2 weken is een maand geworden Gaat vanmiddag naar een motorzaak.Mijne gaat met 2 weken uit elkaar voor controle + revisie. Gaat van t zomer waarschijnlijk weg ivm uit huis gaan dus zieje m hier wel verschijnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 weken is een maand geworden Gaat vanmiddag naar een motorzaak.Mijne gaat met 2 weken uit elkaar voor controle + revisie. Gaat van t zomer waarschijnlijk weg ivm uit huis gaan dus zieje m hier wel verschijnen
Ik zit eraan te denken deze motor aan te schaffen.
Vind het echt een prachtig model, mooier dan de 510smr imo...
Enigste wat mij een beetje tegen staat is de kickstart...
Is zo'n 570 een beetje makkelijk te starten? Niet dat ik elke keer 10 minuten bezig ben om weg te rijden. Trapt een 570 trouwens weleens terug? ik vind het af en toe (voor wat kleine boodschappen bijv) weleens makkelijk om mijn gewone schoenen aan te trekken, maar dat is zeker niet aan te raden met zo'n kickstart?
Je kan eventueel ook kijken voor een nieuwere 610 of zelfs een 630, zelfde looks als een 570 maar dan met E-start... maar de 510 is weer een hele andere fiets, net wat je er mee wilt doen.
Top, bedankt.
Ik laat de 570 ook maar schieten, kickstart is namelijk ook zo ongeveer de rede waarom ik van mijn Kawa af wil, maar toch wisten de looks van de husq mij bijna weer over te halen
Het moet gewoon een 510 worden. Helaas zijn ze wel heeel schaars te vinden op internet vind ik. En aan een originele moet toch wel het één en ander gebeuren om hem qua looks naar mijn smaak te krijgen. Vind de origineel wel heel ielig en tam eruit zien. Kost weer wat centen, maar het is een hobby
Ik ga de motor vooral op de weg gebruiken dus het lijkt mij dat ik gewoon voor een SMR moet gaan? Je ziet ook wel omgebouwde TE's, maar kan dit tippen aan een echte smr? Of is het het zeg maar net niet?