Het Kawasaki Z 1300 draadje

Misschien blijft er een injector hangen , komt wel vaker voor na lange stilstand, of er is een injector vervuild, maar dan moeten
ze getest worden. Een vervuilde injector geeft een niet gelijkmatig sproeipatroon en lekt vaak ook als hij dicht staat.
Het gevolg is een hoog verbruik en niet goed lopen. Als eerste redmiddel kan je ook eerst injectie reiniger proberen, Forte is daar
goed spul voor.
Forte onderhoud | Forte Moto Power I | Tenkateshop.com
En het werkt echt goed in tegenstelling tot veel andere reinigingsrommel, ik heb er zelf bijgestaan toen een vertegenwoordiger van Forte een
demo gaf, motor was een zzr1100 die niet geweldig liep, na Forte in de tank gedaan te hebben begon de motor na een tijdje al beter te lopen.
De uitlaatgassen tester liet ook betere waardes zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken een goede motorzaak waarvan de eigenaar zelf ook een Z1300 heeft. En die loopt perfect. Ik breng daar al mijn carburateur fietsen omdat ik het zelf eigenlijk helemaal gehad heb met carburateurs. Maar die zaak zit dan wel helemaal in het zuiden.
Hoi Mathh,
Over wie/welke zaak heb je het dan Mathh , als ik vragen mag?

GREETZ
 
Ik ken een goede motorzaak waarvan de eigenaar zelf ook een Z1300 heeft. En die loopt perfect. Ik breng daar al mijn carburateur fietsen omdat ik het zelf eigenlijk helemaal gehad heb met carburateurs. Maar die zaak zit dan wel helemaal in het zuiden.
Rosa…
 
Terug
Bovenaan Onderaan