Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
2jamag7.jpg


Bij 19999 vergeten... goedmakertje :devilish: (jaja, bingo fuel, ik leef op the edge!)

Zo even naar motozoom, kijken of ze een goedkope raceoverall hebben die me past...

Ohja, er schoot me een briljante topictitel te binnen voor deel 5 ... dus ff doorposten jongens ;)
 
Laatst bewerkt:
Studenten hebben een luize leven ....

... VROEGAH!!! JAAAAAAA!!!!!!!! NEEEEEEEEEEE!!!!!!

... toen kon ik m'n met moeite bijeengesprokkelde 2000 hollandsche florijnen besteden aan een 10e hands Honda CB400N:

Honda%20CB400N%2078.jpg


... waar ik dan zelf aan sleutelde met de bedoeling om geld te besparen, maar meestal kwam het er dan op neer dat ik van de ene in de andere reparatie viel...

... maar geniet er van Harr!

HJ

...trouwens ik neem aan dat je student ben, maar misschien docent :?
 
Studenten hebben een luize leven ....

... VROEGAH!!! JAAAAAAA!!!!!!!! NEEEEEEEEEEE!!!!!!

... toen kon ik m'n met moeite bijeengesprokkelde 2000 hollandsche florijnen besteden aan een 10e hands Honda CB400N:

[afbeelding]

... waar ik dan zelf aan sleutelde met de bedoeling om geld te besparen, maar meestal kwam het er dan op neer dat ik van de ene in de andere reparatie viel...

... maar geniet er van Harr!

HJ

...trouwens ik neem aan dat je student ben, maar misschien docent :?

Een luize leven ?!?! :o

Ik werk full-time als assistent-accountant. Daarnaast studeer ik inderdaad.... voor accountant! ;)

Momenteel derde jaars student en elke dinsdag/donderdag avond alsmede zaterdag ochtend op school te vinden *D
 
Een luize leven ?!?! :o

Ik werk full-time als assistent-accountant. Daarnaast studeer ik inderdaad.... voor accountant! ;)

Momenteel derde jaars student en elke dinsdag/donderdag avond alsmede zaterdag ochtend op school te vinden *D

.. heb niks gezegd :$ Avondstudie is dubbel hard werken! Respect :}

HJ
 
@Steveman: dat is idd km-bingo! de ene keer haal ik bijna 100 km, de andere keer staat ie bij 60km al te sputteren...

@Harr: eindelijk!! snel maar eens een ECHT rondje doen dan??

@hierboven....owja....olie...dat moet er ook wel eens in :+
 
Jordy: goed plan! Heb er net weer +/- 100 km op gezet. Moet nog 10 a 20 kilometer.... dan mag die open tot 6.500!!!! ;)
 
@Steveman: dat is idd km-bingo! de ene keer haal ik bijna 100 km, de andere keer staat ie bij 60km al te sputteren...

En nu staat ie op 21200 oid :9~

Ben nog bij Nijmegen geweest... begon 't te regenen -O-

Zag bij thuiskomst ook niet iets dat me minder bevalt...

Of de BT-023 is wat breder, of m'n ketting lust 'm grager... (DAT KAN GRAGER!!!)

ad12sn.jpg


iger7m.jpg
 
En nu staat ie op 21200 oid :9~

Ben nog bij Nijmegen geweest... begon 't te regenen -O-

Zag bij thuiskomst ook niet iets dat me minder bevalt...

Of de BT-023 is wat breder, of m'n ketting lust 'm grager... (DAT KAN GRAGER!!!)

[afbeelding]

[afbeelding]
op min mt had ik ook bt had ik ook dat mijn ketting ertegen aan kwam precies de zelfde sporen rij je vaak stoepranden?
 
op min mt had ik ook bt had ik ook dat mijn ketting ertegen aan kwam precies de zelfde sporen rij je vaak stoepranden?

Nou nee, bij VRO-2 afgelopen zondag wel stoeprandgewalst (langzame slalom stoeprand op en af), maar toen ik daarna de ketting smeerde zag ik het nog niet, terwijl het nu toch wel opvalt.

Volgende keer rij ik even langs de dealert.
 
ik had het idee dat het door stoepranden en vluchtheuvels kwam daar ging ik nog wel is hard overheen.
 
Nieuwe band? Dus is je wiel er uit geweest. Kettingspanning even controleren. ;)

Keurig tussen de 40 en 50 mm.

Zal eens de lengte opmeten van 15 schakels, mag niet meer zijn dan 240,5mm... al kan ik me niet voorstellen dat bij de 20k beurt de monteur de ketting niet gecontroleerd heeft...
 
Volgens mij wordt het morgen middag wel redelijk droog.

Andere die zin hebben om mee te gaan (mits droog)? :+
 
Ik wil zondag wel mee,woon in bemmel ik ben er dan zo... weet alleen niet zeker of ik kan maar dat laat ik morgen avond ff weten
 
ik kan mee, maar moet om 1 uur weer thuis zijn (verjaardag overgroot oma vandaar)
ik zie vanzelf wel hoelaat jullie in gedachten hebben..
maar houd er rekening mee ik heb een witte en 25kw dus niet te hard optrekken xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan