zed1
Die hard MF'er
- 16 apr 2006
- 507
- 396
Hij heeft hem voor 1500 gekocht. Winstpakker!Tja handelaar he,snelle winst en op naar de volgende,prijs blijft overigens niet verkeert ,zal er misschien 500,- op pakken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft hem voor 1500 gekocht. Winstpakker!Tja handelaar he,snelle winst en op naar de volgende,prijs blijft overigens niet verkeert ,zal er misschien 500,- op pakken.
Ik voel me (deels) aangesproken maar ik ben het wel met je eens dat er idiote bedragen worden gevraagd voor slecht verbouwde caferacers met ali-meuk. Ik heb de verbouwing van de mijne inmiddels ook wel klaar, er blijven altijd kleine dingen die je wil aanpassen en verbeteren en uiteindelijk zal ik de mijne ook wel weer verkopen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik ervoor kan vragen en hier zit niets van aliexpress op en verlichting met e-keur, m-unit e.d. .Veel erger vind ik die klassieker verkrachters die ze verbouwen tot bobbers,streetfighters,cafe racers
en er dan veel hogere bedragen voor vragen,vaak is het frame voor een groot deel afgezaagd en verlast
en vol gehangen met goedkope Alie meuk.
Ik vind de nieuwe vraagprijs op zich niet verkeerd. Tis een mooi motortje. Maar eigenlijk verwacht ik dan wel dat ie loopt en ook mooi loopt om deze prijs te rechtvaardigen. Hij heeft heel lang stil gestaan. Verder is de tank niet origineel en het spatbord afgezaagd en helaas geen spaakwielen. Maar… zoals jullie waarschijnlijk wel weten… ik ben een muggezifter. Groet, JanHij heeft hem voor 1500 gekocht. Winstpakker!
Mee eens...!Tja ik ook maar de realiteit is anders,zodra de handel ziet dat er met klassiekers wel leuk te verdienen valt duiken
ze er op,al vind ik dat deze handelaar geen exorbitant hoge bedragen vraagt,andere doen dat wel.
Veel erger vind ik die klassieker verkrachters die ze verbouwen tot bobbers,streetfighters,cafe racers
en er dan veel hogere bedragen voor vragen,vaak is het frame voor een groot deel afgezaagd en verlast
en vol gehangen met goedkope Alie meuk.
Ja baas mooi heMee eens...!
Ik heb niets met die meuk.
We hebben een klant bij ons op de zaak en die heeft twee caféracers, de man heeft blijkbaar tè veel geld en heeft een Z650 en een CB SevenFifty weliswaar zonder Alibaba spul, maar heeft voor de 650 €20000 betaald en voor de CB 30000.
Het ziet er niet uit, de zitpositie is schrikbarend en het rijdt als een krant.
Ieder zijn meug maar begrijpen doe ik het niet....
Zonde, een verbouwde fiets kan ik mij iets bij voorstellen maar niet zo'n gedrocht.
Helaas heb ik vorig jaar geholpen zoiets voor mijn baas te bouwen.....
Toen hij klaar was vroeg mijn baas wat ik van het resultaat vond.....
Antwoord was wel duidelijk neem ik aan.
Hoi PKIk voel me (deels) aangesproken maar ik ben het wel met je eens dat er idiote bedragen worden gevraagd voor slecht verbouwde caferacers met ali-meuk. Ik heb de verbouwing van de mijne inmiddels ook wel klaar, er blijven altijd kleine dingen die je wil aanpassen en verbeteren en uiteindelijk zal ik de mijne ook wel weer verkopen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik ervoor kan vragen en hier zit niets van aliexpress op en verlichting met e-keur, m-unit e.d. .
Bekijk bijlage 1777112
Ik zou er niet graag een afslag mee nemen....!Hoi PK
Vraagje, hoe rijdt dit nou? Veel beter dan de originele? Of is dit voor de looks.
En motorisch? Loopt ie mooi met die Zephyr kop
Groet, Jan
Ook van mij niet,geef mij maar het origineel,nou ben ik ook niet anti streetfighter,resto mod of cafe racer als het op een fatsoenlijke manier is gedaan,zo vind ik sommige Engelse cafe racers wel mooi,Ik zou er niet graag een afslag mee nemen....!
Ben bang dat de Marshall direct in het asfalt bijt....
Op zich een leuke fiets als je er op staat.
.........niet echt mijn ding.
Ik ben nu nog bezig met het afstellen van de carburateurs, maar hij loopt al behoorlijk netjes en reageert goed op het gas, die zephyr kop doet zijn ding, maar ik kan nou niet zeggen dat het een enorme verbetering is tov oem. Ondanks dat hij al beter remt dan een origine z ben ik niet helemaal tevreden met de tokico 6 zuiger rem, het lijkt alsof ik de lucht er niet goed uit krijg, dus die gaan vervangen worden voor 4 zuigers.Hoi PK
Vraagje, hoe rijdt dit nou? Veel beter dan de originele? Of is dit voor de looks.
En motorisch? Loopt ie mooi met die Zephyr kop?
Groet, Jan
Het zal vast niet heel erg veel schelen, maar hij raakt de grond niet. Ik denk dat ik hem nog 2 cm ga verhogen aan de achterzijde, maar ik ben bang dat hij dan ook iets minder stabiel zal aanvoelen, uitproberen...zoals heel veel bij deze motor. En het zal inderdaad niet naar iedereen zijn smaak zijn, maar dat is prima.Ik zou er niet graag een afslag mee nemen....!
Ben bang dat de Marshall direct in het asfalt bijt....
Op zich een leuke fiets als je er op staat.
.........niet echt mijn ding.
De juiste spiegels zijn nog wel te krijgen. Reflector op het achter spatbord was me nog niet opgevallen! Goed gezienNiks mis mee volgens mij. Alleen zijn de spiegels niet de goede, en het beugeltje en reflector ontbreken onder de nummerplaat.
Ik ga volgende week kijken.. ik heb nog een aantal kistjes met onderdelen, zal eens kijken of er een reflector beugeltje bij zit..Inderdaad zonde van die deuk, maar het lakwerk van de tank is zoals het hoort, en origineel. Dat beugeltje voor de reflector onder de nummerplaat is niet meer leverbaar helaas.
Ik heb er 1, maar die zit op het originele spatbord van m,n b2, daar zit nu een US spatbord op. Maar dat bewaar ik, ori spatbord en beugeltje +reflector.
Deuk zal er nog wel uit te krijgen zijn als de lak niet beschadigd is.De juiste spiegels zijn nog wel te krijgen. Reflector op het achter spatbord was me nog niet opgevallen! Goed gezien
Hier zie je de deuk in de tank. Dood zonde
Dat was me nog niet opgevallen! Heel scherp van je Jan!Jaaah, mooie motor. Ziet er goed uit. Naast de punten van Coert, zie ik dat het dynamo deksel is vervangen. Later model. De ‘kawasaki’ letters staan rechtop ipv cursief. Succes!! Ben benieuwd! Die uitlaten maken hem echt interessant! En je hebt de oranje van dat bouwjaar al, kan de blauwe ernaast. :-))
Jan
(Ow ja, het zadel is ook van een later model)
Weet je dat zeker? Lukt dat zonder beschadigingen van de lak?Deuk zal er nog wel uit te krijgen zijn als de lak niet beschadigd is.
Ja dat lukt zeker,heb wel ergere deuken eruit gehaald zien worden,probleem is iemand te vinden die dat kan.Weet je dat zeker? Lukt dat zonder beschadigingen van de lak?
waarschijnlijk een c type jan en die hebben origineel geen spaakwielenIk vind de nieuwe vraagprijs op zich niet verkeerd. Tis een mooi motortje. Maar eigenlijk verwacht ik dan wel dat ie loopt en ook mooi loopt om deze prijs te rechtvaardigen. Hij heeft heel lang stil gestaan. Verder is de tank niet origineel en het spatbord afgezaagd en helaas geen spaakwielen. Maar… zoals jullie waarschijnlijk wel weten… ik ben een muggezifter. Groet, Jan
waarschijnlijk dynamo inclusief deksel vervangen jan en de spiegels zijn van zephyr goede vervanging voor de originele en beter verstelbaar.Jaaah, mooie motor. Ziet er goed uit. Naast de punten van Coert, zie ik dat het dynamo deksel is vervangen. Later model. De ‘kawasaki’ letters staan rechtop ipv cursief. Succes!! Ben benieuwd! Die uitlaten maken hem echt interessant! En je hebt de oranje van dat bouwjaar al, kan de blauwe ernaast. :-))
Jan
(Ow ja, het zadel is ook van een later model)
Technische staat is volgens de huidige eigenaar dik in orde!waarschijnlijk een c type jan en die hebben origineel geen spaakwielen
waarschijnlijk dynamo inclusief deksel vervangen jan en de spiegels zijn van zephyr goede vervanging voor de originele en beter verstelbaar.
als deze 3500 opbrengt zijn de z650,s echt behoorlijk in waarde gestegen.
is er ook iets bekend over de technische staat van deze z650?