Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag ff langs termaat (werkplaats) gereden, ff na piet vragen want mijn gianelli knalpijp die Uuuhhm.......knalt HEel erg maar Piet is ff 1,5 week op vakantie.

morgen laatste ritje op de MT, word donderdag aan me oor geopereerd kan ik zeker 3 weken geen motor rijden..../ huil moet ik em maar veel gaan poetsen he :D

en robbus gecondoleerd met je bankrekening
 
Beschikking binnen van mijn snelheidsovertreding ..... Schrok me helemaal de klere.....moet even 760euro betalen :r :r :r


Het geld zal vast een goede bestemming krijgen moet je maar denken.... :Y

En was dit inclusief of exclusief de EUR 6,- administratiekosten? :+
 
vandaag ff langs termaat (werkplaats) gereden, ff na piet vragen want mijn gianelli knalpijp die Uuuhhm.......knalt HEel erg maar Piet is ff 1,5 week op vakantie.

morgen laatste ritje op de MT, word donderdag aan me oor geopereerd kan ik zeker 3 weken geen motor rijden..../ huil moet ik em maar veel gaan poetsen he :D

en robbus gecondoleerd met je bankrekening

Sterkte met je oor! Poetsen kan ook veel voldoening geven, dus als je de smaak te pakken hebt, en het smaakt naar meer, dan ben je hier van harte welkom. ;)
 
Ik ga de mijne morgenvroeg ook maar eens goed poetsen....

Maar nu eerst even naar Arnhem rijden om een tentamen te maken :+
 
universele handkappen :)

img0080lo.jpg
 
net me nieuwe helm opgehaalt (me oude was een veer van losgeschoten, dat was een systeem helm)




rij nu met wit vizier, zwart is voor van de zomer
 
HJC IS-16 SCRATCH (kleur MC-3)

@blue-eyes, alleen iets ander patroontje. Vriend van me heeft een Kenny Roberts scooter :P
 
Laatst bewerkt:
scootahh!!! mmwwwhhheeeeeeeeehhhhh.....:P (stiekum nog steeds verliefd op 2takt...en nog altijd een zwak voor scooters...)
 
mooi klote veiling van mono seat cover en radiator shields afgelopen die gasten gingen opeens kei dik bieden..... hatsaa 100 pond eerst was het nog 30
 
Een late reactie, maar waar heb jij je achterkant vandaan (remlicht, knipperlichten,kentekenplaathouder)? Ik zoek ook zo iets, maar mijn wereld is niet zo groot.


die achterkant is van het merk barracuda

@danny die gprtjes heb ik nog alleen wat deukjes aan de zijkant
maar als ik ze omwissel dan vallen de deukjes weg onder het zadel
en ik ga ze zwart spuiten en ook nog mischien er op zetten
maar rij eerst ff een tijdje met de gianellies
 
@ don en de rest, hoe vinden jullie die spullen voor de mt-03 2dehands vond nooit iets bijzonders. had eergister nog gezocht

@rupke oke, ik wil ook andere uitlaten alleen 500-950 euro wat ik zo op internet zie vind ik momenteel nog aan de dure kant. dus dacht als iemand nou beschadigde pijpjes had liggen die hij/zij niet meer gebruikt, wil ik die wel overnemen voor een leuk prijsje en opknappen.
 
Laatst bewerkt:
je moet gewoon ebay.com / .co.uk / .de /.nl en veel op google zoeken..
en als je de uitlaat wilt die ik heb
full

heb via een duitse webshop, moet je ''ABE-Motorrad@gmx.de'' een mailtje sturen hij is eigenlijk €380
maar je kan er nog klein beetje afpraten.
en hier een filmpje ervan
 
Yups, daarom poets ik hem morgenvroeg nog even. Je komt ook naar de Anac?

Het was een mooie bijeenkomst!

@Sebas: ja, daar was ik de vorige keer ook in getrapt :P

@Danny: ook met vario blijft het leuk speelgoed! (lekker knutselen, kan weinig kapot, veel vermogen voor weinig inhoud, simpele techniek en kost geen drol, (motor)scooters zijn LEUK!)
 
Laatst bewerkt:
Als het te mooi is om waar te zijn dan.........

Kortom, nee ik denk niet dat dat werkt (Technisch gezien heb ik geen flauw idee trouwens :+)
 
Misschien heb ik nog een beetje geluk er sta dat het gebeurd is binnen de bebouwde kom dat vond ik al vreemd. Gisteren maar even wezen controleren lijkt er toch echt op dat het buiten de bebouwde kom is alleen meneer agent stond vanachter het bord bebouwde kom te lazeren(lekker he).
Ik ga dus toch maar in bezwaar en hoop dat het dan goed komt.

gianelli mooi uitlaat voor als het geseponeerd wordt hahahahah
En doe dan die hjc ook maar lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan