Verbal Kint
Die hard MF'er
- 5 nov 2006
- 400
- 0
@Darthwin,
Ik geloof best dat je een ongeluk gehad hebt, maar door je voorvork?
Dat is wat te kort door de bocht (in jouw geval letterlijk........sorry inkoppertje)
Je remweg heeft (in de praktijk) niks met gewicht te maken.
Met of zonder bijrijder rem ik met 6 verschillende motoren binnen 10 meter van 50km/u naar stop.
VMax-GS1100- Tiger- EN6R- VFR800 en een F650 dus de soort motor maakt ook weinig uit.
Met stalen remleidingen en dubbele schijven is het wel oppassen dat hij harder grijpt en dat er minder slag van de hendel is. Maar een weekje wennen en je hebt het. Maar tijdens dat eerste weekje durf ik nog niet maximaal de Nordschleiffe te nemen. Dat ben ik met je eens.
Een andere achterveer is misschien wel nodig, morgen de bus nog eens 3 mm slijpen en volgende week proefrit. Dan kan ik het je vertellen.
Ik geloof best dat je een ongeluk gehad hebt, maar door je voorvork?
Dat is wat te kort door de bocht (in jouw geval letterlijk........sorry inkoppertje)
Je remweg heeft (in de praktijk) niks met gewicht te maken.
Met of zonder bijrijder rem ik met 6 verschillende motoren binnen 10 meter van 50km/u naar stop.
VMax-GS1100- Tiger- EN6R- VFR800 en een F650 dus de soort motor maakt ook weinig uit.
Met stalen remleidingen en dubbele schijven is het wel oppassen dat hij harder grijpt en dat er minder slag van de hendel is. Maar een weekje wennen en je hebt het. Maar tijdens dat eerste weekje durf ik nog niet maximaal de Nordschleiffe te nemen. Dat ben ik met je eens.
Een andere achterveer is misschien wel nodig, morgen de bus nog eens 3 mm slijpen en volgende week proefrit. Dan kan ik het je vertellen.