het Kawasaki Versys 650 - topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee hee niet vloeken hier op dit ECHTE motor topic he. :N
die gs ligt aldoor in onderdelen... :Y tis net een bouwpakket :+
even rijden en je moet weer, zeker teveel naast die ouwe harley
gestaan waaah ahaaa.... :9~
 
Sow... vandaag ff stukkie getoerd, dik 650 km in minder dan 9 uurtjes... :]
Het vliegmachientje ging heerlijk los... onlangs injectiecleaner toegevoegd aan de benzine en dat was niet voor niets! Powers zat weer... :Y

Binnenkort nieuwe bandjes er onder plempen... de voorband is bijna op, na 18.000 km...
 
naar de regen meeting geweest :Y
full
 
Pffftt... als ik zo'n lelijke ruit wil, dan ga ik wel weer koekblikken...
Zou daar never nooit niet mee gaan rondrijden, geen gezicht... :r

Koop dan een C1... ;)
 
naar de regen meeting geweest :Y [afbeelding]

Zie ik nou goed dat je ook nog een topkoffer kan monteren??
Ik ben namelijk op zoek naar een mogelijkheid om ook nog een topkoffer op mijn Versys te zetten. Wel zo handig op vakantie namelijk.
Hoe heb je dat gedaan? Heb je misschien wat meer close-up foto's?
 
je moet er om denken dat als je een hepco en becker rek neemt, je gelijk het
topcase frame er bij koopt .
ik deed dat niet ,en monteerde later een kawa beugel.
dat is dan een heel geklooi ,dus neem alles van 1 merk :Y
full
 
dit was een ouwe cas ,komt een nieuwe op van maxado.
zoek je een leuke vaste koffer ,kijk eens bij www.maxado.nl die levert ook
aan sw bmw en al die ander dure merken.
scheelt ongeveer 65 procent ,ik bestel er dit jaar nog weer 1...
geloof de b 29.
 
Als je enkel een topcase wilt hebben, dan kan je beter gewoon de orginele Kawabeugel kopen. Dat werkt simpel, handgrepen achter loshalen en de beugel op die plaats monteren... :)

Wat de topkoffer aangaat kan je voldoende keuzes maken. Ik heb zelf de orginele, omdat ik geen windvangende hutkoffer wil hebben en de orginele wel leuk vond... :P

Givi biedt mooie koffers aan voor betaalbare prijzen. Goedkoper dan de orginele.
Ik heb op mijn DR 800 een 33 ltr. koffertje van Givi gezet, ding kostte nog geen 55 euro... en de koffer is net iets groter dan de Kawakoffer...

ps... hoe groter de koffer, hoe zwaarder het wordt achter. Je gaat er meer inproppen, dus meer gewicht en dat merk je met het rijden. Ieder zijn ding natuurlijk, maar zoals die pakezel zou ik never nooit rondrijden. Dat kost me teveel handelbaarheid en stuureigenschappen, waardoor ik niet meer kan laagvliegen... ;)
 
Ik wil eigenlijk top- en zijkoffers, maar wil geen nieuwe zijkoffers kopen, dat vind ik zonde van mijn geld. Die topkoffer gebruik ik namelijk maar 1 of 2 keer per jaar op 'grote' trips. Weet alleen niet helemaal hoe ik het op moet lossen, de goedkoopste en makkelijkste manier zeg maar O-)
 
De Algard Engine Guard (cfr black mule hierboven) heb ik hier ook nog liggen, ben er nog niet toe gekomen die te installeren; jammer dat die persoon er mee gestopt is, want de installatiehandleiding was enkel online te consulteren op www.versys.info :?

Dat wordt dus wat puzzelen :)

Hieronder twee foto's van mijn babietje, is ook al wat aan veranderd *D

P1010142.JPG


P1010144.JPG
 
Laatst bewerkt:
zo zeg , die staat hoog van achteren :Y
als ik de fiets hou moet er maar eens een echte veer achter op komen.. :Y
en ja jammer dat die gast ze niet meer maakt, waar had jij die radiator cover weg?
ik zou trouwens graag een 2 koelvin monteren,iemand ervaring mee :?
 
de drie rechtse blok bouten moeten los gedraaid worden.
de linkse kan blijven hangen ,steekgat.
de uitlaat wijs zich dan vanzelf....
 
- die staat helemaal niet hoog hoor achteraan, is de stock veer en niet eens op de hoogste positie ingesteld (staat op de derde klik); het lijkt misschien zo, omdat ik die lange zwarte flap van een spatbord/nummerplaathouder vervangen heb door een korte tail tidy

het is er eentje van Romatech: tail tidy aan 49.95 euro; die is redelijk goedkoop (en toch zeer stevig spul), oa omdat de originele knipperlichten overgenomen worden

- radiator cover met draak is er ook eentje van Romatech aan 48 euro

- uitlaat is er eentje van het britse MTC, de stainless oval, aan 165 GBP; remapping is niet nodig, het is een slip-on, en wow wat een verschil in koppel en rijgedrag!! en het geluid; wwwhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

P1010147.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan