Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 99

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja de nurnburgring niet nee maar de polizei van duitsland misschien wel!
en waar ligt pajic dan nog nooit van gehoord?

Theoretisch wel. Enorme indianen verhalen over DLD, maar het aantal mensen dat uiteindelijk de sjaak is is wel erg klein. Als je naar de TT gaat is de kans vele malen groter
 
Theoretisch wel. Enorme indianen verhalen over DLD, maar het aantal mensen dat uiteindelijk de sjaak is is wel erg klein. Als je naar de TT gaat is de kans vele malen groter

over de TT gesproken:

Wat ik me afvraag: ik heb onlangs het geluid van mijn motor gemeten zonder, en met DBkiller.

op het typeplaatje bij mijn balhoofd staat dat dat ding 94 Db mag maken @5500 rpm.

Zonder killer zit ik hier zelfs nog net iets onder, En ik vraag me dan ook af hoe het zit als ik bijvoorbeeld bij de TT gecontroleerd zou worden door de politie?


Voor alle nieuwe (of bijna nieuwe) bladerijders: Welkom:

Zo, vandaag samen met mijn maatje zijn auto maar weer voorzien van een mooie audio installatie, was weereens leuk om alle kabels te legen, versterker speakers enz te installeren en de boel in te regelen :)
 
Ik heb er nu een bult kabaal.inzitten maar wel.Mey EK EUR en DB killer gisteren in Duitsland een beste hoeveelheid politie tegen gekomen maar ze keken nog.ge eens om..
En bij Pajic moet je wel.een andere uit la ten bocht kopen wil.je je origineel er weer op want.bij mijne is nu alles op maat gezaagt en gelast. Gewoon googelen op Pajic en voor 150 euro.maakt.die jou de demper pas die je zelf hebt.
 
over de TT gesproken:

Wat ik me afvraag: ik heb onlangs het geluid van mijn motor gemeten zonder, en met DBkiller.

op het typeplaatje bij mijn balhoofd staat dat dat ding 94 Db mag maken @5500 rpm.

Zonder killer zit ik hier zelfs nog net iets onder, En ik vraag me dan ook af hoe het zit als ik bijvoorbeeld bij de TT gecontroleerd zou worden door de politie?


Voor alle nieuwe (of bijna nieuwe) bladerijders: Welkom:

Zo, vandaag samen met mijn maatje zijn auto maar weer voorzien van een mooie audio installatie, was weereens leuk om alle kabels te legen, versterker speakers enz te installeren en de boel in te regelen :)
Heb je ook vanuit de juiste hoek gemeten en vanaf de juiste afstand?
Kan mij voorstellen dat het heel veel scheelt als je de afstand iets vergroot of de hoek verandert :)
 
zou deze adapter op een sc28 passen

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...s-stur-demper-adapter-voor-honda-cbr-900.html

$T2eC16J,!zoE9s5nd0ZDBRl7KHLlMw~~60_85.JPG


hij zegt dat hij dacht van het laatste model met ronde koplampen, maar volgensmij is dat het eerste model wel de sc28 95'
 
heb demifort (bedankt geweldige gozer :j ) zijn twee soezen gekocht...ééntje lopend en de andere niet en john mag zich erin vast gaan bijten met een beetje hulp van de mannen hier.. *O* wordt mooi...
hij start volgende week weer met motorrijden...dussssss daar word ik dan weer een beetje gelukkig van...
Lees ik per ongeluk een keer een pagina bij, zie ik dat John aan de tweewieler gaat!!!
Leuk voor jullie, we zien jullie vanzelf ergens op de Veluwe. *O* :j
 
Even een vraagje weet iemand een goeie site waar je meerdere eind dempers kan vinden voor een cbr 900rr fireblade uit 95? enigste die ik kan vinden is een Takkoni?!

alvast bedankt
Gewoon marktplaats of speurders in de gaten houden, daar worden ze ook regelmatig aangeboden. Hier worden ook nog wel eens linkjes gepost ;)
 
Ik wacht wel totdat jullie ook GS rijden, kan nooit meer zo lang duren. ;)

John aka de Bergbeklimmer aka Wolverine rijd binnenkort (na het halen van het Atje) wel op een GS...maar dan de klassieke (caferacer) versie van Suzuki....niet op zo'n ouwe mannen fiets van BMW...

:+

Heb je nog sex of rij je al BMW was het toch? :P

Wanneer gaat Tox aan de caferacer? O-)
 
John aka de Bergbeklimmer aka Wolverine rijd binnenkort (na het halen van het Atje) wel op een GS...maar dan de klassieke (caferacer) versie van Suzuki....niet op zo'n ouwe mannen fiets van BMW...

:+

Heb je nog sex of rij je al BMW was het toch? :P

Wanneer gaat Tox aan de caferacer? O-)
Nee, het is "Heb je nog sex of golf je al?". Dat van mij hok heeft er niks mee te maken, hij is zelfs zo groot dat je er sex op kan hebben zonder rugklachten op te lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan