Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mis ik bij de eerste foto de beugels (klemmen) om het stuur vast te zetten?
Is het gewoon 1 op 1 omwisselen met wat ik er nu op heb zitten of moet ik nog meer aanpassingen doen. Het zekeringenkastje verplaatsen is mij bekend.
Ik zal Hawkgt benaderen voor het zadel.
Bedankt Boxerluder. :Y

De eerste foto toont de onderzijde van de plaat
Bij een ntv weet ik het niet omdat ik zelf een hawk heb, hier heb ik ook een ntv kroonplaat opgezet maar moest hierbij ook de poten van een ntv mee overzetten maar dit heeft met de lengte van devpoten te maken, deze steken bij een hawk namelijk door de platen heen.
 
Mis ik bij de eerste foto de beugels (klemmen) om het stuur vast te zetten?
Is het gewoon 1 op 1 omwisselen met wat ik er nu op heb zitten of moet ik nog meer aanpassingen doen. Het zekeringenkastje verplaatsen is mij bekend.
Ik zal Hawkgt benaderen voor het zadel.
Bedankt Boxerluder. :Y

die bovenste is voor een Revere, dus daar schiet je niets mee op. Dit is hoe de NTV650 1993-1997 kroonplaat eruit ziet.
full
 
Ik heb twee kleine adapters die aan de vorkpoten vast zitten waar dan weer een superbike stuurtje op gemonteert is. Best een fraaie oplossing, van LSL

wel een beetje aan de prijs blijkbaar :X
 
100 euro inclusief stuur.

Hij is super geschikt voor de Hawk omdat de risers achter de poten zitten. Is oorspronkelijk voor de VTR die ook de poten door de kroonplaat gestoken heeft.

Tja, moet je maar net tegenaan lopen... :P

hmmmmm zou die dan ook op een VFR750 passen? :9~ *evil thoughts* vraag me af of je dan niet tegen de tank aankomt met die nokken
 
Bij deze ook een plaatje van mijn Hawk. Het is weer een rode (die zijn sneller zeggen ze, haha) oftewel Italian red /Volcano.
full


Ik heb hem al 20 jaar in bezit en hij is nog steeds in de originele staat. Hij heeft diverse voorgangers gehad zoals een CB500F en een GS750. Aanleiding voor de aankoop was dat mijn vriendin (en nu nog steeds mijn echtgenote) indertijd “stiekem” haar motorrrijbewijs had gehaald (surprise!). Toen moest er dus iets lichters en meer handzamer komen omdat 2 motoren aanhouden naast een auto toen niet haalbaar was. Maar op een gegeven moment kwamen er kinderen en is ze gestopt met motor rijden.
De Hawk heb ik de eerste jaren vrij intensief gebruikt, ook voor woon-werk verkeer. Tegenwoordig is het vooral een motor voor plezierritjes in de weekenden. Het vroege verleden van de hawk is een beetje onduidelijk voor mij. Hij heeft een mijlenteller en ik heb hem gekocht als occasion in 1993 in een Nederlandse motor zaak.
Ik heb eens op internet gesnuffeld en ik lees dat in 1988 de Hawk verkocht werd in Tempest Gray Metallic of Candy Tanzanight Blue. In 1989/90/91 alleen in Italian red (meer smaken zijn er dus niet blijkbaar).
Mijn Hawk is in 1991 op kenteken gezet (in Nederland dan). Ik lees wel weer over de 1989 versies: The serial number began JH2CR310*KM100011. En dat komt dan weer overeen met het serie nummer van mijn Hawk (niet 1991 dus). Misschien was het dus onverkochte voorraad die later via grijze import naar Nederland is gekomen. Anyway Ik ben nog steeds weg van het uiterlijk van deze motor. De rijeigenschappen zijn perfect voor waar ik hem voor gebruik dus het is nog steeds een blijvertje.
 
Zelfde historie als mijn Hawk. Rood model 1989, in 1991 op kenteken gezet en geleverd door Honda Nederland. Te herkennen aan het afwezig zijn van reflectoren op de voorvork en het afwezig zijn van een VIN sticker.
 
Zelfde historie als mijn Hawk. Rood model 1989, in 1991 op kenteken gezet en geleverd door Honda Nederland. Te herkennen aan het afwezig zijn van reflectoren op de voorvork en het afwezig zijn van een VIN sticker.

He. dat wist ik niet, bedankt.
Deze reflector bij de voorvork op het plaatje hieronder neem ik aan. Inderdaad die heb ik niet. Dus toch model 1989.
full


(Die VIN sticker is me nog niet helemaal duidelijk. Ik lees wel wat over over "ugly vin sticker"...)
 
Die VIN sticker zie je op de foto in de openingspost van, bijvoorbeeld, Kirishima zitten.
Rechts op het frame tussen de radiateur en de voorste cilinder.
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan SavagePiekl,

Hiermee ben ik van m'n laatste onderdelen af en hoop ik dat ze een goede bestemming krijgen.
En omdat het laatste stukje Hawk uit de schuur is, meld ik me ook af op dit forum.

Allemaal bedankt voor de tips, trucs en het lachen,
Veel plezier en houd de glimmende kant boven.

Jaap
 
Is er iemand die een PC800 blok in een NTV650 gelepeld heeft, of daar wel eens van heeft gehoord?

Geen plannen overigens, pure nieuwsgierigheid. Die blokken lijken redelijk overeen te komen :Y



Net een Monster zadel gekocht, loop ik tegen een carbon achterkuip van een R6 aan... dubio. Wel een mooie carbon seatcover op het oog, kan interessant zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan