Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja , Jan een 650 triumph blok in een enfield frame vandaar de naam Trifield.
Groet Eddy. :W

Ja dat is natuurlijk even heel wat anders. Een Triumph blok is niet te vergelijken met een Royal Enfield motorje. Ondanks alles was die RE wel een leuke motor om te zien. ;) ;)
full

Om jullie even te laten kwijlen dus. :9~ :9~ By the way ik denk dat ik de mijne ga verbouwen
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Vorige jaar tijdens Kawasaki record dag bij Niko Bikker op 0,45 minuten kom ik ook voorbij met een geelgroen helm *D lachen ik zie het nu voor het eerst :Y
Maar of ik dit jaar nog naar toe zal gaan :? :/
 
Vorige jaar tijdens Kawasaki record dag bij Niko Bikker op 0,45 minuten kom ik ook voorbij met een geelgroen helm *D lachen ik zie het nu voor het eerst :Y
Maar of ik dit jaar nog naar toe zal gaan :? :/

Ja zo komt die W650 club van ons nooit van de grond hè Iwan. Ik weet ook nog niet of ik dit jaar zal gaan. Ik kan / mag in ieder geval niet met de motor want ik heb momenteel geen geldig rijbewijs. :] :N :] :N Maar ik zag je ook nog even langs flitsen op dat filmpje. Het is toch iedere keer wel weer leuk als je er eenmaal bent. :9 :9 Heb je die W650 in het filmpje gezien wat ik had bijgevoegd? Je moet toch wel heel gefrustreerd |( |( |( zijn om van een mooie motor zo'n gedrocht te maken :N
Groet Jan :W
 
Heeft er iemand nog interesse in de originele spiegels van de W anders gaan ze de vuilnisbal in .
Groet Eddy. :W
 
Ja zo komt die W650 club van ons nooit van de grond hè Iwan. Ik weet ook nog niet of ik dit jaar zal gaan. Ik kan / mag in ieder geval niet met de motor want ik heb momenteel geen geldig rijbewijs. :] :N :] :N Maar ik zag je ook nog even langs flitsen op dat filmpje. Het is toch iedere keer wel weer leuk als je er eenmaal bent. :9 :9 Heb je die W650 in het filmpje gezien wat ik had bijgevoegd? Je moet toch wel heel gefrustreerd |( |( |( zijn om van een mooie motor zo'n gedrocht te maken :N
Groet Jan :W

Jan zo en zo kan ik niet begrijpen dat zo iets toegelaten wordt, om op de weg te rijden |( |( |(
 
Iwan , het zijn de zelfde als die jij erop hebt dus je hebt er niets aan , ik heb wel nog een stuureind spiegel liggen van het beroemde merk Halycon heb ik 65 voor betaald ,mag je hebben voor 25
Groet Eddy. :W
 
ja nee ik ook niet ,achteraf had het weer wel goed geweest maar in eerste instantie zag het er zeer dreigend uit en de vooruitzichten waren ook niet al te best met wind en regen.
Groet Eddy. :W
 
Iwan , het zijn de zelfde als die jij erop hebt dus je hebt er niets aan , ik heb wel nog een stuureind spiegel liggen van het beroemde merk Halycon heb ik 65 voor betaald ,mag je hebben voor 25
Groet Eddy. :W

Hoi Eddy,

bedankt voor je aanbod, maar dan wordt me stuur te breed voor de schuurdeur :N nu is al maneuvreren geblazen met eerst eenkant insteken en dan kantellen en :? *D

Hoi Jan,

hopelijk ben je snel weer op je w650 aan :] :] :] en vrouwke thuis sokken laten brein })
 
Ja Jan dit is de mijne ,al sinds 2001 :] :]
De koplamp en oren heb ik op de markt gekocht in Barneveld , maar ik geloof dat het bij rocket-parts of cafe racer parts was .
Groet Eddy. :W
 
Als je helemaal terug scrollt naar een jaar of 5 geleden kan je ook mijn achterlicht zien dat is een lucas lamp
 
Als je helemaal terug scrollt naar een jaar of 5 geleden kan je ook mijn achterlicht zien dat is een lucas lamp
Ja dat achterlicht had ik vorig jaar bij Nol Bikker al gezien. :Y Maar die lamporen was me toen niet opgevallen maar vind ik wel mooi. Chroom bling-bling weet je wel dat vind Jan wel mooi. :9~ :9~ Je hoeft dan toch niet perse de koplamp ook te vernieuwen? :? Of wel? :? :?
Groet Jan :W
 
dat was bij mij noodzakelijk nadat ik een inschattingsfoutje |( |( had gemaakt met alle gevolgen van dien! :')
Groet Eddy. :W
 
dat was bij mij noodzakelijk nadat ik een inschattingsfoutje |( |( had gemaakt met alle gevolgen van dien! :')
Groet Eddy. :W
Vertel! Van de fouten van anderen kunnen wij ook leren. |( |( En als we er niets van leren kunnen we er altijd nog om lachen }) })
Groet Jan :W
 
Beste heren van dit mooie nieuwe topic, het is een tijdje stil geweest vanaf mijn kant maar dat krijg je met een perfect rijdende W650 =)

Ik wilde jullie graag attenderen op het feit dat ik een x aantal originele W650 onderdelen op mplaats heb aangeboden. Ik weet nu niet zeker of ik de link hier mag plaatsen maar w650 in de zoekbalk invoeren leert al snel waar de advertentie is.

Aangeboden:

- koplamp ( klein deukje en barst in vizier)
- voorspatbord chroom
- zadel
- knipperlichten voor
- achterlicht unit met knipperlichten
- tank emblemen
- spiegels
- luchtfiltersysteemding (dat overbodige onderdeel)

Ik hoop 1 van jullie liefhebbers blij te maken met 1 of meerdere van de onderdelen.

Mvg,
Nick.
 
Laatst bewerkt:
Nick, ik heb eventueel belang bij het spatbord , is het schade vrij en wat wil je ervoor hebben.
Groet Eddy. :W
 
Jan , nooit :N :N aan de rechterkant een rij stilstaand auto's voorbij willen gaan want voor je het weet komt er een koekblikker op het zelfde idee :? :? en dan ben jij met twee wielen toch echt de zwakste , en wel een hoop verontschuldigingen en de toezegging dat de beste mevrouw verzekerd is maar je hebt geen poot om op te staan en je draait gewoon zelf voor de schade op .
Buiten een enorm gekwetst ego en een paar gekneusde ribben :X heb je dus ook nog kosten ,en origineel Kawasaki is erg duur. :Y
Groet Eddy. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan