Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 99

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer zie ik dit en weer gaat dr alles door mij heen..



Hmm x op x denk ik hieraan, het gaat maar niet weg..

Mocht mijn huis verkocht worden, dringt DIT idee steeds mij meer op..wordt dr gek van..
hmmm waarom niet ..nou?


Give me one focking reason from why not''

Bij alle keuzes is er eigenlijk maar 1 antwoord...

Waarom? Gewoon, omdat het kan...


Dus, als je de ruimte hebt...doen...je weet nooit wat er dan op je pad komt...
 
OP aardig aangepast, er ontbrak nog het eea en er stonden een aantal gasten in die hier al ff niet meer gepost hebben...

Mocht er nog wat aangepast moeten worden, geef het maar door, dan regel ik het wel :)

Ik moet nog steeds ff mn foto maken voor de OP... van het weekend weer eens poetsen en dan misschien ergens ff een foto schieten richting MFMM
 
Morgen!
Gisteren in de ochtend nog heerlijk gereden op de blade, lekker over de dijkjes.
man wat ben je meer bezig om te kijken naar waar staat de politie dan bezig zijn met het rijden.
Als je hier de dijk op rijd staat er zon levens groot geel bord met de tekst: lage toeren minder lawaai, hou je aan de snelheid van 60 enzovoort.
 
@bolletje:

Ik zal vanavond even kijken, ik heb mijn standaard knipperlichten vervangen door led exemplaren en ik meen me te herinneren dat ik deze zonder weerstanden geplaatst heb, en mij relais is ook onveranderd... Vanavond meer hierover
 
hahah idd
was supergezellie al was ik weer in me uppie
leuke mensen ontmoet van satudera tot wheelies koningkjes.. :+

Wat maakt er een hoop verschil als de Zon weer schijnt iedreen lekker gezelie[aanspraak ] van oohw en aaargh wijzend naar bike[und moi _O- ]..

en gewoon relaxt gereden ...ook dat kan op een 954 zithouding is echt Gold[lange afstanden]

keertje mee RR Keesie ik zeg hoe meer zielen des te meer vreugdutjes en zo... :Y

Op een zondag kan ik meestal wel (tenzij het regent :+ ):)
Komende zondag is mfmm (denk dat ik me aansluit bij de groep vanaf de andel),
de week daarna ben ik op kamp,
dus de eerstvolgende keer dat k op zondag kan is 26 mei :Y
 
Op een zondag kan ik meestal wel (tenzij het regent :+ ):)
Komende zondag is mfmm (denk dat ik me aansluit bij de groep vanaf de andel),
de week daarna ben ik op kamp,
dus de eerstvolgende keer dat k op zondag kan is 26 mei :Y
dan zit ik je zondag...
wij gaan ook via de Andel
9:45 daaro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan