Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Anders ik wel. De SV heeft voor dit jaar eigenlijk al genoeg pekel gezien, al den ik wel dat er volgende week een vers laagje overheen zal komen -O-
 
Dat heb ik ook begrepen, dat het volgende week weer kan gaan vriezen.. Wel in mindere mate dan vorige week, maar pekel laat ik niet op mijn mooie z650, of de ZRX. Ach, nog een paar weekjes, en het is weer Mei. (positieve modus).;)
 
Dat snap ik, ik wil nix liever dan weer rijden en piccies schieten.. Mijn handen jeuken als ik in de garage kom en de ZRX en Roger's oude z650b2 zie staan,
zijn beide klaar voor mooie ritten, maar het weer werkt niet mee.-O-


Komt allemaal goed Coert :t ik wil de opgeknapte ZRX ook wel weer graag uit z n hok halen en:]
voorlopig rijd ik nog lekker door met de klr ,gewoon onder de drek de schuur weer in ,heerlijk nergens naar hoeven kijken is ook wel is leuk *O*
 
Komt allemaal goed Coert :t ik wil de opgeknapte ZRX ook wel weer graag uit z n hok halen en:]
voorlopig rijd ik nog lekker door met de klr ,gewoon onder de drek de schuur weer in ,heerlijk nergens naar hoeven kijken is ook wel is leuk *O*
Zeker! Als ik een fiets had als jou klr had ik ook gewoon gereden, ideale fietsen voor dit soort weer.:t
Je ZRX is trouwens weer mooi geworden.*O*
Vind de old-school kleurstelling echt wel passen. Ik heb zelf een tijdje de ELR mooi gevonden, maar die zie je teveel. Bij de CSBK meeting stond er een hele horde van, in 2017. Dus de Midnight purple uitvoering die ik nou heb vond ik mooier. Zeker met de opties die ie heeft.:]:t
 
Zeker! Als ik een fiets had als jou klr had ik ook gewoon gereden, ideale fietsen voor dit soort weer.:t
Je ZRX is trouwens weer mooi geworden.*O*
Vind de old-school kleurstelling echt wel passen. Ik heb zelf een tijdje de ELR mooi gevonden, maar die zie je teveel. Bij de CSBK meeting stond er een hele horde van, in 2017. Dus de Midnight purple uitvoering die ik nou heb vond ik mooier. Zeker met de opties die ie heeft.:]:t

Voor jouw kleurstelling is ook een erg mooie striping te krijgen ,wordt tie imo nog mooier van :t
zelf had ik eerst t idee om na mijn ongevalletje t ding weer in een heel andere kleurstelling te doen ,
maar dat vond de mvr. een minder goed idee ,ze is nogal gecharmeerd van de huidige look. (en ze heeft gelijk:Y)
 
Voor jouw kleurstelling is ook een erg mooie striping te krijgen ,wordt tie imo nog mooier van :t
zelf had ik eerst t idee om na mijn ongevalletje t ding weer in een heel andere kleurstelling te doen ,
maar dat vond de mvr. een minder goed idee ,ze is nogal gecharmeerd van de huidige look. (en ze heeft gelijk:Y)
Je vrouw heeft een goede smaak.:t
Zelf vind ik het ook erg mooi, dat Groen met oude stijl gouden biezen. De ZRX leent zich ook erg goed voor dat soort stijl, imo de beste retro-fiets die Kawa gemaakt heeft, al heb ik ook weleens een Zephyr gezien die er leuk uitzag met wat aanpassingen.
Wat voor biezen zijn dat dan? Heb je een linkje voor me?:)
 
Linkje of fotootje moet ik ff zoeken ,stuur ik je wel p.m binnenkort ,anders schieten de z650 liefhebbers teveel in de stress en dat kan natuurlijk niet :N
 
Is goed, ik zie het wel verschijnen.:t
Overigens ben ik vrij makkelijk hoor, stress is iets waar ik 0 last van heb.;)
Buiten dat heb ik dit Topic zelluf gestart.
 
Hmmm, ik ben al jaren een liefhebber van 3 cylinder Kawa's...
Ooit koop ik er 1, maar deze is wel erg verleidelijk.
Toch denk ik dat ik me er maar niet mee bezig moet houden nu..
Alhoewel..:X
 
Hmmm, ik ben al jaren een liefhebber van 3 cylinder Kawa's...
Ooit koop ik er 1, maar deze is wel erg verleidelijk.
Toch denk ik dat ik me er maar niet mee bezig moet houden nu..
Alhoewel..:X


Houdt nou toch is op man ! :+
 
Ja, maar dit is de mijne.
rechts.jpg

Staat overigens net als die van Jan in de garage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan