het is me gelukt

bedankt jongens voor de reacties, en ik weet niet hoever mijn knie van het asfalt af was, maar het puntje raakte toch gewoon de vloer, en het is niet dat ik met mijn tenen naar buiten rij hoor :N
 
bedankt jongens voor de reacties, en ik weet niet hoever mijn knie van het asfalt af was, maar het puntje raakte toch gewoon de vloer, en het is niet dat ik met mijn tenen naar buiten rij hoor :N


Je moet met je tenen op de stepjes staan.
Meer niet, dan rij je ze ook haast niet aan de grond.
 
Moet je daarom de layout verne#ken... :?
Pffft... had pas beide voeten aan de grond in een bocht, heb ik ook geen topic voor gemaakt... :Z


:P
 
Voetje aan de grond zegt niets, ik vind het heel jammer voor je maar waarschijnlijk heb je je voet verkeerd op je steppie staan :Y

Je knie aan de grond zegt ook niets, als je er als een aap naast hangt. :Y

Steppie aan de grond is plat :Y , maar knie aan de grond kan ook plat zijn als je maar niet als een aap er naast hangt. *O*

Succes met oefen en ik snap dat je helemaal happy de peppie bent, zou ik ook zijn. Heb je geen piccie dan kunnen we kijken hoe je door de bocht gaat en wat je eventueel nog beter kan doen.

Advies:

1. 1 bil naast je zitje
2. arm op de tank ( als je rechtsaf gaat moet je je linker arm op de tank zetten)
3. knie uitstekken
4. De bocht in kijken en blijven kijken waar je naar toe wilt
5. rustig insturen en steeds iets meer gas bijgeven tot je de grond raakt
6. niet te hard de bocht in vooral in het begin niet
7. probeer eens een hogere versnelling
8. laat je niet opnaaien en ga niet boven je macht rijden

Succes
 
assie je steppies aan de grond rijdt dan merk je dat vanzelf, en daar val je echt niet van. je voelt ze hooguit wat omhoog komen. meer niet. komt wel goed :Y
ennuh. klasse man!!!!
weet uit eigen ervaring dat het idd het beste werkt door domweg die bochten te nemen terwijl je niet bij na denkt. dan blijk je achteraf als je je schaamrandjes(die ik dus ondertussen niet meer heb) controleert toch altijd een stuk schuiner te zijn gegaan dan dat je aanvankelijk dacht :Y :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan