Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha! Is nog niks geplakt hoor, even afwachten op alle stickers en dan wat proberen te photoshoppen om te kijken wat t geeft.
Nou, zal zeker een fototje van erna posten voor de juryleden hier :D
 
dag luitjes ja mooi dat ik er toch zo tussen kan komen maar hoe het met die foto's zit snap er geen bal van doe mij maar een steek ring sleutel dan maak ik alles voor je haha.

tevsn heeft er iemand nog een standaard liggen tuurlijk was die van mij gebroken op de wel bekende plek dus ja zelf 1 maken vind ik ook leuk maar is toch niet zo mooi .
 
Volg sinds kort supermoto worldcampionship een beetje via internet. Nu zag ik dat Hermunen (voorheen husqvarna rijder) op een TM bike reed en won. Is dat een apart merk of gewoon een husqvarna?
 
Weet er iemand of de kappen van een 510 SMR ' 10 past op een 450 TE '05-06 ?
Kan namelijk een setje voor een prijsje regelen.
 
zowiezo past de zijnummerborden niet 1 op 1 en bij de 2006 zit de uitlaat rechts, en bij de 2010 de uitlaat links. en zo duur zijn nieuwe kappen niet he
 
doet husqvarna niet meer mee dan met supermoto?


Husqvarna had altijd een succesvol supermoto team (waarmee ze regelmatig wk-kampioen mee werden) maar sinds dit jaar heeft hva (wat recentelijk is overgenomen door BMW) besloten om ipv supermoto, motocross te ondersteunen/sponseren/promoten.

Het nieuwe model (449) is alleen niet zo populair onder supermoto's, volgens mij rijdt er nog een enkeling mee in het EK maar niet meer in het WK.......
 
Klopt idd, er zijn er niet heel veel die met de nieuwe modellen racen. Michael Herrmann in Duitsland rijd op een 449:

196055_2886255655606_309994259_n.jpg


Husqvarna stopt trouwens ook met het fabrieks MX2 team en gaat zich concentreren op de Enduro's.

Husqvarna trekt zich terug uit WK MX2
 
heeft er iemand ervaring met EP dempers? ik heb er één op het oog maar weet niet hoe die klinkt en hoe de kwaliteit is.
 
Mannen,
Bij mijn dealer lager een setje hele mooie sumo wielen. Excel met originele naven (wel n stukje afgedraaid voor n gefreesde look). Met schijven (dikke motomaster voor) en bandjes. Kosten geloof ik 650.
Iets voor iemand van hier?

Dit zijn ze
DSC_9220_zpsb4e4a5f6.jpg


Heb je interesse, pb dan ff.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan