Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

Tenzij jij je vergist en het iemand anders was die zo'n ding had naast de versys. Weet ik veel. ;)


Oww dat kan natuurlijk :t ,ik dacht dat Maarten van de dikke Fun was idd ,nou ja ,ik moet toch wachten tot volgend jaar met evt zo n ding
 
Snap er geen zak meer van... hahaha. Ik was wel van de dikke fun maar dan OP de Versys ;)

Dus ik kan je alleen vertellen over de Versys.. maar dat je er iets aan mist kan ik wel beamen.. :X
Ik mis 'm nu al.. :+
 
Snap er geen zak meer van... hahaha. Ik was wel van de dikke fun maar dan OP de Versys ;)

Dus ik kan je alleen vertellen over de Versys.. maar dat je er iets aan mist kan ik wel beamen.. :X
Ik mis 'm nu al.. :+
Dan heb ik de verkeerde voor me ,sorry voor de verwarring ,
 
Het is een soort verslaving hahaha al heel wat verandering aan gebracht maar vooral het zadel is echt zooooo fijn
 

Bijlagen

  • E59A4CF6-133A-4F29-B63A-4CFB3BCAB19F.jpeg
    E59A4CF6-133A-4F29-B63A-4CFB3BCAB19F.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 13
  • EDACA854-6946-4C55-A90C-65F7A000BD9E.jpeg
    EDACA854-6946-4C55-A90C-65F7A000BD9E.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 11
  • A009264B-12B6-4AAA-8ABB-1D363E12A867.jpeg
    A009264B-12B6-4AAA-8ABB-1D363E12A867.jpeg
    239,9 KB · Weergaven: 12
Klopt dat was ik. Heb ze nu een paar keer tegelijk mee gehad op de TET enz.
Had ergens een verslagje getypt, eens kijken of ik m weer kan vinden.
 
En zojuist is mijn Versys ook bij een enthousiaste motorrijder in spé terecht gekomen. Wellicht meldt hij zich ook hier op het forum aangezien ik hem dit heb aangeraden. Eerst nog even het rijbewijs bemachtigen maar met de Kawasaki gaat hij in ieder geval veel plezier beleven.

In wens daarom ook iedereen hier veel plezier met de Versys 300x. Door de Versys 300 heb ik weer veel plezier in het motorrijden gekregen, buiten woon-werkverkeer. Zo veel dat ik een zwaardere motor heb aangeschaft puur om volgende zomer uitgebreid te gaan sport-toeren. Het is een zilveren Suzuki SV 1000 geworden.
Bekijk bijlage 1554392

Groet, Maarten
En daar is hij dan. De gelukkige koper.

Zoals Maarten al zegt: ik mag nog niet rijden (los van die paar illegale metertjes achter op de plaats natuurlijk:).

Maaaar: dat zorgt ook wel weer voor tijd om het e.e.a. aan aanpassingen te doen die ik zelf graag wil hebben: een slot en originele Kawasaki valbeugels.

Daarnaast ook nog een vraag: is er iemand die toevallig nog een topkoffer te koop heeft voor dit model?

Op naar flink wat mooie kilometers!
En wellicht zet ik het verslag van Maarten wel door op dit forum 🤔 (tenzij men dit liever niet heeft natuurlijk 😅).
 
En daar is hij dan. De gelukkige koper.

Zoals Maarten al zegt: ik mag nog niet rijden (los van die paar illegale metertjes achter op de plaats natuurlijk:).

Maaaar: dat zorgt ook wel weer voor tijd om het e.e.a. aan aanpassingen te doen die ik zelf graag wil hebben: een slot en originele Kawasaki valbeugels.

Daarnaast ook nog een vraag: is er iemand die toevallig nog een topkoffer te koop heeft voor dit model?

Op naar flink wat mooie kilometers!
En wellicht zet ik het verslag van Maarten wel door op dit forum 🤔 (tenzij men dit liever niet heeft natuurlijk 😅).
Uiteraard heeft men dit liever wel. :Y

Dat hier iemand hier weer van een Versys specifiek topkoffertje af wil dat verwacht ik niet. :N
Maar die universele koffers met zo'n adapterplaat die gaan ook gewoon passen. :Y

Al wel aan het lessen?
 
Uiteraard heeft men dit liever wel. :Y

Dat hier iemand hier weer van een Versys specifiek topkoffertje af wil dat verwacht ik niet. :N
Maar die universele koffers met zo'n adapterplaat die gaan ook gewoon passen. :Y

Al wel aan het lessen?
Jep. Bijna op voor het laatste examen. Tot nu toe loopt het voorspoedig. Dus nu maar hopen dat die laatste ook goed gaat😁.

Ik zal, daar waar ik tijd heb, blijven posten over de motor!

En waarschijnlijk ook een heel aantal beginners vragen haha
 
Hee Friso, tof dat je je hier aanmeldt man. Ik lees/we lezen binnenkort graag hoeveel plezier je van de Versys hebt! De historie is in ieder geval goed gedocumenteerd en mocht je vragen hebben word je hier vaak snel (en goed) geholpen. Heel veel veilige kilometers gewenst en succes met je laatste examen!

P.s. ik heb hier nog een zo goed als nieuwe voorband liggen. Die is voor jou als je geslaagd bent, kom m maar een keer ophalen. (Die was ik vergeten aan je mee te geven zaterdag).
 
Laat maar komen die beginnersvragen. :Y

Sinds ik de Versys heb gaan m'n oudste twee ook steeds serieuzer praten over het A rijbewijs. En zoon van een vriend is nu in mijn reserve spullen aan het lessen geslagen. Die ziet zich de Versys ook al lenen om samen met mij te toeren. _O-
 
Hee Friso, tof dat je je hier aanmeldt man. Ik lees/we lezen binnenkort graag hoeveel plezier je van de Versys hebt! De historie is in ieder geval goed gedocumenteerd en mocht je vragen hebben word je hier vaak snel (en goed) geholpen. Heel veel veilige kilometers gewenst en succes met je laatste examen!

P.s. ik heb hier nog een zo goed als nieuwe voorband liggen. Die is voor jou als je geslaagd bent, kom m maar een keer ophalen. (Die was ik vergeten aan je mee te geven zaterdag).
Ah top! Wederom weer bedankt😁.

En dat plezier gaat zeker te weten goedkomen! Krijg overigens ook alleen maar hele positieve reacties over in ieder geval het uiterlijk van de motor!
 
Kijk eens aan! Leuk om te zien dat de nieuwe eigenaar zich hier zo snel alweer laat zien!
Succes met het behalen van je A'tje!

Ga je voor A2 dat je voor een relatief lichte motorfiets bent gaan kijken of leek het je gewoon een gaaf model?
 
Kijk eens aan! Leuk om te zien dat de nieuwe eigenaar zich hier zo snel alweer laat zien!
Succes met het behalen van je A'tje!

Ga je voor A2 dat je voor een relatief lichte motorfiets bent gaan kijken of leek het je gewoon een gaaf model?
A2 inderdaad. Eerst maar eens een beetje leren rijden. Daarna de zwaardere modellen😅
 
Tja, of niet. :+
Mja eerlijk, op de lange afstand pak ik toch liever de 1200, maar het is zeker geen straf om dat met 't 300'tje te doen. :)
(en die 300 hoeft niet zo vaak uit elkaar :()
 
A2 inderdaad. Eerst maar eens een beetje leren rijden. Daarna de zwaardere modellen😅

Ik vind dit een wijze strategie. En je zult merken dat deze 300 geen 'kleintje' is.. daar kun je al vrij snel je rijbewijs weer mee kwijt raken en in het meest ongunstige geval ook je leven. Dus leer vooral om hetgeen je tijdens de rijopleiding geleerd hebt in de praktijk toe te passen. Dán leer je pas echt rijden onder alle omstandigheden. Ik denk dat de Versys hier uitermate geschikt voor is.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit een wijze strategie. En je zult merken dat deze 300 geen 'kleintje' is.. daar kun je al vrij snel je rijbewijs weer mee kwijt raken en in het meest ongunstige geval ook je leven. Dus leer vooral om hetgeen je tijdens de rijopleiding geleerd hebt in de praktijk toepassen. Dán leer je pas echt rijden onder alle omstandigheden. Ik denk dat de Versys hier uitermate geschikt voor is.
Ik hoop het ook!

Een update volgt👍
 
Ik heb Maarten uit de OP verwijderd, maar de foto bovenaan de pagina laat ik nog even staan. Zo blijft zijn foto, en Friso's 'nieuwe' motor nog even bij ons. ;)

@FVogels, als je ook in de OP wilt, geef maar een brul. Wel ff vergezellen van een mooi fotootje dan. *D
 
Hoi allemaal,

Aangezien ik mijn motor veelvuldig zou willen gaan gebruiken, en dus ook op veel verschillende plekken wil parkeren, zou ik graag een GPS tracking systeem in de motor verstoppen. Nu vind ik op internet echter niet wat ik zoek v.w.b. Reviews over het beste systeem. Derhalve hier de vraag: heeft er iemand ervaring met een GPS tracking systeem welke een melding geeft als de motor beweegt terwijl dat niet de bedoeling is? En ik de motor dan, hoeft niet live op de seconde, kan volgen?

Wederom bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan