Het is zover onderuit

ninjadriver

Die hard MF'er
1 apr 2003
499
0
wieze
Vandaag en stukje gaan rijden en in het afkomen waren we en half uurtje gestopt
(dus de bandjes stonden weer koud) nadien de eerste lange bocht zo en km verderop
tegen 100a110 op men plaat :( de motor wel 25meter doorgeschoven het gras in
ikzelf 4a5 maal over de kop geweest, kheb gelukig niets enkel wat blauwe plekken en zo, tzal morgen wel wat anders zijn denk ik. het is dus men eigen stomme fout |(
 
nog 2 te gaan en je hoort er helemaal bij ;)

Succes met je eerherstel en de fiets.. ;)

De praktijk school werkt het beste. Zie het verder positief want je hebt een engel op je schouder gehad.


Toen ik de laatste keer onderuit ging..betrapte ik me erop dat mij emotioneel niets meer deed en zat ik me alleen maar zorgen te maken om die auto die steeds dichterbij kwam en mijn noclaim..
 
Laatst bewerkt:
kheb de motor bij de dealer gedaan hij denk toch zo en 3000euro schade ;(
kheb geen digi cam dus de fotos zullen wel nog wat op zich laten w8ten.
 
da's inderdaad wel klote. Echter, probeer er het positieve uit te halen:
hoop dat je er iets van hebt geleerd, en ben blij dat je zelf niets hebt.

Succes met het opknappen van je fiets.
 
:( , das shit.
Morgen zal je je iddd voelen als een oud mannetje :+
Gelukkig ben je er heel vanaf gekomen.
Tja, je weet nu wel beter maar eerst bandjes opwarmen en dan pas extreem gummen 8-)
 
Jep het zal wel goedkomen hoor! maar kwil toch nog iets kwijt, ik reed vroeger
met d208 en die heb ik menige malen aan het glijden gehad maar dat kon ik onder controle houden, maar met deze diablo's die er al 1000km oplagen begon de motor
vooraan te schuiven en voor je het weet lig je op je plaat niets meer aan te doen. en mijn tit akrapovic steekt nu bove nmen achterwiel '( dammed
 
Knake... Maar je zegt het zelf al: Koude bandjes.
Het mooiste van dit voorval is dat je het kan navertellen. Een andere bijkomstigheid is dat je er een betere motor-rijder van wordt. Want dezelfde fout ga je niet nog eens maken me thinks! ^_^
 
Knake... Maar je zegt het zelf al: Koude bandjes.
Het mooiste van dit voorval is dat je het kan navertellen. Een andere bijkomstigheid is dat je er een betere motor-rijder van wordt. Want dezelfde fout ga je niet nog eens maken me thinks! ^_^


Jij begreep hem ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan