Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan , nooit :N :N aan de rechterkant een rij stilstaand auto's voorbij willen gaan want voor je het weet komt er een koekblikker op het zelfde idee :? :? en dan ben jij met twee wielen toch echt de zwakste , en wel een hoop verontschuldigingen en de toezegging dat de beste mevrouw verzekerd is maar je hebt geen poot om op te staan en je draait gewoon zelf voor de schade op .
Buiten een enorm gekwetst ego en een paar gekneusde ribben :X heb je dus ook nog kosten ,en origineel Kawasaki is erg duur. :Y
Groet Eddy. :W
Dan hebben we dus toch weer wat geleerd. Nooit rechts inhalen :] |( :N
Groet Jan :W
 
Beste heren van dit mooie nieuwe topic, het is een tijdje stil geweest vanaf mijn kant maar dat krijg je met een perfect rijdende W650 =)

Ik wilde jullie graag attenderen op het feit dat ik een x aantal originele W650 onderdelen op mplaats heb aangeboden. Ik weet nu niet zeker of ik de link hier mag plaatsen maar w650 in de zoekbalk invoeren leert al snel waar de advertentie is.

Aangeboden:

- koplamp ( klein deukje en barst in vizier)
- voorspatbord chroom
- zadel
- knipperlichten voor
- achterlicht unit met knipperlichten
- tank emblemen
- spiegels
- luchtfiltersysteemding (dat overbodige onderdeel)

Ik hoop 1 van jullie liefhebbers blij te maken met 1 of meerdere van de onderdelen.

Mvg,
Nick.
Hoi Nick,
Zijn de spiegels van een model 1999 met een hoge stuur of van een latere model met een lage stuur ?
Groeten Iwan
 
Beste Iwan voor zover ik weet een laag stuur. Mijn W is ook uit 2001.

Gr,
Nick

Hoi Nick, zou je voor mij kunnen opmeten de lengte van de stang / spiegelsteel horizontale gedeelte. Dan kan ik kijken hoever ie naar buiten uitsteekt.
Wat zou je voor willen hebben?
 
Beste Iwan, 10,5 cm tot het midden van de knik.
€50 voor het setje? Zijn nieuw $62 per stuk.

Gr,
Nick.
 
Beste Iwan, 10,5 cm tot het midden van de knik.
€50 voor het setje? Zijn nieuw $62 per stuk.

Gr,
Nick.
Hallo Nick,
Bedankt voor het opmeten, maar ik vermoed dat die van mij net zo lang zijn.
Ik zal ze morgen gaan opmeten, en dan hoor je het van mij.
Groeten
Iwan
 
Beste Iwan, 10,5 cm tot het midden van de knik.
€50 voor het setje? Zijn nieuw $62 per stuk.

Gr,
Nick.
Hoi Nick,

Ik heb het net gemeten en die staan nu op 12,5 cm, met een stompje van 2 cm om de spiegel naar buiten te kunnen verplaatsen :Y maar hoe :? moet ik dan nog uitzoeken.
Nu heb ik voor het eerst echt goed naar gekeken :/ :N *D
Dus het is een zelfde model.
Groeten
Iwan
 
Vandaag lekker rond :] :] :] gescharreld en plots in Hilversum bij een stoplicht oog in oog met een andere W650 *O* maar onze wegen scheiden onmiddellijk door de groene licht en hij naar links en ik naar recht ;( wie o wie was dat geweest :/ :? wat een mooie dag zonder fietsers op de weg *O* :] *O*
Groeten
Iwan
 
Hoi Iwan, dat was ik dus! Beetje verdwaald in Hilversum op weg naar A'dam, jij toeterde nog.
Leuk een andere W te zien.
Groet Peter
 
Hier nog zonder bagagerekje.
full
 
:N :N Zo een kleine wereld en we komen elkaar niet tegen :? behalve toevallig *D
Een keer wat organiseren lijk mij een goed idee :}
Zondag ben ik met de motor naar Arnhem, en volgende week donderdag richting Frankrijk voor 2 en 1/2 week.
Maar eens zal ons toch lukken voor een motorrit :]
Groeten
Iwan
 
We wachten maar even bericht van Jan af als ie het sein veilig krijgt kunnen we gaan plannen ,lijkt mij.
Gaat alles goed Jan?
 
We wachten maar even bericht van Jan af als ie het sein veilig krijgt kunnen we gaan plannen ,lijkt mij.
Gaat alles goed Jan?
Alles gaat goed jongens. :Y :Y Mooi al die activiteit op ons forum. Geweldig daar hou ik van :P :P . Ik schrijf niet elke dag maar daarentegen lees ik wel regelmatig. 14 Juli moet ik met de CBR formulieren naar het ziekenhuis en dan nog een of twee weekjes en dan kunnen we weer :] :] . Ik voel me elke dag weer een beetje sterker worden en dat is maar goed ook want de eerste dagen kon ik nog geen veer van mijn lippen blazen :Z :Z .
We houden contact Groet van de herstellende. :W
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen,

Van de week nieuwe bandjes op de W, oude BT45`s vervangen voor moderne Dunlop Streetsmarts.

Bevalt erg goed veel neutraler stuurgedrag (vond de W altijd erg de bocht invallen in vergelijking met mijn andere motoren en moest steeds wennen daaraan maar dat is nu niet meer zo)

Veel :]
 
Dag mensen,

Van de week nieuwe bandjes op de W, oude BT45`s vervangen voor moderne Dunlop Streetsmarts.

Bevalt erg goed veel neutraler stuurgedrag (vond de W altijd erg de bocht invallen in vergelijking met mijn andere motoren en moest steeds wennen daaraan maar dat is nu niet meer zo)

Veel :]
Hallo Jack.
Ik heb bij aanvang van het huidige seizoen mijn bandjes vernieuwd. Ik heb dan gekozen voor de Dunlop TT100. Nieuwe banden is inderdaad een hele andere ervaring tijdens het rijden. Is te wijten aan de platte kant op het loopvlak van de oude bandjes. Veel rijplezier
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb nog een Galfer schijf in de aanbieding. Gemonteerd, 1 km mee gereden, maar ik ga de motor toch wegdoen en dan niet met deze sjieke schijf erop. ;-)
Kom zeer zelden meer op M-F, dus hier reageren heeft weinig tot geen zin.

Staat in dit verkooptopic:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan