Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
In afwachting van mijn bestelde uitlaat :Z ben ik maar aan het tekenen gegaan voor stickers voor de vorkbeschermers.
full


De stickers radiator kappen heb ik al.
Voor sticker op achterbrug ben ik nog na aan het denken. Meeste stickers vind ik niet zo mooi. Heeft er iemand een goed voorbeeld?
 
Nog steeds niemand interesse in een 2009 450 RR? Ik krijg maar weinig reacties (staat ook niet op Marktplaats maar goed).

Prijsje kan altijd nog besproken worden...als is die al wel strak...
 
4k is echt weinig. Zeker wel meer waard. Duitsland proberen is wel een idee. Daar is een iets grotere Supermoto scene.

@Smrookie: ziet er goed uit alleen dat marzocchi logo is het oude logo, nieuwere vind ik stuk mooier:

images
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer een husky besteld bij munsters motoren in erp
Het is een te511 geworden 2013
Met wat extra accessoires ander plastic, racing sticker set ,carbon disc covers voor en achter ,uitlaat cover
Nu echt leuk kopen voor diegene die een nieuwe enduro of Supermotard wil, bij de enduro standaard extra akrapovic ,handkappen
Komt ook meteen de racemap 2 in
Dus nu bij MUNSTERS MOTOREN ERP
Supermotards en enduro,s voor een leuk bedrag 2013 model
Misschien dat ik er nog Supermotard wielen bij bestel dan is ie helemaal af
Zodra hij binnen is plaats ik foto,s
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor je maar het leest zo irritant als je helemaal geen leestekens gebruikt....

;)
 
Hatselflats! *O* nieuwe demper erop gezet. Super gaaf geluid.
full


Nu heb ik alleen nog een vraag wat betreft de mapping.
Hiervoor had ik een standaard uitlaat. Uiteraard zijn wel de labda sonde en katalysator verwijderd.
Paul Bon vertelde mij dat een 2008 model alleen in stationair je de motor rijker en armer kan zetten. In hoge toeren dus niet. Ik heb geen zin in een nieuwe cdi unit te kopen.
Ik heb er nog niet vol gas mee gereden (pekel en andere troep) maar ben benieuwd naar ervaringen van iemand is die een arrow of leovince heeft zonder mapping aan te laten passen.
Is dit echt nodig?
 
Òh ja @ gsxr6000 gefeliciteerd. Die Yamaha is ook wel gaaf ben je er op uitgekeken of beviel die niet.
 
Verlichting compleet met kabelboom alles orgineel Yamaha wr
Verkocht wegens het niet kunnen rijden zenuw bekneld in de nek
Nu hopen dat het dit jaar beter gaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan