het is gelukt! *D

jj motorsport

Die hard MF'er
25 jun 2003
834
0
Utrecht
ik zou het nog even komen melden als me eerste knee down was gelukt, nou vandaag was het zover hoor ! ik ging een lekker stukkie rijden en kwam bij breukelen wat mooie bochtjes tegen, daar twee rondjes gereden en ja hoor ggggggrrrrrraaaop eerste keer links, direct daarna nog een keer geprobeerd, en alweer. Toen de bocht naar rechts, kostte iets meer moeite maar ook die lukte *D *D :]

mijn hele dag dus helemaal goed, kwam ik vlak voor woerden nog iemand tegen bij het stoplicht, zij mocht even vertellen dat haar nieuwe honda (cbr600rr) 3 weken had, maar ik heb direct even verteld dat ik me eerste knee down heb gemaakt 8-)

dus dan kom je na zo'n heerlijk ritje trots thuis, weet je moeder de pret wel weer de grond in te trappen, ik laat heel trots me slider zien, wat zegt ze:
:o ben je gevallen ?? |(

maar vandaag, 31- was een mooie dag :]
 
Laatst bewerkt:
dankjewel jongens, je eerste knee down zal toch wel een herrinnering zijn, en daarbij meteen een verslavind denk ik :+

en op het klaverblad vind ik het toch nog een stukkie lastiger als op een rotonde :X
 
Leuk voor je man, neem maar van mij aan, voor je t weet moet je nieuwe sliders.

succes
 
dankjewel jongens, je eerste knee down zal toch wel een herrinnering zijn, en daarbij meteen een verslavind denk ik :+


yups als het je 1 keer gelukt is wil je meer wil je vaker wil je alleen maar je knie aan de grond.

het is ene verslaving helaas een verslaving die af en toe zijn tol eist.
maar leuk is het wel ;)
 
gefeliciteerd, ik kan niet achter blijven, ga het maar proberen, op de lesmotor })
 
Terug
Bovenaan Onderaan