Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoop dat dat lukt die pijpjes draaien
gewoon er af flexen je kunt ze altijd nog er op lassen

ik vindt wel dat het hier een beetje erg naar de roze kant gaat hiero
mischien een leuke kleur voor de tank
 
lol, real time de powercommander van kees om zeep helpen om zo de concurrentie uit te schakelen :P

kunnen we de vrouwen/vriendinnetjes niet meenemen als pitcrew? laten we ze een beetje over de bandjes aaien om ze warm te houden voor de volgende heat...
 
lol, real time de powercommander van kees om zeep helpen om zo de concurrentie uit te schakelen :P

kunnen we de vrouwen/vriendinnetjes niet meenemen als pitcrew? laten we ze een beetje over de bandjes aaien om ze warm te houden voor de volgende heat...


Het gerucht gaat dat FZSsemans een rokje aan doet...
 
vandaag geslaagd voor avd dus nu da papierke aanvragen en dan van et weekend is km op de mt gan zette
iemand nog tips voor het inrijden van zon kadaver :P
 
ja, want ik zag niet duidelijk een "haak met 2 schroeven" zitten waar ie tegen aan loopt. en bij de 120 is het wel een beetje gedaan met de koppel. en inhalen is ook echt om te huilen '(


heb gauw een piccie gemaakt
en ff met paint dingen aan gegeven
LET NIET OP MIJN PAINT VAARDIG HEDEN

GroteFoto-CFMSWZ8R.jpg


de rode is de bergenzer omhoog
geel is zo hoort hij te zitten
groen is de aanslag van het gas
en roze is de orginel aanslag


als vragen zijn hoor ik wel
 
ik hoop dat dat lukt die pijpjes draaien
gewoon er af flexen je kunt ze altijd nog er op lassen

ik vindt wel dat het hier een beetje erg naar de roze kant gaat hiero
mischien een leuke kleur voor de tank

Nee dan beter net doen of je een ruige bink bent en deel uit maakt van een heuse clan met een stoere naam zoals 'the DownTown Criminals' .... whooohooooo, mr. DTC-Rupke ;)

.... kan in RealLive alleen maar tegen vallen... -O-

... dan beter toegeven dat je 10% homo bent... maar op de baan laten zien wie de echte mietjes zijn *O* *O* :]

... love the smell of burning rubber in the morning }) (daar mogen jullie dan weer op door fantaseren).

HJ
 
Sodeju! Nog zo'n posergadjet die ik niet heb! Een begrenzer heet zoiets?

Ga ik meteen ook een halen bij de dealert! :Y :] Stoeah!
 
vandaag geslaagd voor avd dus nu da papierke aanvragen en dan van et weekend is km op de mt gan zette
iemand nog tips voor het inrijden van zon kadaver :P

Proficiat! :W

Gewoon rijden, door alle toergebieden heen. ALTIJD eerst RUSTIG warmRIJDEN, niet stationair warm laten draaien.

Eenmaal warm (na 20 minuutjes rustig rijden), kan je gerust tot het rode gebied doortrekken, maar niet langdurig hoge toeren (boven de 6000) rijden, dat mag pas na 1600 km.

Veel plezier gewenst!
 
gefeliciteerd mennuh!

ik ben nu 2 dagen aan het rijden en al bijna 400 km er op gaat snel :]

@Rupke ik ga morgen als het licht is even goed kijken, want dat haakje heb ik nog niet duidelijk gezien :?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de moeite Rupke, maar ik zie geen haakje die ik op de foto wel zie. maar hij stopt wel ongeveer op de plek waar die begrenzer zit en niet bij de "orginele aanslag". en bij de aanslag van het gas (groen) zit de veer vast die hem terug laat schieten. ik heb gevoel dat die veer hem gewoon tegen houd.

Maar ik kijk morgen nog wel een keer voor ik wat over het hoofd heb gezien in het donker. maar ben bang dat mijne anders in begrenst
 
Wie krijgt er een petje?

10% homo zijn:

- hjr1100s
- FZSemans
- Bleu_eyes
- Jordy
- Harr
- Steveman

Echte homos komen op Fighting Red Honda Zoomertje *O* _O-
 
Laatst bewerkt:
JA! Neem een pluutje mee; mag je onze pitspoes zijn! *D

Ik heb trouwens m'n schoonmoeder gevraagd om bandenwarmers ...


.... te breien!


HJ
 
Laatst bewerkt:
ey blauw oogjes waar heb je eigenlijk de vliegeschermke gehaalt krijg da ding nergens meer gevonden

of heeft iemand er nog 1 ligge die en weg doet ?
 
ey blauw oogjes waar heb je eigenlijk de vliegeschermke gehaalt krijg da ding nergens meer gevonden

of heeft iemand er nog 1 ligge die en weg doet ?

Is zoals Harr al aangeeft een standaard Yamaha accessoire. Is er in twee kleuren, dark smoke en black. Ik heb de black (uiteraard want ik rook niet, en zwart is ... )

Zie voor info Yamaha Motor Europe

Is lastig los verkrijgbaar via marktplaats of eBay, maar de aanhouder wint...

Succes!
 
Laatst bewerkt:
@ mennuh
het kan heel goed zijn dat je motor soms gewoon spontaan afslaat bij een stoplicht,
ik had mijne ook nieuw nu 2300km erop staan en heb ik het probleem niet meer..

ik kan waarschijnlijk bij een kennis ''mono seat cover'' en ''radiator guards'' op de kop tikken samen voor 70 euro :D:D.

als zo eenvoudig is ga ik ook eens kijken of mijn begrenzer ff weg kan halen jehehee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan