Iemand die me kan helpen aan een uitlaat?
Mag natuurlijk ook zelfbouw tips zijn.
Hawk of NTV? Mooie carbon open demper? of juist zo stil mogelijk en degelijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die me kan helpen aan een uitlaat?
Mag natuurlijk ook zelfbouw tips zijn.
Wat is dat toch met NTV bezitters en jullie tanks? elke 2ehands tank die ik tegenkom heeft zo'n deukje van de stuuruitslag, of schuifschade. Kan d'r nou niet eens iemand gewoon een vastloper krijgen oid? . Ik heb trouwens een snelle zoekactie uitgevoerd, maar ik kan geen info vinden over de NTV-tank-op-een-hawk tankmod. Moet er erg veel veranderd worden, in combinatie met een monster seat, (Defiduc?)?
Iemand die me kan helpen aan een uitlaat?
Mag natuurlijk ook zelfbouw tips zijn.
Eerst een ander frame zoeken, dat laten stralen en coaten en dan alles overbouwen. Meteen een mooie gelegenheid om alles eens grondig schoon te maken en lagers te vervangen. Het uit elkaar halen van een NTV is zo gedaan. Heb er laatst een in een uur uit elkaar gehaald. Dus als je nog een frame nodig hebt?
Je mag degene die ik over heb hebben.
mmm, true.. Heb je foto's van de schade?Nee, niet erg veel. Alleen de voorste aansluiting moet worden afgeslepen en een nieuw beugeltje aan gelast. Verder moet je ff aan de achterkant een stripje maken zodat de aansluiting naar achteren wordt verplaatst. De NTV tank is langer dan die van de Hawk.
Eigenlijk is het juist beter dat je een schadetank zou nemen voor een ombouw, want er moet toch aan geslepen en gelast worden. Dan kun je hem daarna meteen netjes laten maken en spuiten. Een goede tank zal meteen een stuk duurder zijn. Schadetank heb je al rond 50 euries.
Hawk of NTV? Mooie carbon open demper? of juist zo stil mogelijk en degelijk.
Revere 1989, stil en degelijk heeft mijn voorkeur.
mmm, true.. Heb je foto's van de schade?
Thanks voor het aanbod!! Ik zal er even over nadenken of ik daar de tijd voor kan vinden. Uit elkaar zal me vast wel lukken in een uurtje of 2, maar dan weer in elkaar... ik ken mezelf
Wat kost het ongeveer om je frame te laten stralen en coaten?
Thanks voor het aanbod!! Ik zal er even over nadenken of ik daar de tijd voor kan vinden. Uit elkaar zal me vast wel lukken in een uurtje of 2, maar dan weer in elkaar... ik ken mezelf
Wat kost het ongeveer om je frame te laten stralen en coaten?
Nee, ik heb niet veel eisen. Alleen moeten de (Krauser K2) zijkoffers er nogwel op kunnen. Wat is de prijs van de demper? En heb je ook een collector te koop? Zo niet misschien weet je hoe ik daar aan kan komen.
[afbeelding]
Frame ziet er zo wel gelikt uit Zal er nog even over nadenken...
In mijn zoektocht naar een ander frame ben ik tegen een leuke Hawk aangelopen! Je merkt wel dat ie wat lichter is! Hele fijne en mooie motorfiets! vandaag gehaald
Wie van jullie op het forum weet welke onderdelen er tussen de NTV/REVERE en Hawk uit te wisselen zijn? Scheelt mij weer een hoop gezoek.
Ik zag bv. dat bij het koppelingsdeksel bij de Hawk een olieleiding aangesloten zit. Is dit aan de binnenkant een gat; m.a.w. kan ik een NTV kopp. deksel ombouwen voor een Hawk?
Met de tijd kan een aantal goede onderdelen van mijn NTV aanbieden.
tussen de Hawk en NTV is eigelijk BAR weinig uit te wisselen, afgezien van zaken als voorvork (dan wel met de bijbehorende kroonplaat ivm lengte van de vorkpoten!), koplamp, cilinders, koppen, deksels, elektronica.
voor de rest is het frame anders, ondercarter, aandrijving etc
wel kan je de NTV tank aanpassen voor het hawk frame, maar meerdere tanken passen op de Hawk, zoals een monster bv ook.
koppelingsdeksel weet ik neit, dynamo deksel past naar mijn weten iig NIET, vanwege het cardan
Thanks! Weet jij toevallig ook of de carburateurs van een Hawk hetzelfde zijn als van een NTV? Het luchtfilterhuis zag er hetzelfde uit nl...
Vandaag de voorvork incl. bovenste kroonplaat overgezet naar de hawk, incl. klokkenhuis en koplamp ect.... Het is nu net een NTV met een lekker kontje!
Bij www.motolife.nl hebben ze Laser en Marving uitlaten.
voelt er trouwens iemand zich geroepen om het stokje van Topic starter over te nemen voor het volgende Hawk/NTV topic? we zijn bijna aan de limiet van het topic gekomen tijd voor deel 8 (ik heb niet echt veel tijd om handen om het topic te beheren, ivm nieuwe opleiding)