Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

20191012_111722.jpg
 
Zijn die originele afdichtingen nog te vinden? Niet dat ik er 1 nodig heb, maar ik heb een tweede schijf verkocht aan Peter, met de remklauw en zo, en die zoekt er nog 1.
 
Nee, die je nodig hebt als je een 2e schijf op een z650 zet. Dat chromen afdek kapje wat over de as gaat.
 
Als het dan toch niet origineel is. Dan vind ik dit wel leuk hoor.
 
Ja die bedoel ik. Als je dan toch gaat verbouwen doe het dan leuk. Bratstyle vind ik niets , maar dit vind ik voor de 'bouwpakketten' dan weer wel geinig. Al gaat er niets boven origineel natuurlijk.

ik ben nog steeds bezig met mijn PuchMaxi café racer. Moet volgend voorjaar klaar zijn inclusief aanhangwagen.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week een nieuwe klant bij ons op de zaak.
Kwam voor olie+filter en klepspeling controleren.
Meneer heeft deze fiets niet zelf gebouwd maar uitbesteed aan een bedrijf in Duitsland.
Kostte 'm slechts € 19000 🤔

Echt niet normaal meer 😆 die had vast 2 linkerhandjes of had geld genoeg en dacht dat het belgie franken waren!!
 
Blok zit idd vast aan de oliefilterbout.
De buis naar beneden is een stuk rvs trapleuning en draait in de wiellagers.
Staat in mijn kantoortje en kan het alle kanten opdraaien.
 
Zeker Roger 👊👍 en Coert dat is een mooie machine's man 😉 en gaaf dat je die oude kawa van Roger heeft gescoord 😎 b1 remklauwen achter de poten en b2 type remklauwen voorop de poten?!

Ik kom er nog een x op terug fijne dag mannen en oja voor die Ltd kz1000 heb ik de originele blok van kunnen vinden! Want er zat een z900 z1e motorblok onder uit 1974! En die motorblok wordt mijn eethoekpoot 😊 en dan achter glas! Eerst maar wachten op beter weer 👊
Net andersom b1 voor de poten b2 achter
 
Daar kan ik je niet aan helpen, ik heb er 1, maar die gaat niet weg.
Ik ben al een tijdje bezig wat onderdelen te verkopen, zo was Peter ook bezig zijn b1 weer netjes te maken.
Jullie weten misschien nog wel hoe zijn b1 eruit zag.
IMG-20190419-WA0000.jpg

Afgezaagd spatbord en zo. Ik heb een remschijf voor de rechterpoot aan hem verkocht, en een amerikaans kort achterspatbordje en de z650 gaat er steeds beter uit zien! Hier een paar foto's die Peter me toegestuurd heeft:
IMG-20191217-WA0003_resized.jpg

IMG-20191217-WA0002_resized.jpg

IMG-20191217-WA0001_resized.jpg

IMG-20191217-WA0000_resized.jpg

De remklauwen worden nog gereviseerd en dan is er weer een nette b1 op de weg, en mooi geworden!
Zelf ligt het even stil hier, ben bezig een schuurtje aan de garage te bouwen, want ik kom om in de onderdelen. Kan m'n reet niet keren als ik wat wil doen in de garage, dus ben hier mee bezig:
20191213_163158_resized.jpg

Kan ik tenminste in de garage weer werken.Vloer coaten, muren witten, paar tl balken erin. En alle onderdelen het schuurtje in. :t
 
Daar kan ik je niet aan helpen, ik heb er 1, maar die gaat niet weg.
Ik ben al een tijdje bezig wat onderdelen te verkopen, zo was Peter ook bezig zijn b1 weer netjes te maken.
Jullie weten misschien nog wel hoe zijn b1 eruit zag.
Bekijk bijlage 1451641
Afgezaagd spatbord en zo. Ik heb een remschijf voor de rechterpoot aan hem verkocht, en een amerikaans kort achterspatbordje en de z650 gaat er steeds beter uit zien! Hier een paar foto's die Peter me toegestuurd heeft:
Bekijk bijlage 1451643
Bekijk bijlage 1451644
Bekijk bijlage 1451645
Bekijk bijlage 1451646
De remklauwen worden nog gereviseerd en dan is er weer een nette b1 op de weg, en mooi geworden!
Zelf ligt het even stil hier, ben bezig een schuurtje aan de garage te bouwen, want ik kom om in de onderdelen. Kan m'n reet niet keren als ik wat wil doen in de garage, dus ben hier mee bezig:
Bekijk bijlage 1451647
Kan ik tenminste in de garage weer werken.Vloer coaten, muren witten, paar tl balken erin. En alle onderdelen het schuurtje in. :t
Zou led balken nemen, komen er tzt bij mij ook in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan