Het Honda CBR600RR topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*Ik kan je zo oppikken.

---


Even een vraagje; met particuliere verkoop. Hoe zouden jullie de financiën doen? Handje contantje en dan naar de bank rijden? Of een online bank transer maken (maar is dat niet terug te draaien?)
Handje contantje :Y en legitimatie vragen voordat er een proefrit wordt gemaakt, tegenwoordig worden er proefritjes gemaakt en komen ze niet meer terug :Y
 
Als je contant een paar duizend euro stort dan kan je een belletje van de belastingdienst verwachten ;)
 
Is goed Kepro voor wat betreft Assen. Laten we ff verder appen hierover ;)

Qua verkoop is het inderdaad lastig particulier. Legitimatie sowieso laten afgeven. Zoals Jamiroquai al zegt, hoor ook te vaak verhalen van mensen die hem vergeten terug te brengen na een proefritje.
 
Iemand die toevallig nog een schakelsetje heeft liggen voor een 2003 model?
 
Oude uitlaat:

10372056_615534608543322_2914494524501851324_n.jpg




Nieuwe uitlaat!

10369126_615534488543334_1043069997639712961_n.jpg


Met DB-killer

10344801_615534668543316_6522684466284973414_n.jpg


Zonder DB Killer:

10325324_615534691876647_476234607647960562_n.jpg


10270720_615534441876672_3242939876306673116_n.jpg


Direct duostepjes verwijderd, veel zooi bij de kentekenplaat (moet nog een keer nieuwe houder op) en die beugeltjes voor bagage/helm. *O* En klinken dat 'ie doet! :9~
 
Waar woon je ergens? Kijken of het in de richting is haha. Filmpje is ook goed maar daar hoor je het toch nooit zo lekker op!

Beetje lastig nu, woon in Slowakije. Tenzij je 1200km wilt gaan rijden om het geluid te laten horen :P. Ben terug in juli dus dan kunnen we wel ff een rondje rijden ofzo :).
 
piccie:
10262093_633006253442833_950056287233521546_n.jpg

Was bang dat ze met 22KW op het achterwiel niet meer zou willen, maar als stuurmansfiets om het te leren gaat het nog prima voorruit :+
eerste 250km zijn een feit.

Flinke pijp radical!
mooi afgewerkt ook.

Qua kopen, verkopen.
Je kan het ook ter plekke overmaken met je mobiel tegenwoordig (digitale variant van tegelijk oversteken).
Is toch altijd maar aftasten en een beetje vertrouwen hebben in mensen ;)


Pff, reed net nog voorbij een ongeluk met een motor op de A4.
Zag er niet goed uit.
Op hetzelfde moment werd ik ingehaald door 3 jongens van buitenlandse afkomst op racers. o.a. R1.
karakteristiek beeld... Korte broekjes, shirtjes...
teenslippers bij eentje :')
langs wegwerkzaamheden, waar je 80 mag, zigzaggen met de dubbele snelheid tussen het verkeer door.
Dat verpest het toch een hoop voor de rest :')
 
Laatst bewerkt:
~enzo1291 schreef op 19 mei 2014 @ 00:05

Flinke pijp radical!
mooi afgewerkt ook.


Pff, reed net nog voorbij een ongeluk met een motor op de A4.
Zag er niet goed uit.
Op hetzelfde moment werd ik ingehaald door 3 jongens van buitenlandse afkomst op racers. o.a. R1.
karakteristiek beeld... Korte broekjes, shirtjes...
teenslippers bij eentje :')
langs wegwerkzaamheden, waar je 80 mag, zigzaggen met de dubbele snelheid tussen het verkeer door.
Dat verpest het toch een hoop voor de rest :')


Thanks!

Dat soort gasten...ik snap dat echt niet. Ik vind het al kut rijden met normale schoenen en een spijkerbroek, verder wel jas, handschoenen en helm. Kan me niet voorstellen dat je met zulk soort kleding gaat rijden :(
 
Ik doe dat ook niet, steentjes tegen je tenen aan.... :X -O-
Maar ieder z'n meuk. Hier in NL is het beeld geschetst dat je vol in je pak moet en het liefst nog een harnas er omheen (zelf zit ik ook het lekkerst in mn textiele pak).

Maar in andere landen zoals de Antillen, bepaalde staten in de USA en volgens mij zelfs Italië, hoef je geen eens helm op en dat is daar dan ook gewoon normaal.

Zij vinden ons hier maar gek. Met 20 graden in een warm pak zitten. Het is maar wat je gewend bent.

Mijn vriendin, (moeders trouwens ook) vindt mij sowieso al gestoord dat ik op een motor rijd. Al doen ik een Michelin bubbeltjes pak aan.... :')
 
Laatst bewerkt:
nouja, alleen al uit het oogpunt van veiligheid vind ik een leren pak op een racer wel prettig.
Overigens vind ik het er tof uitzien ;).
Het is overigens ook geen "pro leer-geen textiel" uitlating.
Meer het wel of geen beschermende kleding...
Als je in je kevlar jeans, met je leren jackje en je duitse pot op je HD gaan zitten, ook geen probleem. misstaat niet en toch (redelijk) veilig.

Wil er nog wel eens een het asfalt zien knuffelen met zijn t-shirt zonder helm...
En een knee-down geeft ook ineens mooie rode vonken :+

Heeft er hier iemand trouwens nog een mening over DB-killers.
Heb hem zonder DB-killer gekocht, (zat er wel bij) en zit een beetje te dubben over het risico om aangehouden te worden.
Laag in de toeren is het een diepe lage (en beschaafde) brom. Maar boven de 5K, dus rustig 50 rijdend, begint het toch lekker te klinken (A)
 
Laatst bewerkt:
Horen toch carbon hielplaatjes bij te zitten normaal?Niemand behalve Kepro die gaat of komt kijken? Digger? Is op een zaterdag hè ;)
Ha Roeland,

rijden gaat hem sowieso niet worden voor me, maar als ik ff tijd kom ik misschien wel even kijken. Heb een garagebox gekocht waar de nodige dingen aan moeten gebeuren en de huur van de oude box is opgezet dus alle brommers en motoren moeten verhuist worden voor het eind van de maand.
Als ik kom kijken dan laat ik daar gelijk mijn bandjes wisselen, want daar is het frisse wel vanaf na het dagjes CPZ. Staat er eigenlijk nog steeds iemand die de banden wisselt bij de ZAC?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan