Het MT-03 Topic deel Vieah! *insert zwarte zijn sneller grap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier voor de liefhebbers nog een filmpje van een echte Yamaha-liefhebber, gezien de gigantische stemvorken op z'n tank _O- _O-


De daglicht verlichting in zijn handkappen is mooi, als het goed is kan ik dit wss ook in de mijne plaatsen..

maar die stemvorken haha is het dan duidelijk genoeg dat het een yamaha is ? :) :+
 
De daglicht verlichting in zijn handkappen is mooi, als het goed is kan ik dit wss ook in de mijne plaatsen..

maar die stemvorken haha is het dan duidelijk genoeg dat het een yamaha is ? :) :+

Hij heeft een witte...
Die zwarte stemvorken zijn zo groot omdat hij het liefst een zwarte wilde..

Jahaaaaaaaaa, zo eenvoudig is dat.
 
Zo net de MT-03 even gepoetst. Wat is het toch een schatje! Ze is er helemaal klaar voor om morgen haar eerste beurtje van Piet te krijgen :+
 
is Piet morgen weer terug ???,

uuhm yamaha kleding is toch niet erg ( of gaan jullie mij nu verbannen)....wou er miss binnenkort eens voor langs gaan bij termaat
 
gewoon doen man. ik heb wat trainingsjasjes en tshirts. heel prima toch. beter dan met iets lopen waarop staat dat je van de Stones concerten uit 67 bent
 
is Piet morgen weer terug ???,

uuhm yamaha kleding is toch niet erg ( of gaan jullie mij nu verbannen)....wou er miss binnenkort eens voor langs gaan bij termaat

Zo nu en dan wordt er wat over en weer geplaagd...

naanaa na na naaa naaa :P
 
Zo, vandaag mijn nieuwe pak voor 17 april gekocht (uiteraard in het zwart :+)

full


full


Deze keer maar voor een overall gegaan in plaats van een combi. Kijken of ik dat fijner vindt zitten!

Edit: en de 1.000 beurt is ook geweest. Gelijk even een iridium bougie erin gedraaid.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zelf een dus een arlen ness combi maar die zit mij ideaal, en ik vind relax dat je soms ook alleen jas aan kan doen.. maar idd ieders eigen keuze
 
Zo, vandaag mijn nieuwe pak voor 17 april gekocht (uiteraard in het zwart :+)

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze keer maar voor een overall gegaan in plaats van een combi. Kijken of ik dat fijner vindt zitten!

Edit: en de 1.000 beurt is ook geweest. Gelijk even een iridium bougie erin gedraaid.

Mooi clowns costuum :+ Eigenlijk gewoon zonde om daarin op een MT-03 te zitten op Zandvoort... ;) Goeie kleur ook!
 
Laatst bewerkt:
Ohja, racepak. Ik huur er eentje de 17e aangezien m'n loonslavenbestaan een maand later begint dan ik had verwacht :+

Mooi pak hoor! (Snel een powerrangerfoto maken!)
 
Zo net de MT-03 even gepoetst. Wat is het toch een schatje! Ze is er helemaal klaar voor om morgen haar eerste beurtje van Piet te krijgen :+

:? Uuuhhh... met mijn verknipte geest leest dit net alsof een pooier een van zijn meisjes beschikbaar stelt voor alweer de volgende p@rno film... :')

Laat Piet het niet horen... _O-
 
:? Uuuhhh... met mijn verknipte geest leest dit net alsof een pooier een van zijn meisjes beschikbaar stelt voor alweer de volgende p@rno film... :')

Laat Piet het niet horen... _O-

Dat was natuurlijk ook de insteek van het stukje tekst O-)

Is mijn geest nu ook verknipt? ;(
 
MENSEN opgelet een ontopic vraag
als ik bij me dempers de db-killers eruit haal krijgt ie veel te veel benzine waardoor die soms zelfs afslaat bij afremmen, maar is een K&N filter niet een idee dan krijgt mijn motor ook een stuk meer lucht en zou een gedeeltelijk dan al niet helemaal opgelost moeten zijn?
 
k heb ook de killers eruit (met k&n filter) en nooit last van afslaan...dus andere filter zou het probleem op moeten lossen!
 
MENSEN opgelet een ontopic vraag
als ik bij me dempers de db-killers eruit haal krijgt ie veel te veel benzine waardoor die soms zelfs afslaat bij afremmen, maar is een K&N filter niet een idee dan krijgt mijn motor ook een stuk meer lucht en zou een gedeeltelijk dan al niet helemaal opgelost moeten zijn?
OPGEPAST:open dempers=ARMER mengsel,hoe kom je erbij dat ie te veel benzine krijgt?
Te veel is niet gevaarlijk voor de kleppen(o.a),kost alleen vermogen en benzine,met een K&N filter loopt ie nog armer,ik zou een PC doen, of the poor man's solution:kev-mod!
Als het bij jou zo extreem is zou ik meteen de killers terug stoppen voor je schade hebt...
De nieuwere hebben geloof ik een lamba-sensor,bij een lek in het uitlaattraject kan dan wel een te rijk mengsel worden gegeven,door luchtaanzuiging(bij afremmen op de motor b.v.)en dus verkeerde lezing van het mengsel door de lamba.
 
MENSEN opgelet een ontopic vraag
als ik bij me dempers de db-killers eruit haal krijgt ie veel te veel benzine waardoor die soms zelfs afslaat bij afremmen, maar is een K&N filter niet een idee dan krijgt mijn motor ook een stuk meer lucht en zou een gedeeltelijk dan al niet helemaal opgelost moeten zijn?

Inderdaad, waarop is jou conclusie gebaseerd dat hij veel te veel benzine krijgt?

Dat afslaan in het begin daar hebben wel meer MT-03 last van gehad, maar dat doet zich vrijwel uitsluitend in de eerste 1000 km voor. Heb het zelf ook 2x meegemaakt, daarna nooit meer.

Dus, of dat in verband staat met je uitlaat zonder dB killers is te betwijfelen.

Heb je er al een Iridium bougie in zitten?

Rij dan eerst maar eens een poos met de dB killers erin.

Kijk dan eens na een lange rit (km of 100) wat de kleur van je bougie is, dat zegt veel over de afstelling.

Rij daarna eens een lange rit (km of 100)zonder de dB killers en kijk daarna opnieuw wat de kleur van je bougie is. Dan weet je of hij armer of rijker loopt met en zonder dB killers.
 
ik ben langs erik noordenburg gereden, hij zij ook dat teveel brandstof krijgt. en omdat ik inderdaad de eerste 1600 km wel een last had dat ie afsloeg daarna niet meer gehad.
heb er toen ook denso iridium bougie ingedaan liep ie mooier van.
en ik heb de db-killers er nu weer ff ingedaan wachtend tot piet van termaat weer terug was....
maarja dat geeft niet moet eerst wachten tot ik weer motor mag rijden na mijn oor operatie

maar ik zal wel eens de kleur v/d bougie checken nog helemaal vergeten
 
ik ben langs erik noordenburg gereden, hij zij ook dat teveel brandstof krijgt. en omdat ik inderdaad de eerste 1600 km wel een last had dat ie afsloeg daarna niet meer gehad.
heb er toen ook denso iridium bougie ingedaan liep ie mooier van.
en ik heb de db-killers er nu weer ff ingedaan wachtend tot piet van termaat weer terug was....
maarja dat geeft niet moet eerst wachten tot ik weer motor mag rijden na mijn oor operatie

maar ik zal wel eens de kleur v/d bougie checken nog helemaal vergeten

Ik kan er geen draad aan vastknopen aan je verhaal....

Slaat hij nu nog steeds af of niet.... :?

Hij zal best iets te rijk staan, maar dat is beter dan te arm, als ik naar mijn PC III map kijk is hij ook vrijwel overal ietsjes armer gezet.

Maar dat je motor daardoor vaak af zou slaan lijkt me een beetje sterk.

Slaat hij vaak af? Hoe vaak gebeurt dat dan?

Hoeveel km is ermee gereden?
 
ja k ben wel vaker onduidelijk :d
ik heb nu 2500m gereden
als ik de killers erin heb rijd ie gewoon mooi
killers eruit heb ik blauwe vlammen van bijna 20 cm en slaat ie na 80km rijden nogsteeds af en toe af met afremmen. maar vooral als ik sportief rij bijv. 6500 toeren rij en dan flink afrem
 
ja k ben wel vaker onduidelijk :d
ik heb nu 2500m gereden
als ik de killers erin heb rijd ie gewoon mooi
killers eruit heb ik blauwe vlammen van bijna 20 cm en slaat ie na 80km rijden nogsteeds af en toe af met afremmen. maar vooral als ik sportief rij bijv. 6500 toeren rij en dan flink afrem
Te arm dus,zonder killers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan