Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 100 Soesbabe's Party

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sas, hoe is het met de hond?
hé... met mick gaat het nog niet zo heel erg fijn zeg maar... ligt op de bank en geef hem nog geen vijf cent, heeft net wel een snijworstje met zijn pil gegeten..maar water krijg ik er niet in.we zijn om 16u toch weer naar de dierenarts gegaan, het leek erop dat hij er tussen uit ging.. echo en foto's laten maken, kwam nog wel een hernia tevoorschijn maar geen prostaatkanker..dus opluchting.. want hadden het idee dat we mick niet levend mee naar huis zou nemen.. hij zou nu op moeten knappen, heeft net wel een gammel loopje gedaan..maar weer terug op de bank gezet en he's playing death again.. hij reageerd niet goed en alhoewel ik niet meer zo in paniek ben als vanmiddag..het zint me niet.. dus nu nachtje doorhalen en morgenochten moeten we de dierenarts weer bellen en overleggen dan hoe en wat en hoe de situatie is.. maar wie weet, tis een mootje en kan nog niet zonder zijn hootje..dussssss hoop dat hij morgen weer opgeknapt is.. en weer fatsoenlijk uit zijn ogen kijkt.. maar vandaag.. we hadden feest moeten vieren in spijkenisse... pff maar liep helemaal anders..

maar bedankt voor de appjes lieve luitjes en smsjes en berichtjes hier achter de schermen :j en ben blij dat ik wat foto's heb gezien ;) was ik er toch een beetje bij...

en verdomd wat was ze mooi *O* *O* *O* en de mannen zo heerlijk strak in pak.. mooi mooi... had er graag bij geweest.. heb ontzettend aan jullie gedacht.. :j

nogmaals hier voor de schermen van harte gefeliciteerd GB en SD en heel veel geluk samen met kleine collin.. maar dat zat en zit goed... :j
 
zo. maar weer ff wat van mij laten horen, ben op het moment druk bezig met verhuizen zal binnenkort ff een paar foto's plaatsen. maare deeltje 100, en al 31 pagina's, blijf ervan opkijken hoe hardt het hier gaat.

@soesbabe, hoopdat mick weer beter wordt, want huisdieren zijn ook familie, en het altijdt moeilijk om een familie lid kwijt te raken.

@Getto bassie en she devil, gefeliciteert.
 
hé... met mick gaat het nog niet zo heel erg fijn zeg maar... ligt op de bank en geef hem nog geen vijf cent, heeft net wel een snijworstje met zijn pil gegeten..maar water krijg ik er niet in.we zijn om 16u toch weer naar de dierenarts gegaan, het leek erop dat hij er tussen uit ging.. echo en foto's laten maken, kwam nog wel een hernia tevoorschijn maar geen prostaatkanker..dus opluchting.. want hadden het idee dat we mick niet levend mee naar huis zou nemen.. hij zou nu op moeten knappen, heeft net wel een gammel loopje gedaan..maar weer terug op de bank gezet en he's playing death again.. hij reageerd niet goed en alhoewel ik niet meer zo in paniek ben als vanmiddag..het zint me niet.. dus nu nachtje doorhalen en morgenochten moeten we de dierenarts weer bellen en overleggen dan hoe en wat en hoe de situatie is.. maar wie weet, tis een mootje en kan nog niet zonder zijn hootje..dussssss hoop dat hij morgen weer opgeknapt is.. en weer fatsoenlijk uit zijn ogen kijkt.. maar vandaag.. we hadden feest moeten vieren in spijkenisse... pff maar liep helemaal anders..

maar bedankt voor de appjes lieve luitjes en smsjes en berichtjes hier achter de schermen :j en ben blij dat ik wat foto's heb gezien ;) was ik er toch een beetje bij...

en verdomd wat was ze mooi *O* *O* *O* en de mannen zo heerlijk strak in pak.. mooi mooi... had er graag bij geweest.. heb ontzettend aan jullie gedacht.. :j

nogmaals hier voor de schermen van harte gefeliciteerd GB en SD en heel veel geluk samen met kleine collin.. maar dat zat en zit goed... :j

Pfffff wat een verhaal

Sterkte de komende tijd, hoop voor jullie dat hij nog een beetje opknapt. Je huisdier verliezen is echt heel rot ;( ;( ;(
 
Mogguh jungs.
@soes spijtig om te lezen van Mick. Hopelijk is t wat beter geworden dat zijn nooit mooie of leuke berichten als je huisdierzo slecht te pas is.

@G-B en Shedevil van harte gefeliciteerd met jullie trouwen..
*O*
 
dank jullie :j we gaan nu met mick weer naar de dierenarts in bergen.. het gaat niet goed.. maar heb nog steeds hoop.. het kan gewoon niet zo zijn.. ik vertik het om afscheid te nemen..enja noem me een stomme doos... maar ik vertik het, wil en kan het nog niet.. ookal is het eigenlijk al een heel oud hondje voor zijn ras..

nu weer over tot de orde van de dag hier...motoren en de bruiloft van GB en SD.. :j ik voel me een zeikerd.. en een emo tut... en sommige mensen zullen niet begrijpen dat je je zo druk kan maken om je huisdier.. maar soms kan je meer verdriet hebben om je maatje met vier benen dan om sommige mensen om je heen.. ;) respect moet je verdienen... en mick heeft het ruimschoots verdiend... en kan je soms van mensen in je omgeving niet zeggen..

jullie iig erg bedankt.. medeleven is super... thnxx :j
 
dank jullie :j we gaan nu met mick weer naar de dierenarts in bergen.. het gaat niet goed.. maar heb nog steeds hoop.. het kan gewoon niet zo zijn.. ik vertik het om afscheid te nemen..enja noem me een stomme doos... maar ik vertik het, wil en kan het nog niet.. ookal is het eigenlijk al een heel oud hondje voor zijn ras..

nu weer over tot de orde van de dag hier...motoren en de bruiloft van GB en SD.. :j ik voel me een zeikerd.. en een emo tut... en sommige mensen zullen niet begrijpen dat je je zo druk kan maken om je huisdier.. maar soms kan je meer verdriet hebben om je maatje met vier benen dan om sommige mensen om je heen.. ;) respect moet je verdienen... en mick heeft het ruimschoots verdiend... en kan je soms van mensen in je omgeving niet zeggen..

jullie iig erg bedankt.. medeleven is super... thnxx :j

:j

Sterkte!
 
Goede morgen allen :W

Thanx voor de felicitaties, het was ondanks het dramaweer in de ochtend een mooie dag. Foto's maken liep daardoor ook anders dan gepland. Uiteindelijk zijn we uitgekomen in een cupcake-winkeltje met een hele gave entourage in Heenvliet. Daar zijn een hoop mooie foto's gemaakt, met dank aan de eigenaresse :}
Verder was het leuk om iedereen weer te zien, was best druk. Ben ook nog lekker voor het blok gezet tijdens de ceremonie. Doordat ik zo'n romanticus ben en het meer een afspraak was om te trouwen ipv dat ik haar gevraagd heb, moest ik dus en publique even op de knieën en het ff over doen :')

@ Babe: Jammer dat jullie er niet konden zijn, begrijp heel goed dat jullie ff andere dingen aan jullie hoofd hadden '( Onze hond is uiteindelijk toch naar een andere eigenaar gegaan (ivm reakties naar de kleine), kippie had het daar wel moeilijk mee omdat we hem toch al bijna 9 jaar hadden (Nu maakt ie het overigens heel goed, krijgen geregeld foto's dat ie lekker aan het banjeren is in Bruinisse).
Die foto's deden madame wel weer goed. Hoop dat het met jullie hondje nog beter zal gaan, iig sterkte ermee :j
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen allen :W

Thanx voor de felicitaties, het was ondanks het dramaweer in de ochtend een mooie dag. Foto's maken liep daardoor ook anders dan gepland. Uiteindelijk zijn we uitgekomen in een cupcake-winkeltje met een hele gave entourage in Heenvliet. Daar zijn een hoop mooie foto's gemaakt, met dank aan de eigenaresse :}
Verder was het leuk om iedereen weer te zien, was best druk. Ben ook nog lekker voor het blok gezet tijdens de ceremonie. Doordat ik zo'n romanticus ben en het meer een afspraak was om te trouwen ipv dat ik haar gevraagd heb, moest ik dus en publique even op de knieën en het ff over doen :')

@ Babe: Jammer dat jullie er niet konden zijn, begrijp heel goed dat jullie ff andere dingen aan jullie hoofd hadden '( Onze hond is uiteindelijk toch naar een andere eigenaar gegaan (ivm reakties naar de kleine), kippie had het daar wel moeilijk mee omdat we hem toch al bijna 9 jaar hadden (Nu maakt ie het overigens heel goed, krijgen geregeld foto's dat ie lekker aan het banjeren is in Bruinisse).
Die foto's deden madame wel weer goed. Hoop dat het met jullie hondje nog beter zal gaan, iig sterkte ermee :j

dank jullie :j ook shardee... voor haar posting op fb.. zo lief en jullie moeten heerlijk genieten hé.. super die foto's bij de cupcakestore..geweldig gewoon , ook omdat shardee gewoon geweldig zelf kan bakken, helemaal haar style.. en dan met haar jurk en kapsel... ben benieuwd, zal mooi geworden zijn..

lachen van je actie en weet je, er bestaan foto's van _O- ;) simon heeft ze... en jij stiekemerd, rijden in een mustang whooooot whoooooot kicke man... hoop dat jullie zo genoten hebben gisteren, jullie dag!!!!! had er stikke graag bij geweest met john, stond al in mijn feestjurk, aangeschaft voor ...idd gisteren... maar afijn.. je weet hoe het afliep, had de dag ook heel anders ingepland, kinderen toch nog bij opa en oma gelaten, die hadden we natuurlijk al geregeld voor de oppas , want we gingen feestvieren in spikecity *O* maar kwam achteraf goed uit zodat wij ons ding konden doen met mickey..

we zijn weer terug van de dierenarts,.. hij heeft vette antibiotica prik gehad en nog een cocktailpepprik net als gisteren met vanalles erin..het leek of hij net even ging leven... mijn zusje kwam binnen en hij sprong van de bank af..nou, tranen schoten in mijn ogen..ik dacht yes... het gaat komen, die cocktailprik is nogal rotzooi zeg maar die je hond een boost geeft..mmaar je kiest ervoor... maar nu..tja hij ligt weer op de bank en het lichtje is weer een eind uit..ik weet het ook niet meer, het is nu afwachten, morgen weer naar de dierenarts bellen en miss weer langs..we zien wel.. het is echt afwachten wat hij nu gaat laten zien.. moet hem ook de tijd geven om te genezen met die darminfectie.. maar hij zou zienderogen op moeten knappen van die prik..en dat doet hij dus niet.. dus miss maar het feit accepteren dat hij oud is...en een beetje versleten..maar ik wil er nog niet aan denken, het belangrijkste is, hij heeft geen pijn..bij pijn ga je dingen regelen...maar is nog niet nodig..

we zien wel, mijn zoon jimi is jarig vandaag en jay volgende week, morgen zouden we gezamelijke verjaardag vieren van de jongens, maar die hebben we maar even uitgesteld naar volgende week zondag...het is niet anders... maar trots op mijn jongens dat ze zelf met die oplossing kwamen..pff afijn weer heel verhaal..ik kan het ook niet eens lekker kort houden hé.. sorry guys..

maar wederom bedankt.. ik kruip weer op de bank met mick en zien wel.. ik had me het weekend wel annders voorgesteld, had er één moeten zijn met dikke feestjes..

maaaaaaar ben blij dat jullie een heerlijke dag hebben gehad GB en SD... *O* *O* *O* je trouwt maar éne keer.. en jullie zijn gemaakt voor elkaar..dat straalt er van alle kanten vanaf.. ;) mooi stel... :j
 
Middag :W

Moest vanmiddag een pakketje ophalen die gisteren tot 2x toe aangeboden was. Bleek het de start/stopknop te zijn voor mijn mijn project *O*

@ Phyllis: Thanx ;)

@ Babe: Gefeliciteerd dan nog, dan volgende week maar dubbel zo hard partyen... *O*
 
Het is dan wel China spul, maar ik vind het er wel leuk uit zien.

http://www.ebay.co.uk/itm/Adjustabl...pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c8f05031

FR00048_1.jpg
 
Vanmiddag met m'n broertje een ZXR750 opgehaald...met ZX9R topkuip...leuk fietsie voor de beginner, al is het dan geen blade....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan