Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer 100 kilometer erop gezet vandaag. Al om al een leuk ritje! En het rijdt een stuk leuker om hem tot 6.000 a 6.500 open te mogen trekken :+
 
Die velg sticker, laten zitten of verwijderen :?


lekker laten zitten. ik vind het ook wel een leuk tankje zo met dat rode randje erop. guitig, zeg maar.

wel geinig zo'n helemaal standaard MT terwijl de meesten hier binnen 3 weken minsten 1 dingen hebben verandert. maaruh, leuk joh. kan je bij pannerden oversteken en aanhaken bij Nijmegen. Wij zijn enorme posers, rijden nauwelijks, poetsen aan 1 stuk door en hebben meer accesoires gekocht dan de hele motor waard is..........zeg maar.
 
Thx.

Verblijf nu nog in Arnhem, volgende week verhuis ik naar Duiven. *D

Bouwjaar 2009 is deze.
:W

:N Niet dat het iets uitmaakt, maar de witte MT-03 is alleen in 2007 en 2008 gemaakt.

Wellicht dat hij pas in 2009 op kenteken is gezet, maar produktiejaar is 2007 of 2008.

Als je met je framenummer naar Yamaha Nederland belt, kunnen ze je exact zeggen wanneer hij geproduceert is.
 
kan er een lang verhaal van maken, maar kortweg:

... een heel mooie uitvoering ... die Kodo variant
Gefeliciteerd en welkom in het gesticht [lees eerst de bijsluiter in de openingspost]\

Eerst volgende evenement: 17 April, circuit van Zandvoort...

HJ

:N Jongens wat kennen jullie je pappenheimers toch slecht... foei! :(

Dit is de standaard 2007 - 2008 uitvoering.

Dit is ook geen KANDO uitvoering... die heeft het KANDO symbool op de zijkant van de tank en een zwart met rode bies over bovenzijde van de tank, wit spatbord met zwart rode striping, ditto koplamp, zwarte achterbrug en zwarte voorvorkpoten...

Zie Yamaha Motor Europe

Maar het is een fraaie stoere witte MT-03 en die rimstriping mooi laten zitten, hij zit er mooier op dan bij de meesten hier... :+ ;) }) :Y :W
 
Laatst bewerkt:
ik heb 2 foto's van me MT03 gemaakt vandaag en die wil ik op motorstek zetten, alleen mijn foto's zijn een kleine 7MB groot terwijl 2MB max. mag. hier weet vast wel iemand van ik kan doen?
 
:N Jongens wat kennen jullie je pappenheimers toch slecht... foei! :(

Dit is de standaard 2007 - 2008 uitvoering.

Dit is ook geen KANDO uitvoering... die heeft het KANDO symbool op de zijkant van de tank en een zwart met rode bies over bovenzijde van de tank, wit spatbord met zwart rode striping, ditto koplamp, zwarte achterbrug en zwarte voorvorkpoten...

Zie Yamaha Motor Europe

Maar het is een fraaie stoere witte MT-03 en die rimstriping mooi laten zitten, hij zit er mooier op dan bij de meesten hier... :+ ;) }) :Y :W

dat bedoel ik: die klojo uitvoering...

... maar idd.... die van 'jongetje' ('knaapje' zegt de homo in mij...) is mooier.

HJ
 
Laatst bewerkt:
Sjonge, vandaan trialbikes gereden in Enschede... nieuw gevonden respect voor die gasten :}

En hey, nieuw vlees in de kuip! Welkom *O*
 
Hier 2 foto's die ik vandaag heb gemaakt van me MT03. wil nog wel gele rimstiping en een zwart/gele tankpad
40a7f4dfd42e8b62ade4fe366a2056a5


b348610187f3ea362a09dcff4ff52f27
 
Dank je ouwe ;) .


Ieder zijn eigen smaakje hé 8-)

Ja, die LED lamp was een koopje dus....! :)

Maar moet zeggen het valt heel erg tegen, het is ALLEEN dimlicht, GEEN groot licht. ( normale H4 is dim en groot in één. )

Lichtopbrengst is ook niet echt fel, alleen gebruiken in de zomer dus. :)

hmm....jammer dat er geen groot licht bij zit en dat de lichtopbrengst minder is...dan maar nog ff wachten op de led innovatie :P
 
Mede MT03'ers,

Waar kan ik deze vraag beter stellen dan hier?
Kunnen jullie aangeven waar/welke site jullie die leuke accessoires kopen?
Ik kom maar verdomd weinig bedrijven tegen die leuke spulletjes verkopen voor de MT03 of zoek ik gewoon niet goed?

Als jullie een paar leuke sites weten hoor ik het zeer graag.
Alvast bedankt voor de moeite.

Laters
 
Mede MT03'ers,

Waar kan ik deze vraag beter stellen dan hier?
Kunnen jullie aangeven waar/welke site jullie die leuke accessoires kopen?
Ik kom maar verdomd weinig bedrijven tegen die leuke spulletjes verkopen voor de MT03 of zoek ik gewoon niet goed?

Als jullie een paar leuke sites weten hoor ik het zeer graag.
Alvast bedankt voor de moeite.

Laters

Ebay, marktplaats en niet te vergeten je dealer (waar je waarschijnlijk het meeste poser gaat halen).
 
idd ebay is eigenlijk altijd wel wat leuks, maar site's als POLO ▷ Motorcycle Clothing and Accessories
hebben nog leuke dingen.
mocht je iets specifieks zoeken dan kan je het hier ook altijd eens rondvragen.
misschien heeft iemand hier 't al voorbij zien komen.

nu we het hier toch over hebben ik wil eigenlijk die hand guards heeft iemand die gezien.
 
idd ebay is eigenlijk altijd wel wat leuks, maar site's als POLO ▷ Motorcycle Clothing and Accessories
hebben nog leuke dingen.
mocht je iets specifieks zoeken dan kan je het hier ook altijd eens rondvragen.
misschien heeft iemand hier 't al voorbij zien komen.

nu we het hier toch over hebben ik wil eigenlijk die hand guards heeft iemand die gezien.

:( :? |( :Z Yamaha heeft die in haar eigen accessoire programma voor de MT-03 zitten....

Zie http://www.yamaha-motor.nl/products/motorcycles/naked/MT-03.jsp?view=accessories#

't lijkt hier wel de Ludolfs zo af en toe... toe jongens, een beetje zelfwerkzaamheid heeft nog nooit iemand geschaad... stelletje werkschuwe klaplopers.... B|
 
Precies!

Het gaat er natuurlijk om dat jij dat unieke accecoire vindt dat niemand nog heeft ontdekt en dat je daarmee je fietsie dus net wat unieker maakt dan de rest!

SNAPPIE?!?!?

HJ
 
Mede MT03'ers,

Waar kan ik deze vraag beter stellen dan hier?
Kunnen jullie aangeven waar/welke site jullie die leuke accessoires kopen?
Ik kom maar verdomd weinig bedrijven tegen die leuke spulletjes verkopen voor de MT03 of zoek ik gewoon niet goed?

Als jullie een paar leuke sites weten hoor ik het zeer graag.
Alvast bedankt voor de moeite.

Laters


Ik denk dat 99,99% van alle beschikbare accessoires voor de MT-03 in dit tpoic (verspreid over alle 4 de hoofdstukken) wel (meerdere malen) voorbij zijn gekomen.

Ik zou zeggen, ga er eens rustig voor zitten en blader alle 4 de hoofdstukken eens op je gemak door, vul een zoekterm in en voila je hebt de post van het betreffende accessoire... jahaaaaaaaa zo simpel kan het zijn.

Zo steek je ook veel op van alle voors en tegens van de verschillende accessoires, en Elhippo heeft een categorie extraordinaire op het gebied van accessoires, veel leesplezier! :W
 
Laatst bewerkt:
over luiheid gesproken: kees, kan jij niet voor mij gas geven 17 april? :Z

Duh? Hoebedoelu?

Kan je de 17e niet?

Er bestaan wel van die cruisecontrol dingen voor op de motor. Die kan jij er gerust opzetten en op volgas afstellen, jij gaat toch nooit van het gas af....

Ik heb zelf al moeite genoeg met koppelen met die bureau handjes van mij... :$
 
Duh? Hoebedoelu?

Kan je de 17e niet?

Er bestaan wel van die cruisecontrol dingen voor op de motor. Die kan jij er gerust opzetten en op volgas afstellen, jij gaat toch nooit van het gas af....

Ik heb zelf al moeite genoeg met koppelen met die bureau handjes van mij... :$

jawel hoor, gaat allemaal gewoon door...just messing with ya...moet nog wel een ander voorbandje regelen maar daar ga ik na pasen werk van maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan