Het MX2/MX1-3 topic deel 16, bart brinkman for president!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond alvast mn lever op de proef stellen voor morgen denk ik.

Maar ik ben vandaag ook gewoon netjes aan het werk.
Overigens heerlijk rustig op de weg deze week :Y Vanochtend mijn tijd Baarle-Nassau-->Rhoon verbeterd *D *D 8-)

Morgen ook nog werken. Man wat heb ik zin om morgenavond een emmer bier op te drinken op het nieuwe jaar. Maar heb gister weer een doos pillen meegekregen dus dat feest gaat niet door..... '(
Een voordeel is wel dat ik weer geld bespaar, wat ik goed kan gebruiken voor mn toekomstige RMZ500 ;) ;)
 
ik heb me voorgenomen om morgenavond al mn geld op te zuipen, moet wel lukken ook... mooi in 2012 op 0 euro beginnen. Mrgenmiddag maar beginnen met Jagermeister en carbid
 
ik heb me voorgenomen om morgenavond al mn geld op te zuipen, moet wel lukken ook... mooi in 2012 op 0 euro beginnen. Mrgenmiddag maar beginnen met Jagermeister en carbid

20 euro heb je zo op, dus moet geen probleem zijn
 
Alleen krijgt Bart Brinkman - integenstelling tot Saab een geldinjectie (en een flinke ook!) Van zijn rijke ouders. Had Saab maar rijke ouders. ;( Dan was hij nu nog met ons.
 
weet ik nog niet ga overdag aan het werk en daarna zowiezo lekker aan het bier.Jij dan Nick? Wat wil je weer kopen als je de suzuki verkocht hebt?
 
Laatst bewerkt:
Morgen komen Wout en ik in de kranten met onze KIKA aktie. Kheb net een intervieuw gehad waarin een journalistdie ook erg geinteresseerd was naar de wildcross. Kheb hem duidelijk gemaakt dat er in januari weer gewildcrosst gaat worden. Wie dat organiseerd? geen idee, dat is geen organisatie. O-)


Las ergens anders wel een mooie actie om aandacht te vragen.
Een wilde cross van Den Helder naar Hoek van Holland, publiciteit genoeg om eens aandacht te vragen voor alle crossbanen in nederland :)
 
Las ergens anders wel een mooie actie om aandacht te vragen.
Een wilde cross van Den Helder naar Hoek van Holland, publiciteit genoeg om eens aandacht te vragen voor alle crossbanen in nederland :)

volgensmij deed wouter dat altijd op zijn xt op zondags.
als ik mij niet vergis

ging van den helder naar hoek v holland over het strand en door de duinen terug.
als een gek op zijn xt met knal oranje helm
wout zijn eigen redbull knock-out
 
Laatst bewerkt:
volgensmij deed wouter dat altijd op zijn xt op zondags.
als ik mij niet vergis

ging van den helder naar hoek v holland over het strand en door de duinen terug.
als een gek op zijn xt met knal oranje helm
wout zijn eigen redbull knock-out



..... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan