Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou ik m'n man/vrouw dumpen en een normaal iemand zoeken.Stel je mag maar een motor kopen en die moet je dan de komende jaren gaan gebruiken voor je ritten, vakantie, commuting, etc...
Zou het dan een HD worden?
Dan heb je het over vervoermiddelen..
Een HD is een oermotor, zoals een motor bedoeld was.
Dan heb je het over vervoermiddelen..
Een HD is een oermotor, zoals een motor bedoeld was.
Vrij vertaalt naar wat nu dus een naked is ,en geen chopper of grote toerbuffel
Dus matige remmen, veel cc's en met weinig vermogen,luchtgekoeld ,matige wegligging
Met het huidige verkeer,hou ik het liever bij mijn moderne triumph en suzuki scootah
Vrij vertaald, motoren die niet erg verfijnd, maar ongepolijst en rauw zijn.
Iets wat ervaart als een belevenis, waarbij adrenaline of gebruiksgemak minder toe doen.
Lees 'iets wat ervaart als een belevenis, waarbij adrenaline of gebruiksgemak minder toe doen'
Adrenaline is niet iets wat puur alleen aan motoren is voorbehouden.
Dat kun je in een Ferrari cabrio, jetski of 2t kart ook..daar is niks unieks aan eigenlijk.
Ik vraag me af of je wel kan oordelen over Harley's of V-twins als je zoiets nooit echt gereden hebt.
In feite geef je zelf al aan dat je lekker pruttelen met een rauwe 400cc motorscooter leuk vindt, en puur alleen adrenaline geen drijfveer is, dus is het vreemd om van je te horen dat een Harley voor jou niks is.
Je hoeft niet boos te worden
Ik interpreteer het woord belevenis gewoon anders als jou ,
Bijvoorbeeld ,ik rag graag over circuits en dat vind ik een belevenis.
Voor het rauwe en ongepolijste van een harley hoef je er niet eens op te rijden,start hem luister en kijk er na.en je bent al een end.
En nee ik heb er nog niet op gereden,heb er ook niet de behoefte aan (V-twin zat ducati 748,loopt mij te rauw ,3 cilinders is the bomb )
Kun jij dan meepraten over met een stuiterend achterwiel op een bocht aan te komen,en deze ernaast hangend deze te nemen?
Waaqrschijnlijk niet,want daar heb jij geen behoefte aan ,dus ieder zijn ding.
Iedere ervaring (belevenis) is subjectief,ik als een mongool raggen,jij toerend over de weg,prima toch.
Ik stel gewoon heel andere eisen aan een motor.
Ja. Sterker nog, het IS een HD gewordenStel je mag maar een motor kopen en die moet je dan de komende jaren gaan gebruiken voor je ritten, vakantie, commuting, etc...
Zou het dan een HD worden?
Remmen zijn tegenwoordig een stuk beter en vaak uitgevoerd met brembo remmen. Veel cc's ja. Weinig vermogen? wat is weinig? Heeft een hoog koppel. Matige wegligging? als je ermee wil gaan racen ja. Anders geen enkel probleem. luchtgekoeld is een probleem?Vrij vertaalt naar wat nu dus een naked is ,en geen chopper of grote toerbuffel
Dus matige remmen, veel cc's en met weinig vermogen,luchtgekoeld ,matige wegligging
Met het huidige verkeer,hou ik het liever bij mijn moderne triumph en suzuki scootah
Dit concept snap ik : in 1919
Maar in het licht gezien van de meeste merkfans,hiero,zouden we nu ook allemaal in een geupgrade versie van een T-ford moeten rijden ,want dat heeft "klasse"?
[afbeelding]
Dan heb je het over vervoermiddelen..
Een HD is een oermotor, zoals een motor bedoeld was.
Stel je mag maar een motor kopen en die moet je dan de komende jaren gaan gebruiken voor je ritten, vakantie, commuting, etc...
Zou het dan een HD worden?
Ik blijf het een mooi merk vinden maar dat is natuurlijk ook smaak gebonden. Ik hou nu eenmaal van dat soort motoren en dat was als klein jongetje al het geval. Dan blijft HD toch HET merk in dat segment.
Als je meer van sport motoren houd of allroad dan doet het merk je veel minder natuurlijk, dat heb ik andersom net zo. Ik vind zo'n SS leuk om te zien maar ik zou er zelf geen kopen. Ieder z'n meug.
Ik vind het wel jammer dat Buell destijds opgehouden is want ook dat vond ik een mooi merk. Ander segment maar wel op een eigenwijze manier.
En uit welk jaar was die motor?En ja, ik heb ook ooit op een HD gereden en vond het maar helemaal niks. Het bekende rijtje van "het stuurt niet, ergonomisch klopt er weinig van.....etc. Kijk als ik voor een "oermotor" dan ook nog eens 2 keer zo veel moet betalen dan ga ik liever gelijk een echte "classic" rijden. Niet een opgesmukt aangepast ontwerp uit de 30'er jaren voor veel te veel...en dan hoofdzakelijk om gezien te worden....
Remmen zijn tegenwoordig een stuk beter en vaak uitgevoerd met brembo remmen. Veel cc's ja. Weinig vermogen? wat is weinig? Heeft een hoog koppel. Matige wegligging? als je ermee wil gaan racen ja. Anders geen enkel probleem. luchtgekoeld is een probleem?
Daarbij, motor rijden doen de meesten voor hun plezier en dat doe je dan op de motor die jou het meeste plezier geeft. Voor de één is dit een HD voor de ander een Triumph en voor weer een ander een Ducati etc.
Die indianen verhalen over achterhaalde techniek zijn zelf achterhaald. HD heeft gewoon moderne techniek in een nostalgisch jasje. Ja zelfs injectie en ABS.
Het gaat hier over Harley-Davidson, je plaatje heet ook 'Oude Harley.jpg', maar het is een Indian
En uit welk jaar was die motor?