Het Honda CBR600RR topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm hoor regelmatig mensen die graag als vokgende fiets een s1000rr willen. maar mij lijkt zelf die 1290 super duke r ook wel gaaf. is tenminste wer eens een keer totaal wat anders. en dan gewoon lekker de 600rr er bij houden
 
hmm hoor regelmatig mensen die graag als vokgende fiets een s1000rr willen. maar mij lijkt zelf die 1290 super duke r ook wel gaaf. is tenminste wer eens een keer totaal wat anders. en dan gewoon lekker de 600rr er bij houden
Een supermotard voor bij de CBR 600 RR lijkt mij wel leuk :Y
 
600 moet je wel harder werken ja om hard te gaan , maar ik vind het wel mooi om te zien dat het record van de 1000 en het record van de 600 op het circuit van assen maar 2 sec uit elkaar ligt..
 
Laatst bewerkt:
RSV4 is ook echt dik.

12_Aprilia_RSV4_sbs_3.jpg

:9~
 
Ik zou voor deze gaan , een stuk goedkoper ,alleen een andere kleur, en een hoop geld over voor leuk spul te kopen :Y
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Heeft de motor niet een revisie gehad met de 2009+ modellen? Alhoewel je ook wel inderdaad gelijk hebt, uiteindelijk betaal je 1k meer voor de 'speciale kappen' vergeleken met andere 2009/2010 600RRs :P. Ach eerst maar nog een jaar of meer genieten van het in elkaar zetten van mijn huidige 600RR en het rijden erop.

hmm hoor regelmatig mensen die graag als vokgende fiets een s1000rr willen. maar mij lijkt zelf die 1290 super duke r ook wel gaaf. is tenminste wer eens een keer totaal wat anders. en dan gewoon lekker de 600rr er bij houden

of een S1000R of K1300R :9~
 
Laatst bewerkt:
Heeft de motor niet een revisie gehad met de 2009+ modellen? Alhoewel je ook wel inderdaad gelijk hebt, uiteindelijk betaal je 1k meer voor de 'speciale kappen' vergeleken met andere 2009/2010 600RRs :P. Ach eerst maar nog een jaar of meer genieten van het in elkaar zetten van mijn huidige 600RR en het rijden erop.of een S1000R of K1300R :9~~
2007-2013 alleen maar uiterlijk en Abs ,en volgens mij motorisch helemaal niks :?
 
het valt mij op dat de meeste die hun rbw halen die geilen op een 1000 en het liefst een gsxr1000 of R1 , dus dan kopen ze dat en rijden er 2 a 3 jaar op dan word de vrouw zwanger en dan gaat de motor weg , of de motor blijft staan en kopen na een aantal jaar toch maar een naked , voor een betere zit , maar de SS600 wordt vaak niet eens naar gekeken want het is maar een 600tje.

ik heb genoeg 1000+cc ervaring en het is echt wel leuk die power , maar op de weg is het te veel van het goede , ik rij zelf vaak op die f4i en dat ding is ook echt niet traag , rijd heerlijk op de weg en ik irriteer me minder aan de auto's , je moet er alleen even mee leren rijden , want het is wel anders rijden!

Ik ga met je mee maar mijn volgende motor word hoogstwaarschijnlijk toch een 1000 omdat ik dat model mooier vind.
 
Ik ga met je mee maar mijn volgende motor word hoogstwaarschijnlijk toch een 1000 omdat ik dat model mooier vind.

ja ieder zo zn mening :D zolang we allemaal maar kunnen blijven genieten van het motorrijden , we delen met zn allen de zelfde hobby , en dat vind ik al superleuk om dat hier terug te lezen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan