Het Honda CBR600RR topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
downs waren alleen in de eerste sessie gelukkig :P
de moed zakte me wel gelijk in de schoenen en dacht echt dat het een weggegooide dag ging worden.

gelukkig na aanpassing van de bandenspanning ging alles een stuk beter :)

en uiteraard veel plezier gehad zeker als je merkt dat iedere sessie je tijden naar beneden gaan. *O*


heerlijk om te lezen ;) :P
 
full
 
Mijn allereerste keer op Assen reed ik met pilot powers op een 600fje uit 92. Ging prima, volgens mij reed ik toen iets van 2:10. Als je ook rond die tijd denkt te komen, moet het prima kunnen.

goede allround band inderdaad :Y 2ct versie heb ik 4 setjes versleten

ik reed afgelopen weekend met pilot powers 2ct.

verder nog geen ervaring met die banden gehad maar voelde best lekker aan. ook de banden sleten mooi af.


Kijk dat hoor ik graag!

Ik heb geen idee wat ik zal rijden maar het zal vast niet snel zijn :')
Gewoon lekker ervaren hoe zo'n dag beleefd wordt is mijn doelstelling.

Ga ik voor een setje Pilow Power 2Ct. Deze kosten tegenwoordig ook niet zo veel meer en ben er zelf ook nog tevreden mee. :Y
 
Laatst bewerkt:
Camera heb ik nog niet. Staat wel op het lijstje maar voor dit jaar zijn de motorcenten al weer op. Althans, voor de extra's.

Ik ga via MSL op Zandvoort. Beginnersgroep 1 op 03-08. Naar verwachting zal ik op 04-08 op zoek gaan naar een tweede dag om te boeken. :+
 
Ik spot daar op de 3e foto van die zwarte irritante moer-rubbertjes voor in de kuipen.

Waar koop je zo'n setje en wat kost dat?

Die plastiek ondingen zijn aardig aan de prijs per stuk.
 
Ik heb nog steeds hier een complete originele uitlaat set liggen. Helemaal nieuw, dus in topconditie: demper, bochten en lamdbasonde.

En de originele koplampen ook nog gloednieuw

Beiden van een pc 40 model
Doe eens een leuk bod en het is van jouw ;)
 
Ik spot daar op de 3e foto van die zwarte irritante moer-rubbertjes voor in de kuipen.

Waar koop je zo'n setje en wat kost dat?

Die plastiek ondingen zijn aardig aan de prijs per stuk.
ik heb ze op ebay gekocht

bij de dealer kosten ze me 6 eu per stuk

ebay 10 eu voor 6 stuks



Zandvoort heb ik nog nooit gereden

Je komt uit Hilversum toch?
 
Zo, deze zijn dus nog duurder per stuk als die plastiek dingen! :(

Zijn die van Ebay een beetje degelijke kwaliteit?

Ik kom uit Amsterdam vandaar dat ik de eerste keren op Zandvoort wil rijden. Assen is voor mij zo'n eind rijden en gezien ik een beginneling ben is elk circuit een circuit zeg maar.

Uiteindelijk is Assen natuurlijk wel hetgeen waar ik naar toe wil. Rossi z'n tijd even verbeteren :+
 
Laatst bewerkt:
Zo, deze zijn dus nog duurder per stuk als die plastiek dingen! :(

Zijn die van Ebay een beetje degelijke kwaliteit?

Ik kom uit Amsterdam vandaar dat ik de eerste keren op Zandvoort wil rijden. Assen is voor mij zo'n eind rijden en gezien ik een beginneling ben is elk circuit een circuit zeg maar.

Uiteindelijk is Assen natuurlijk wel hetgeen waar ik naar toe wil. Rossi z'n tijd even verbeteren :+

:')
 
Laatst bewerkt:
Zo, deze zijn dus nog duurder per stuk als die plastiek dingen! :(

Zijn die van Ebay een beetje degelijke kwaliteit?

Ik kom uit Amsterdam vandaar dat ik de eerste keren op Zandvoort wil rijden. Assen is voor mij zo'n eind rijden en gezien ik een beginneling ben is elk circuit een circuit zeg maar.

Uiteindelijk is Assen natuurlijk wel hetgeen waar ik naar toe wil. Rossi z'n tijd even verbeteren :+
dit zijn wel die rubbertjes voor je kuipruitje he

volgens mij zijn die weer anders

ebay werkt voor mij prima

ben alleen nog op zoek naar een mooi rvs schroef setje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan