Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo lekker tussen de middag thuis eten en ff achter de pc

ik vondt het heel makelijk de bergenzer omhoog wippen

zo nu weer verder met het werk

haha deuren open maken voor de politie en deurwaarders
 
Ik wil echt wat dat een paar van die prutsers aan m'n fiets zitten!
 
Laatst bewerkt:
Kan geen kwaad: deze week zullen de eersten zich weer te pletter rijden.

Zat net nog achter een vent die als een dwaas tussen de file door ging: gassen-remmen-gassen-remmen :N

Afgelopen zondag nog even een rondje op de MT wezen blaffen en onderweg op een B-weggetje een duo op een GSXR en Hayabusa vernederd: rechtuit gingen ze best hard, maar bij de eerste haakse bocht kwam ik de GSXR buitenom voorbij en bij de tweede haakse bocht de Busa binnendoor }) .... het is ook niet eerlijk: ik heb de hele winter kunnen oefenen!

HJ
 
Kan geen kwaad: deze week zullen de eersten zich weer te pletter rijden.

Zat net nog achter een vent die als een dwaas tussen de file door ging: gassen-remmen-gassen-remmen :N

Afgelopen zondag nog even een rondje op de MT wezen blaffen en onderweg op een B-weggetje een duo op een GSXR en Hayabusa vernederd: rechtuit gingen ze best hard, maar bij de eerste haakse bocht kwam ik de GSXR buitenom voorbij en bij de tweede haakse bocht de Busa binnendoor }) .... het is ook niet eerlijk: ik heb de hele winter kunnen oefenen!

HJ

:} :} :} _O- _O- _O-

Prachtig! Ik zie het zo voor me, en kan me hun frustratie levendig voorstellen.

Ook vrees ik iets dergelijks op 17 april persoonlijk te ondergaan, maar jah, daar ben ik op voorbereid. Sterker nog... ik betaal er EU 200,- voor... :') :X
 
Maak je geen zorgen Kees: op het circuit is het makkelijker dan op een smal dijkje. Vloeiend rijden en zo min mogelijk remmen: lijkt me voor jou geen probleem. Bovendien hebben we allemaal ons excuus klaar: max.speed 170km/u, 45PK en 10% homo....

... en dan heb ik het nog niet eens over de bandenspanning, de rebound, de compressiondamping, high-speed en low-speed damping, chatter van de voorkant etceterablablabla!

HJ
 
Bedankt voor je milde woorden. Ik heb alle excuses al klaar en op een spiekbriefje geschreven... ;) :+

Ik heb er veel zin in, gewoon vanwege de lol die we gaan hebben als "outsiders". Veel van die gasten gaan natuurlijk bar serieus en fanatiek aan de bak, en dan zitten wij daar ook nog tussen met een 45 Pk ééncilindertjuh... _O- _O- _O-

Maar mezelf een beetje kennende, ga ik toch stiekem mijn best doen om niet als laatste te eindigen, want dan komt het competitieve in me toch wel weer de kop op steken... :P O-)
 
Laatst bewerkt:
haha..ik zit me al weken voor te bereiden op wat er komen gaat 17 april! aankomende week ff mn nieuwe pak en schoenen inrijden, nieuw bandje voorop (zelfde als achter, kan het daar ook niet meer aan liggen) en dan kan het gewoon alleen maar goed gaan! alleen nog de wilde nacht met Harr overleven...
 
De beginnersgroep waar wij in rijden zit van alles in (kan best een Goldwing meerijden bv.).
Als ze verstandig zijn zetten ze ons 1 pittertjes achter dezelfde voorrijder: qua PK's zitten we dan iig gelijk. De voorrijder/instructeur weet ook niet wat voor een vlees hij in de kuip heeft dus het begint allemaal heeeeeeeeeeeel rustig in de 1e sessie. En dat is ook goed: je moet het rustig opbouwen.

Kijk niet raar op als hij na de 3e (!) sessie zegt: ´en nu gaan we proberen te verzitten in het zadel ... :o .... jaja... probeer er eens wat naast te gaan hangen.... Wie heeft dat wel eens gedaan?'

... dat niveau ongeveer. En dat is ook prima want er zijn in de beginnersgroep genoeg mensen die dat idd nog nooit hebben gedaan... daarom ben je ook op zo'n circuitdag; om er wat bij te leren!

HJ
 
Heb net even de petjes willen bestellen:

PetjesBestelling.jpg


en dat is dus bijna €26 per petje...

.... doen?

eerder genoemde €18,50 was .... excl. BTW en verzendkosten... B|

HJ
 
Laatst bewerkt:
ik zeg DOEN!! en wel heel snel dan he!

en over mooi weerrijders, ik vind het wel gezellig weer. kreeg net nog een kort afgemeten knikje van een CBR600RR rijder. jahaa, zijn eerste meters zijn ook weer gemaakt.
Verder iedereen zijn meug, een Shadow 1100 die als een rollator over een ultradroge rotonde ging, en ik kneedownend op de Tricker binnen door. snif, het is weer leuk op de weg!

:')
 
De beginnersgroep waar wij in rijden zit van alles in (kan best een Goldwing meerijden bv.).
Als ze verstandig zijn zetten ze ons 1 pittertjes achter dezelfde voorrijder: qua PK's zitten we dan iig gelijk. De voorrijder/instructeur weet ook niet wat voor een vlees hij in de kuip heeft dus het begint allemaal heeeeeeeeeeeel rustig in de 1e sessie. En dat is ook goed: je moet het rustig opbouwen.

Kijk niet raar op als hij na de 3e (!) sessie zegt: ´en nu gaan we proberen te verzitten in het zadel ... :o .... jaja... probeer er eens wat naast te gaan hangen.... Wie heeft dat wel eens gedaan?'

... dat niveau ongeveer. En dat is ook prima want er zijn in de beginnersgroep genoeg mensen die dat idd nog nooit hebben gedaan... daarom ben je ook op zo'n circuitdag; om er wat bij te leren!

HJ

:o

in welke groep deed jij de vorige keer mee dan? dat zag er op film best snel uit :X
 
wat een uitslovers hier allemaal :P ik ga eerst even rustig de motor verkennen. maar die mega schaamrand van een centimeter of 5 van de vorige eigenaar is wel al iet ingekort (maar nog niet weg :X na 3 dagen rijden)
 
Ik heb even KEIHARD moeten onderhandelen, maar dit heb ik er uit kunnen slepen:

PetjesBestelling2.jpg


en dat is dus €20 per petje...

+ met spoed besteld binnen 7 dagen GRATIS!!!

Ze zijn onderweg!


... ze hebben ook pennen, kalenders, T-shirt (ook voor je vriendin), mokken ....

HJ
 
:o

in welke groep deed jij de vorige keer mee dan? dat zag er op film best snel uit :X

Dat was idd de gevorderden, en die on-board beelden waren in de 4e en 5e sessie gemaakt... bij de gevorderden is dat dan vrij rijden... ofwel zo hard als je durft!

HJ
 
is dat niet het borduur bedrijf van je vrouwtje HJ???
HAHAHAHAHA............aaaaaaaaaah. maaruh, heel prima!
ztuur me effe een PM dan maak ik de de pegels zo aan je over. Hoef je geen droog brood te eten dit weekend

:+

da's mijn manier om te zeggen: goed gedaan jochie
 
heb je er nu niet te weinig besteld eigenlijk? waren toch 6 randdebielen gek gemaakt voor zo'n ding?
 
Niet te ingewikkeld maken: de 17e wat extra geld meenemen: 20 Eurie voor een petje en 16,66 Eurie voor de pitbox (100 Eurie voor een dag). Zoveel vertrouwen heb ik wel in de mensheid.

HJ
 
... er zijn er twee die nog niet uit de kast willen komen..

HJ


Jahaaaaaaaaaaa! Echte collector items zijn het nu al! Bedankt voor het roggelen HJ!

Een pmmetje en ik maak het aan je over, en anders krijg je het de 17e natuurlijk direct.

Super geregeld! *D
 
Laatst bewerkt:
Kee, doe ik. Ik betaal Kees in snoeiharde en onvermoeibare natura, neem ik de cold hard cash voor jou mee.

nb, als er nu verwachtingen zijn Kees............. vergeet het maar, I was only teasing
teaser-scc.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan