Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 99

Status
Niet open voor verdere reacties.
hé jij ook gefeliciteerd, bladeloos...weet je al wie de nieuwe rijdert was :P maareh nu op zoek naar die naked of had je hem ook al...
Zoeken ben ik al lang mee bezig
Gisteren nog een Suzuki GSR600 uit 2006 proefgereden... Helaas te weinig pit onderin!
Echt jammer omdat ik hem heel mooi vond!
Daarna nog op een CB 600 Hornet uit 2004, wat rijdt die heerlijk *O*
bij een bocht hoef je alleen te kijken en gaat ie al de goeie kant op!
Dat gaat hem waarschijnlijk worden! Uit 2004 en nog geen 13k op *O*
 
Zoeken ben ik al lang mee bezig
Gisteren nog een Suzuki GSR600 uit 2006 proefgereden... Helaas te weinig pit onderin!
Echt jammer omdat ik hem heel mooi vond!
Daarna nog op een CB 600 Hornet uit 2004, wat rijdt die heerlijk *O*
bij een bocht hoef je alleen te kijken en gaat ie al de goeie kant op!
Dat gaat hem waarschijnlijk worden! Uit 2004 en nog geen 13k op *O*

Probeer de street triple eens....als ik nog eens voor een "nieuwe" motor ga wil ik daar als eerste keus naar op zoek, eerste model met ronde koplampen, en dan de R versie...wat een hooligan is dat!
 
Probeer de street triple eens....als ik nog eens voor een "nieuwe" motor ga wil ik daar als eerste keus naar op zoek, eerste model met ronde koplampen, en dan de R versie...wat een hooligan is dat!
Geen Triple voor me, bruut motortje maar damn wat is dat hele voorkant lelijk!

Deze ga ik denk ik kopen, maar dan metalic zwart ipv mat

Honda-20CB600F-2004-20-201_1.jpg
 
Zoeken ben ik al lang mee bezig
Gisteren nog een Suzuki GSR600 uit 2006 proefgereden... Helaas te weinig pit onderin!
Echt jammer omdat ik hem heel mooi vond!
Daarna nog op een CB 600 Hornet uit 2004, wat rijdt die heerlijk *O*
bij een bocht hoef je alleen te kijken en gaat ie al de goeie kant op!
Dat gaat hem waarschijnlijk worden! Uit 2004 en nog geen 13k op *O*


cb 600 heb ik op gelest, reed wel fijn, alleen vind ik een naked een beetje vervelend als je harder dan 100 rijdt, geef mij maar een kuip, lekker uit de wind :]
 
Haha, ja gewoon laarsje die met de punt ff schraapte in de bocht, ik step niet met mijn voetjes aan de vloer de bocht door hoor, krijg je files van :P
 
hé, ff een vraagje, totaal niet motorgerelateerd, ben mn eigen wezenloos aan het zoeken naar een gave retro "ROCK OLA" jukebox..heeft iemand er toevallig, heel toevallig nog één staan op zijn zolder, bij oma in de schuur, of gewoon in een loods en er niks mee doet... ik ga er natuurlijk leuk voor betalen..maaaaar

MAIL ME alsjelieft..
full



is voor john zijn verjaardag.. en nee, ik hoef geen cliché wurlitzer, maar een seeburg of ami mag ook ;) afijn.. kijk eens rond in je schuurtje _O-

en ja sorry, maar ik probeer het overal..dus ook hier ff snel.. :P voor hetzelfde geld heeft één van jullie er gewoon éen staan waar hij geen reet mee doet...en al jaren vanaf wil _O-
 
hé, ff een vraagje, totaal niet motorgerelateerd, ben mn eigen wezenloos aan het zoeken naar een gave retro "ROCK OLA" jukebox..heeft iemand er toevallig, heel toevallig nog één staan op zijn zolder, bij oma in de schuur, of gewoon in een loods en er niks mee doet... ik ga er natuurlijk leuk voor betalen..maaaaar

MAIL ME alsjelieft.. [afbeelding]


is voor john zijn verjaardag.. en nee, ik hoef geen cliché wurlitzer, maar een seeburg of ami mag ook ;) afijn.. kijk eens rond in je schuurtje _O-

en ja sorry, maar ik probeer het overal..dus ook hier ff snel.. :P voor hetzelfde geld heeft één van jullie er gewoon éen staan waar hij geen reet mee doet...en al jaren vanaf wil _O-

Gaaf kado...helaas heb ik er geen voor je....
 
Gaaf kado...helaas heb ik er geen voor je....
ja, dat vond ik nou ook, verwacht ie nooit maar gaat ie gaaf vinden, weet ik nou al... ik ben ook écht op zoek naar die bepaalde vierkante, rechthoekige vorm.. en niet de ronde bolle vorm van wurlitzer... maar ik zoek verder, en 4 juli krijgt ie hem.... *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan