Het MT-03 Topic deel VI: Komen en gáán

Status
Niet open voor verdere reacties.
image-1.jpg

image-3.jpg

image-9.jpg



Zo istie
 
Einddop
image-23.jpg

Omgekeerd
image-25.jpg

Bevestiging erop
image-24.jpg

De opening is groter : diameter stuur, maar met de bevestiging wordt de zaak vast geschroefd. Effe kijken of locktite nodig is, we'll see
 
Zijn dat de originele trillingsdempers die zijn afgedraaid?

Vind de toeter wel *D


Nee, waren dopjes die horen bij winterhandkappen. De bevestiging is echt 19-21mm dus de dikte van het originele stuur. Twijfel nog of ik er een ander stuur op duw, en zo ja, dan vervallen die trillings dempers/gewichtjes. Vind het wel geslaagd eigenlijk. En het beeld onder de arm door is beter direct achter je te krijgen dan met die kleine spiegels boven je arm /elleboog kijken.maar goed, het zal wel .....tis puur omdat het bruut staat en kan })
 
Thanks. Ik vond het ook erg geslaagd. Het maakt de motor lekker diep, gedrongen en breed. Stuuruitslag is geen probleem in elk geval, en tussen busjes doorknallen wordt alleen maar makkelijker omdat al die klootspiegels tegenwoordig zo hoog zitten en breed zijn.. Ben helemaal blij.
 
Nee, waren dopjes die horen bij winterhandkappen. De bevestiging is echt 19-21mm dus de dikte van het originele stuur. Twijfel nog of ik er een ander stuur op duw, en zo ja, dan vervallen die trillings dempers/gewichtjes. Vind het wel geslaagd eigenlijk. En het beeld onder de arm door is beter direct achter je te krijgen dan met die kleine spiegels boven je arm /elleboog kijken.maar goed, het zal wel .....tis puur omdat het bruut staat en kan })

Ik heb een ander stuur en de originele trillingsdempers pasgemaakt.Heb het gemaakt zoals vroeger het stuur van een fiets vastzat in de balhoofdpen.
Simpel en blijft goed zitten *D
 
Zullen wel maar verder gaan in een nieuw topic aangezien deze vol is..?

Ik heb toestemming van heer steveman, om het stokje als topic houder over te nemen. Ik heb bijdeze dan ook een nieuw topic aangemaakt.

Toch ben ik lang niet zo goed als heer steveman is aangezien er bij mij geen plaatjes tevoorschijn komen, haha.
 
Ah je was mij net voor ;-) Ik werk nog even aan de plaatjes en broncode steveman heeft zo zijn methodes die het er voor mij niet overzichtelijker op maken, komt goed en tot in het nieuwe topic!
 
Ik heb er 7.500 uit weten te persen. Moest wel, was op vakantie in Schotland. En daar hebben we eigenlijk alleen maar gecruised... Einde vakantie had ik een slick. Viel me zwaar tegen :Y
 
Ik moet voor mijn vakantie naar Frankrijk de komende week alvast en alweer nieuwe MPR 3 Trails onder mijn XT1200Z laten leggen, de vorige waren nieuw toen ik vorig jaar naar de Franse Alpen ging, en nu al aan vervanging toe, 4000 km later.... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan