Het Honda CBR600RR topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee hoe het kan, maar vind het wel vermakelijk _O-
De demperwol zal er wel uitgefikt zijn. Leovince is sowieso niet één van de stillere dempers en zodra de demperwol eruit fikt, wordt het al vrij snel een behoorlijk sportief geluid.

Waarschijnlijk als je die demper open haalt, zul je zien dat er weinig demperwol meer in zit. Vullen die demper en het geluid zal een stuk aangenamer zijn. Hopelijk binnen de normen van oom agent en stil genoeg voor het circuit ;)
 
Ik heb voor dit soort ongein juist een OEM demper aangeschaft. Uiteraard "wat" meer moeite dan een db killer er in duwen maar goed, wel zekerheid.

€25 op MP. Was dat toevallig iemand van hier?? *O*
 
Laat ze de prijs maar hoog houden, scheelt voor ons weer afschrijving _O-

Vind sowieso dat de cbr niet heel veel afschrijft in vergelijking met vergelijkbare motoren van andere merken :)
 
Laat ze de prijs maar hoog houden, scheelt voor ons weer afschrijving _O-

Vind sowieso dat de cbr niet heel veel afschrijft in vergelijking met vergelijkbare motoren van andere merken :)

Inderdaad, de 600RRs zijn ook oerdegelijke machines *O* .

Het mag trouwens wel weer mooi weer gaan worden.
 
Ik stem voor!
Vandaag is het stervenskoud op dat ding en gisteren kletsnat. :(

Er zijn leukere momenten. B|
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor dit soort ongein juist een OEM demper aangeschaft. Uiteraard "wat" meer moeite dan een db killer er in duwen maar goed, wel zekerheid.

€25 op MP. Was dat toevallig iemand van hier?? *O*

Dat deed ik voorheen dus ook. Maar het hele jaar met veel geluid rijden en dan een week in het buitenland zonder is ook zoiets.. -O-

Het geluid is voor mij toch een groot gedeelte van de beleving *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik ook. Een groot gedeelte inderdaad! :Y

Treurig dat er zo moeilijk over gedaan wordt. Als je maar genoeg geld hebt voor een Ferrari dan maakt het niet meer uit. :r

Met je circuit pijp waar op staat "for circuit use only" hoef je niet in de buurt van het circuit te komen bijvoorbeeld. |(
 
Laatst bewerkt:
Een paar maanden geleden mijn 600rr verkocht, maar ik heb nog steeds onderdelen rondslingeren.

Dus wie zoekt er nog originele kappen van een 600rr Pc37 2003 rood/zwart? Alleen de onderkuipen heb ik niet meer en een paar zijn beschadigd, rest is prima.

[EDIT: Aangezien ik al reacties krijg over de PM, even een centraal berichtje]
Ik heb nog verschillende kuipen elk in verschillende staat.
De kuipen komen 3 jaar geleden van een 600rr met 35.000km.

Als je interesse in iets hebt kan ik er foto's van sturen.
Doe een redelijk bod, hoef er niet de hoofdprijs voor. Evt te bekijken en op te halen in omgeving Utrecht.

In prima conditie:
- Tankcover
- voorspatbord
- kontkuipje
- luchtinlaatkapjes L+R (1tje heeft een klein plekje)

Linker zijkuip is het stickerwerk beschadigd
Rechter zijkuip eveneens stickers beschadigd + scheur bij ophangpunt halverwege
Topkuip heeft een scheur bij de linkerspiegel

BIJ INTERESSE GRAAG EEN PM, IK HOUD DIT TOPIC NIET ACTIEF BIJ
 
Laatst bewerkt:
In afwachting van een mooie zomer, wat ploatjes.

10858572_738969089527740_5230038757783880338_n.jpg

1653946_575960715828579_1673428243_n.jpg

10626612_344206732404839_3820995376985848846_n.jpg

10632579_344192982406214_2558096427817683537_n.jpg

10345806_651856731572310_7876009104426473006_n.jpg


*O*
 
Mooie RR en een mooie GSX!

Rest ben ik niet zo'n fan van maar....... het ziet er uit als een heel gezellig clubje! *O*
 
Mensen,

Vroeg me af of iemand van jullie nog een sportdemper te koop heeft voor een cbr 600 rr uit 2003?

Of dat jullie adresjes weten waar ze dit eventueel hebben(2e hands) nu ken ik wel pajic racing maar dat is helaas een beetje ver..

Alvast bedankt
 
hoi,

Ik heb hier nog een nieuwe D.I.D. ketting (525HV) en setje tandwielen (16/41) nieuw in de doos liggen. Is voor een PC40, ik durf neit et zeggen of deze ook op de pc37 past.
Ik rij zelf met 520 kettingen, dus ik ga het niet gebruiken. Bij interesse, prijs of meer detail PM even.

groeten
 
Laatst bewerkt:
Mensen,

Vroeg me af of iemand van jullie nog een sportdemper te koop heeft voor een cbr 600 rr uit 2003?

Of dat jullie adresjes weten waar ze dit eventueel hebben(2e hands) nu ken ik wel pajic racing maar dat is helaas een beetje ver..

Alvast bedankt


superpole.nl

of dekkerparts.nl
 
Thnx voor de info.. Ik zoek eigenlijk het liefst een yoshimura rs5(geluid vind ik het mooist) nu heb ik er 1 gevonden op marktplaats voor het model 2005-2006 weet iemand of dit makkelijk passend te maken is?
Is nog moeilijk te vinden in nederland die demper.. Als ik echt niks kan vinden gaat t ebay worden
 
De ophangpunten komen volgens mij niet overeen. Dus je kan een subframe en kontje kopen van een 2005 model en dan past het of je zoekt een goede lasser. Denk dat optie 2 goedkoper is.

Wellicht dat iemand dit kan bevestigen of ontkrachten want 100% zeker weet ik het niet.l

Een maat van mij heeft Yoshi's op zijn Z1000. Die waren ook voor het nieuwere model maar hij is zelf lasser van beroep en ze hangen er keurig onder! :9~

Mooi spul Yoshimura. Ik vind het vaak de mooist ogende dempers wat betreft afwerking en aanzicht.
Het geluid.... sja.... elk open gat maakt herrie. :+
 
Laatst bewerkt:
Ok dan zou ik dat moeten proberen, heb net contact gehad en de verkoper zegt dat hij bij hem net niet past op het 2003 model omdat hij een geheel arrow systeem heeft en dus wellicht wel zou passen op het standaard systeem
 
Goede middag allemaal,
Al langere tijd lees en kijk ik mee op dit forum. Na twee jaar op een GS500 Challenge rongereden te hebben mocht ik hem afgelopen september inruilen voor een Honda CBR600RR uit 2007.
(foto's zal ik binnenkort plaatsen)
In plaats van de originele uitlaat wil ik er graag een volledig titanium Akropovic systeem onder zetten. Ik zie op internet dat er onderscheid gemaakt wordt tussen 2007-2008 en 2009-1012.
Kan één van jullie mij vertellen wat het verschil is tussen deze bouwjaren op gebied van uitlaat ophangpunten e.d.?
Ik ben erg benieuwd.
Groeten, Pim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan