Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het kan beginnen zoektocht naar allroad/enduro.

Op foto 6 & 7 zie je ook aanslag inderdaad.
 
Ja, dat kan...

Het gaat niet om veel geld hoor, maar ik spaar gewoon nog even lekker door. En anders word het gewoon een nieuwe, ook niet erg.
 
Een licht aftermarket dempertje is geen verkeerd idee, lijkt me. De standaard demper is nogal een raket lanceer installatie, en zal wel wat wegen.
 
En.. de motor die ik op 't oog had is al verkocht ! Had ik al wel een beetje verwacht, maarja ik kon vandaag niet en mijn werk gaat toch echt voor. ( kan toch niet a la minute vrij nemen )

En...... dan is ie gewoon niet voor mij bestemd
 
En.. de motor die ik op 't oog had is al verkocht ! Had ik al wel een beetje verwacht, maarja ik kon vandaag niet en mijn werk gaat toch echt voor. ( kan toch niet a la minute vrij nemen )

En...... dan is ie gewoon niet voor mij bestemd
Hij was relatief duur. In het voorjaar komt er altijd meer los en zal je meer keuze hebben, en zal je meer gespaard hebben.
 
Het is al heel snel de Honda crf250L geworden! Dus, hiermee open ik een nieuw avontuur voor mezelf. Bedankt voor allen die mee hebben gedacht !
 
Mijn vriendin (1.80m) heeft vorig jaar ook zo eentje gekocht voor ongeveer dezelfde reden. Ze is er nog altijd erg blij mee, ook al is ze meestal na 3 uur off-road er wel weer klaar mee de TET zal daarom ook voorlopig niet gebeuren voor ons. Ik denk dat de CRF dat prima zal kunnen.
 

Bijlagen

  • 22FF1A38-7459-4DB2-970E-17E584540788.jpeg
    192,9 KB · Weergaven: 17
Ik ga de TET wel rijden ( hier in drenthe kan je mooi een rondje rijden ). Ik ben zelf 1.63..... dan kan je vast wel indenken dat ik wel iets van moeite heb met op en afstappen en ik moet op 1 bil zitten als ik stop. Haha.

Maar, wel mooi dat ze er zo blij mee is, ben ik ook ! ookal heb ik nog maar 20 km ermee op de weg gereden.
 
En wat heeft "die vriend" nu in de garage staan? Een KTM 390 adventure. Nog maar 750 km mee gereden en bevalt tot nu toe top!
 
Laatst bewerkt: