken.... Zat die ook vast _O- nu breng ik zijn laatste adresje weg en ga ik snel naar huis. Vanavond feestje *O* vriend van mij is 23 geworden vandaag.

Is je vriend 23 geworden :? :+ Congrats en party on *:)
 
Vandaag paddock binnen gekregen en maar gelijk begonnen met sleutelen :)

Bijna alle kappen zijn er nu af.

Morgen nieuwe remblokken erop uitlaat verwisselen voor arrow demper kijken of deze genoeg db's maakt voor dagje Assen 2012 O-) en alles super super schoon poetsen *D

Het valt mij op dat veel boutjes bij het blok roestig zijn :? kan daar niet bij waarom ze dat niet gelijk van RVS doen.. ook een aantal beugeltjes. Denk erover na om alle roest bouten te vervangen voor RVS.

Is het de moeite waard om de uitlaatbochten roestvrij te maken. of zijn die na een maand weer roestig?

full
 
De hoofdreden: RVS in aluminium vreet zich (corrosie) en RVS is brooser dan gegalvaniseerde stalen boutjes :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan