Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel ook een beetje maar ik ga toch onderweg. Als blijkt dat het te warm is taai ik gewoon af, ik heb daar in de buurt nog wat familie wonen.

Dus........................
 
Ik hoop dat het vandaag toch nog wat is geworden voor jullie en dat er niemand van de bike is afgegleden (door het zweet ?).

Mijn klus (op werk) zit er bijna op, morgen nog ff wat afwerken. Vanmiddag ff bijkomen, gewoon lekker SBK + F1 kijken (hopelijk buiten).

Hoop er echt een volgende keer wel bij te zijn en ho ja..... nog 3 dagen.... them its Appie-time. *O* *O*

Tot kijk
 
Ben net weer thuis :W na de bezweette motorkleding afgestroopt te hebben. Allemachtig mooi (warm!) weer gehad maar een leuk stukkie gestuurd.
Was heel leuk om met Fred, Scammie, Hans, Sjimmie en King een rondje Kempen te doen en uiteraard wel jammer dat er niet meer mee waren gegaan. Volgende x beter!
 
Ik was om 21.15 uur thuis, ff gedoucht en wat drinken...he he.

Ik vond het ook onwijs leuk om weer een stukkie te sturen in onbekend terrein. Beetje warm vandaag })

Het was onwijs gezellig en tot de volgende after after meet

:W
 
Wij (King hangt bank ;) ), zijn, na een tussenstop in Veghel alwaar een kind en een bakkie koffie op ons wachtte, ook weer thuis. Ik vond het leuk, ben blij dat ik achterop zat en niet zelf reed want dat had ik domweg niet volgehouden, te weinig ervaring. Maarrrr komt goed :Y

Leuk weer wat mensen ontmoet te hebben die ik nog niet kende!
Jammer dat het er wat weinig waren -O-
Gelukkig waren er wel genoeg fietsers en drempels onderweg |(

Was het warm???? Volgens mij was dat stukje smeltend asfalt wel het meest duidelijke warmtesignaal dat we tegen kwamen :Y
Maar ach, het was een mooie route en de ijsthee en het ijs smaakten prima in de schaduw op het terras :}
 
nou eeeeehm..... denk r toch wel heeel erg aan. is er geen zwem stop????

Je had ook naar de Bengel kunnen komen en dan gewoon een stukje daar vandaan aan het E3 strand kunnen gaan liggen, als daar nog een plekje was want getuige de file er naar toe lagen er meer aan het water :Y
 
Alle (andere) Brabanders die er niet bij waren hoeven nu niet meer te miepen dat het zo ver rijden is naar de volgende after meet. Ze hebben hu kans gehad om dichtbij huis mee te rijden.

Volgende keer "moeten" ze er weer gewoon bij zijn!!! Dat is wel zo gezellig!!!
 
Twas weer gezellig mensen *O* *O* *O*

Leuk om ook Kingcoder's geweten een keer ontmoet te hebben :W (en uit eerste hand vernomen dat ook de drive-in/sleep overnight accomodatie in Oss in de toekomst gewaarborgd zal blijven) :Y :Y :Y welcome to the club Sjimmie (voor zover je er al geen onderdeel van uit maakt, lol)

Kempenland zonder fietsers, drempels, rimpelsourussen, 60-km zones is gewoon een :] :] :] walhalla 8-)
 
Leuk om te lezen dat het toch weer gezellig was... Volgens mij was 80 per uur te langzaam om het in dit weer nog droog (aan de binnenkant) te houden). Had het zeker zo leuk gevonden even die gezichten weer te zien en ff een bakkie mee te pikken maarja... :N Ik loop nog steeds kreupel maargoed... da's niet belangrijk nu.

We moeten maar ff kijken wanneer er weer een keertje gereden word... nogmaals.. ik stop wel gewoon een week vantevoren met "sporten" :)
 
Ik kon deze keer helaas echt niet -O- .

Trouwens in dit topic nog 10 posts te gaan en dan echt: endex.

Wordt er voor de trip in 2008 nog rekening gehouden met de mogelijkheid om 4 dagen te gaan, om maar ff iets weer naar boven te halen ??
Nu ik het toch over 2008 heb: @ King... zet achter mijn naam maar: Aprilia RSV Mille.

Wat staat dat toch giga-mooi, is die motor trouwens ook....nog ruim 2 dagen te gaan *O*
 
Zo de week is weer begonnen. Gisteren lekker getoerd. Beetje klein groepje maar dat mag de pret niet drukken. Opvallend wel dat diegenen die vantevoren het hardst riepen dat het voorgestelde rondje midden/noord nederland te ver was niet meereden. Het is toch wat he.
En te warm....... het is ook nooit goed he! óf het regent óf het is te koud óf te warm..... Ik zou gaan autorijden-met-airco :)

Maar het was leuk en gezellig, de stoofpot bij de abdij was weer lekker :+
 
Ja wat is te ver :?

Uit en thuis precies 555,6 km :P


Edit

net alle vliegen van helm, pak en motor af gehaald. Beste klus om dat (ff) te doen :z
 
Laatst bewerkt:
[knip]
Opvallend wel dat diegenen die vantevoren het hardst riepen dat het voorgestelde rondje midden/noord nederland te ver was niet meereden. Het is toch wat he.
[knip]

Dus de volgende meeting dus wel eens in noord nederland ??? })

[me="Ted"]vraagt zich nog steeds af waarom de afgelopen meeting opeens niet meer in noord nederland was, zoals bedoeld ....[/me] :?
 
Dus de volgende meeting dus wel eens in noord nederland ??? })

[me="Ted"]vraagt zich nog steeds af waarom de afgelopen meeting opeens niet meer in noord nederland was, zoals bedoeld ....[/me] :?


Ik weet het Ted, ik weet het....... Volgende keer geen discussie meer: wie het organiseerd die planned de route.

Organiseer jij de volgende? Even een datumprikker maken.....
 
Ik weet het Ted, ik weet het....... Volgende keer geen discussie meer: wie het organiseerd die planned de route.

Organiseer jij de volgende? Even een datumprikker maken.....
heb een paar keer gepost dat ik wel een route (gedeeltelijk) wilde maken, lees maar na *D

Ted in "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007..."
Ted in "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007..."

[me="Ted"]heeft ook wel eens in de chat geopperd om een soort route te maken waarbij bijv. ik, een niet nader te noemen fries (die toen eigenlijk weer groninger bleek ofzo?) en een drentse vader/zoon combinatie ieder een eigen deel voor hun rekening nam.....[/me]

Oftewel, ik wil dus best een route plannen :Y (sterker nog, heb er minimaal 5 klaarliggen :P Maar wil ook best wat maken nav de wensen die men heeft , zoals om de 50 km een zwembad/water ;) )
 
Laatst bewerkt:
heb een paar keer gepost dat ik wel een route (gedeeltelijk) wilde maken, lees maar na *D

Ted in "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007..."
Ted in "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007..."

[me="Ted"]heeft ook wel eens in de chat geopperd om een soort route te maken waarbij bijv. ik, een niet nader te noemen fries (die toen eigenlijk weer groninger bleek ofzo?) en een drentse vader/zoon combinatie ieder een eigen deel voor hun rekening nam.....[/me]

Oftewel, ik wil dus best een route plannen :Y (sterker nog, heb er minimaal 5 klaarliggen :P Maar wil ook best wat maken nav de wensen die men heeft , zoals om de 50 km een zwembad/water ;) )


Ik denk dat je gewoon wat moet plannen. Al dat gediscusseer... Gewoon wat plannen. Prikkertje inrichten, zie je vanzelf wie er mee gaat. Qua tijd moet je ongeveer iets doen zoals we afgelopen zondag deden: rond de middag verzamelen, dan heeft iedereen tijd om uit te slapen en naar het verzamelpunt te komen. Vervolgens eindigen ergens waar een happie gedaan kan worden, zeg een uur of 5 à 6. Heeft iedereen voldoende tijd om op redelijke tijd thuis te zijn.

Overigens ben ik de eerste laatste weken van Augustus en de eerste weken van september aan het verhuizen en het weekend van de 21ste September hebben we ook al de biertoer. Ga ja dan mee eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan