jamiroquai1
MF veteraan
Ik zou voor deze gaan , een stuk goedkoper ,alleen een andere kleur, en een hoop geld over voor leuk spul te kopen
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou voor deze gaan , een stuk goedkoper ,alleen een andere kleur, en een hoop geld over voor leuk spul te kopen
Ik zou voor deze gaan , een stuk goedkoper ,alleen een andere kleur, en een hoop geld over voor leuk spul te kopen
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
En nog eens veel minder kilometer gereden ik wist het wel
Een supermotard voor bij de CBR 600 RR lijkt mij wel leukhmm hoor regelmatig mensen die graag als vokgende fiets een s1000rr willen. maar mij lijkt zelf die 1290 super duke r ook wel gaaf. is tenminste wer eens een keer totaal wat anders. en dan gewoon lekker de 600rr er bij houden
Een supermotard voor bij de CBR 600 RR lijkt mij wel leuk
Ik zou voor deze gaan , een stuk goedkoper ,alleen een andere kleur, en een hoop geld over voor leuk spul te kopen
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
hmm hoor regelmatig mensen die graag als vokgende fiets een s1000rr willen. maar mij lijkt zelf die 1290 super duke r ook wel gaaf. is tenminste wer eens een keer totaal wat anders. en dan gewoon lekker de 600rr er bij houden
2007-2013 alleen maar uiterlijk en Abs ,en volgens mij motorisch helemaal niksHeeft de motor niet een revisie gehad met de 2009+ modellen? Alhoewel je ook wel inderdaad gelijk hebt, uiteindelijk betaal je 1k meer voor de 'speciale kappen' vergeleken met andere 2009/2010 600RRs . Ach eerst maar nog een jaar of meer genieten van het in elkaar zetten van mijn huidige 600RR en het rijden erop.of een S1000R of K1300R ~
2007-2013 alleen maar uiterlijk en Abs ,en volgens mij motorisch helemaal niks
OK weten we dat ook weerHele kleine motorische veranderingen blijkbaar: The rest of the bike is largely unchanged – minor changes to the cylinder head, pistons and exhaust have increased torque from 8000-12,000rpm according to Honda
het valt mij op dat de meeste die hun rbw halen die geilen op een 1000 en het liefst een gsxr1000 of R1 , dus dan kopen ze dat en rijden er 2 a 3 jaar op dan word de vrouw zwanger en dan gaat de motor weg , of de motor blijft staan en kopen na een aantal jaar toch maar een naked , voor een betere zit , maar de SS600 wordt vaak niet eens naar gekeken want het is maar een 600tje.
ik heb genoeg 1000+cc ervaring en het is echt wel leuk die power , maar op de weg is het te veel van het goede , ik rij zelf vaak op die f4i en dat ding is ook echt niet traag , rijd heerlijk op de weg en ik irriteer me minder aan de auto's , je moet er alleen even mee leren rijden , want het is wel anders rijden!
Ik ga met je mee maar mijn volgende motor word hoogstwaarschijnlijk toch een 1000 omdat ik dat model mooier vind.
Heey nieuw deeltje maar weer even zwaaien
Heey nieuw deeltje maar weer even zwaaien
pfff wordt moeilijk dat kiezen