de kosten zijn geheel afhankelijk van het aantal setjes ivm de verdeling van de programmeer/mal/opspan kosten over het aantal gemaakte setjes.
laat ik het dan anders stellen. Wat kost het bij één setje dan kan het alleen nog goedkoper worden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de kosten zijn geheel afhankelijk van het aantal setjes ivm de verdeling van de programmeer/mal/opspan kosten over het aantal gemaakte setjes.
Ik heb nu BT-23's onder mijn Deaville zitten, en die bevallen mij eigenlijk heel goed tot nu toe. Veel meer grip en vertrouwen op koud en nat wegdek dan de BT-21's die hier hiervoor had in ieder geval. Die gingen snel glibberen.even terug komend op de banden.
Ik heb afgelopen seizoen gereden met een pilot active voor en een PR2 achter, dit is me zeer goed bevallen ook onder slechte omstandigheden.
Ik heb deze combi dus nu ook weer onder m'n "nieuwe" zitten.
1 setje zou je zo 3,5uurx60 euro + materiaal = 220+ euro
okay,
dan wacht ik ff af tot er een aantal setjes gemaakt kunnen worden. Zullen we op het VFR forum eens posten? Brembo is veeeeeel mooier dan de originele klauwen..
Ik heb nu BT-23's onder mijn Deaville zitten, en die bevallen mij eigenlijk heel goed tot nu toe. Veel meer grip en vertrouwen op koud en nat wegdek dan de BT-21's die hier hiervoor had in ieder geval. Die gingen snel glibberen.
en niet te vergeten, je bent dan van die klote sliders af
VFR topic heb ik het al gepost VFR forum nog niet geprobeerd, kan ik ook een poging doen
hoe is het met jouw VFR project? al gestart?
Was je wel van plan om ook de achtervelg op de NTV over te zetten? Of is dat met die cardan niet te doen? De bredere voorvelg heeft wel een heel apart effect op 't stuurgedrag, als je 'm combineert met een originele achtervelg.VFR project betekent voor mij dat de voorkant er uit gaat en naar een NTV gaat. Achterbrug in de verkoop en de rest bij het oud ijzer. Ik denk niet dat ik de tijd heb om iets met de motor te doen.
Ben ondertussen ook met endurorijden begonnen. Zit er aan te denken om een nieuwere enduromotor te kopen. duss....
Pret, ik heb ook interesse in de brembo adapters, maar ik heb verhuisplannen dus m'n budget is nogal krap. ehh, ruilen tegen een VFR blok? Was je wel van plan om ook de achtervelg op de NTV over te zetten? Of is dat met die cardan niet te doen? De bredere voorvelg heeft wel een heel apart effect op 't stuurgedrag, als je 'm combineert met een originele achtervelg.
Ik heb trouwens ook iets meer haast gekregen met het afmaken van mijn VFR, ivm problemen met de tijdelijke stalling, dus ik was benieuwd wanneer we iets konden afspreken voor de kuipsteuntjes en dergelijke. Ik kan ook jouw kant op komen natuurlijk. Als de rest naar het oud ijzer gaat dan
Ik lees net dit topic en log in om je te melden dat ik nog een klauw heb liggen... Eenmaal ingelogd lees ik je bericht.
Er zit wel een afgebroken nippel in maar voor nood kan je ontluchten via de banjo (of zo'n banjo met ontluchtingsnippel erop monteren). Maar je hebt er dus al één.
* mijn koelfan doet het niet en is kapot *
Ben je er zeker van dat het de fan is die het niet doet en niet de sensor/schakelaar?
Die zou je eventueel kunnen passeren en er een handmatig schakelaartje tussen kunnen zetten. Of een nieuwe sensor monteren natuurlijk.
En wanneer gaat ie koken? Want het duurt best even voor de fan nodig is met deze buitentemperatuur. Bij mij slaat ie deze maanden eigenlijk nooit aan. Wordt ie niet sowieso overmatig warm? Lucht in het koelsysteem? Aangekoekte prut? Gezien de (door jou zelf aangegeven) laksheid met vloeistoffen niet ondenkbeeldig.
Enniehoe... als ie inderdaad kapoet is, kan ik je helaas niet helpen.
Groeten van een ex-Linschotenaar.
op marktplaats staan momenteel een aantal ntv's voor onderdelen te koop en in Liempde zit een knaap die heel veel onderdelen heeft voor schappelijke prijzen.
Ik zou je fan in elk geval wel vervangen voor je hem echt kapot hebt.
Ik heb ook heel lang gewacht tot ik een keer in de file kwam en toch echt aan de kant kon om hem te laten afkoelen.
Een andere fan is goedkoper dan een andere NTV. tenzij je hem nieuw van honda koopt, dan kan je beter een andere ntv kopen.
zelfde probleem gehad met mijn hawk
oplossing bij mij was :
fan gedemonteerd en uit elkaar gehaald
koolborstels en koperen contacten van de rotor gereinigd met benzine ( de tank zit immers dicht bij)
weer in elkaar gezet en hij liep weer perfect.
fan zal in normaal verkeer bijna nooit draaien als je tenminste niet in de file blijft staan wachten en rust roest.
te testen door de draaden van de temperatuurcensor door te verbinden
suc6
wika
Ik heb een vraag over de blokken uit deze familie.
Het oerblok is de 500 cc uit de VT serie, en ze zijn in iets gewijzigde vorm gemaakt voor o.a de TA/AT, NT(V) en PC800 met cilinderinhoud van 400 tot 800 cc, met cardan of ketting.
Kan je nu zomaar (rekening houdend met ketting of cardan) ik noem maar wat een VT500 blok in een NTV lepelen, of een PC800 in een VT? Of verschillen de ophangpunten en/of de formaten wezenlijk?
We weten dat de AT iig vrij makkelijk past.
zoals ik al aangaf, er is geen echt alternatief voor K&N wat goede pods betreft
je blijft kloten met afstellen iig