De Norfolk Line moest ook al weg uit Scheveningen. Niet alleen de vrachtwagens bestemd voor de haven gaven overlast, ook mochten de schepen de motoren niet meer warm laten draaien. Die moesten met koude motor de zee op. Dat er een hoop werkgelegenheid voor de Scheveningers verdween speelde geen rol.
Is ook gebeurd, en daarna was het snel afgelopen met het bedrijf.Ik ben daar vroeger regelmatig opleggers wezen wisselen, maar elke keer dat ik daar heen gestuurd werd stond ik er weer verbaasd van dat er zo'n terminal op zo'n plek zat.
Je moet eerst .et je trekker oplegger combi de hele stad door, zo totaal onnodig, is het enige terminal die dat had, Vlissingen niet, Europoort nergens, Zeebrugge niet, alleen den Haag.
Ik wist niet dat het tgerminal weg is nu, maar ik vind dat alleen maar een stap in de goeie richting, kennen ze op veel veiligere plaatsen maken.
Het is duidelijk symboolpolitiek van een geitenwollensokken partij. Wangedrag is altijd al verboden en daar zijn dan ook geen borden voor nodig. Geluidsoverlast en het onnodig geluid produceren is al goed voor een flinke boete dus borden zijn niet nodig.
Het probleem is alleen dat niemand de moeite neemt om dit te handhaven. Borden helpen overigens ook niets als er niet gehandhaafd wordt.
Iedereen denkt tegenwoordig maar dat hij de enige is in deze wereld en dat zijn lolletje het belangrijkste in de wereld is boven de belangen van anderen. 1 x een brullende V8, een motor met een blerpijp of een boomcar is nog leuk maar 10x in een uur is dat echt niet meer.
Het argument dat je daar dan niet moet gaan wonen is geen valide argument. Dat je geen volledige stilte mag verwachten is duidelijk maar het is ook weer niet de bedoeling dat je horendol wordt van de herrie. Het is net zo'n valide argument als dat je zou stellen dat je niet moet zeuren dat er in een portiek naast een kroeg de deur onder gepist en gekotst wordt. Dat is ook gewoon smerig en de daders mogen van mij ook gerust heel hard aangepakt worden. Dat er misschien een keer wat gebeurd is dan tot daar aan toe maar 7 dagen in de week je portiek vol gepist en gekotst is echt weer wat anders.
Ik woon zelf ook langs een dijk waar veel motoren langs rijden en dat vinden we geweldig, ook de optochten van oldtimers (auto's) en dergelijken. Allemaal prima een dijk is alleen geen racebaan. Idioten die je op vele km's afstand al aan hoort komen daar zit niemand op te wachten. Dat je normaal auto's en motoren hoort is prima maar dat je jezelf niet meer verstaanbaar kunt maken omdat er weer een voorbij komt die denkt dat hij alleen op deze wereld is, dat is echt iets anders. Dan heb ik het niet eens over de soms belachelijke snelheden waarmee gereden wordt.
De overgrote meerderheid van wat er voorbij komt snapt dat ook prima en daar heeft niemand problemen mee. Het is die paar procent Remy's die denken dat ze alleen op de wereld zijn die het verpesten voor de meerderheid.
Aardappel erin doen.Pas ook zo'n Remy, man man
Type hypster, maar dan ook echt: baard en knotje haar achter op zijn hoofd.
Strak in de kleding, nieuwe Ford Mustang V8 enz. (zal best een paar centen gekost hebben)
Parkeerde naast ons, even kijken of we het wel zagen, nog eens gas geven. Man wat een lawaai zat blijkbaar ook een blerpijp onderNieuwe Mustang? waarom?
ok, ok zo'n V8 klinkt dan best aardig, maar dit ging tot aan de pijngrens, mag wel wat minder...
Trots liep hij weg bij zijn auto, ik roep hem na, he gast je uitlaat is lek, moet je ff lang de kwikfit.
Die kop
Geen capaciteit om te handhaven
Aardappel erin doen.
Heeft naar mijn idee niet altijd met capaciteit, in de zin van kwantiteit, te maken maar meer met capaciteit, in de van intellectueel vermogen...
Men voelt zich te belangrijk om met zoiets eenvoudigs als handhaving bezig te houden.
Daarbij lijkt het ook nog eens erg veel op werk en is het natuurlijk veel belangrijker om bekeuringen te schrijven op een als 4 baans snelweg ingerichte weg met een bord 50 dan om echt gevaarlijke en overlast situaties aan te pakken.
Natuurlijk levert het de staat financieel meer op om geautomatiseerd 1.000 bekeuringen van € 50, voor 5km te hard, uit te schrijven op een zo'n weg dan 10 bekeuringen van € 350 in een 30km zone voor >30km te hard en geluidsoverlast. Dat rekensommetje is heel eenvoudig. Alleen voegen die 1.000 bekeuringen niets toe aan het corrigeren van het rijgedrag en die 10 bekeuringen wel.
Klinkt goed, maar van de aardappel weet ik dat hij het goed doet bij het "potato" merk.Een condoom erover heen is geloof ik hetzelfde effekt als een aardappel.
Een condoom erover heen is geloof ik hetzelfde effekt als een aardappel.
Een condoom erover heen is geloof ik hetzelfde effekt als een aardappel.
Knap gedaanCondoom doet alleen boem, de aardappel die ik vroeger in de uitlaat van de auto van een verschrikkelijke zondagschool leraar deed, vloog er met een boem uit, door de ruit van de plaatselijke kruidenierswinkel.
Een condoom erover heen is geloof ik hetzelfde effekt als een aardappel.
Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriendin.