Ik opteer voor de Z900 RD ik vind dat toch het mooiste , uitlaten naar het aantal cilindersHoi Jongens,
Het is zondag en regenachtig, en aangezien dat ik niet aan het verbouwen ben of van di beroemde Franse rommelmarkten aan het afstruinen heb ik wat plaatselijke motortijdschriften gekocht om het te lezen.
We hebben het vaker erover gehad, hoe het zonden is dat zo een mooi classic motor concept als onze W650 / W800 nooit door de Kawasaki serieus is genomen zoals andere bekende gevallen die ermee rijk zijn geworden
Maar blijkbaar hebben ze nu aansluiting gevonden met die trend retro, met de nieuwe Z900RS grijpend naar de meest beroemde motor in Kawasaki geschiedenis.
Als je ziet hoeveel modellen uit eigen huis al komen, en hoeveel van die custom bouwers zich al op gestort hebbenis waarschijnlijk het van een W900 /W1000 toch maar een
Ik wens jullie maar een fijne zondag toe
Kawasaki Z900RS: Nu al de eerste customs! | MaxxMoto
[afbeelding]
OK dat wilde ik horen. Bedankt Ed.Jan om op tijd tot stilstand te komen moet je altijd harder knijpen, het enige verschil wat ik merkte was dat de vertraging groter is dan met de originele blokken dat wel en ik denk ook dat deze ,ik heb ze van Brembo ,wat slijtvaster zijn dan organische maar dat kan een spinsel van de hersenen zijn .
Samenvattend durf ik te concluderen dat gesinterde blokken beter hun werk doen dan organische .
Misschien heeft iemand hier nog interesse in?
Een Puig mini tourruit "plus".
Vorige week gekocht en gemonteerd en weer gedemonteerd.
Vond hem niet mooi!
Kostte 45,- met verzenden mag weg voor 35,- incl. de verzendkosten.
Bon en doos zijn er bij natuurlijk.[afbeelding]
Nee dank je? Ik vindt hem ook spuug lelijk.Misschien heeft iemand hier nog interesse in?
Een Puig mini tourruit "plus".
Vorige week gekocht en gemonteerd en weer gedemonteerd.
Vond hem niet mooi!
Kostte 45,- met verzenden mag weg voor 35,- incl. de verzendkosten.
Bon en doos zijn er bij natuurlijk.[afbeelding]
Lever je nu niet veel veercomfort inDe Hyperpro voorveren zitten erin, samen met verse SAE15 olie (zat bij de verenset in).
Ik moet zeggen dat het een groot verschil is ten opzichte van de originele veren!
De motor duikt veel minder bij het remmen en stuurt directer. Ik heb er slechts een kort stukje mee gereden (het regent !) maar denk dat dit met recht een upgrade voor de W is.
Iemand ervaring met andere veren onder de originele schokdempers toevallig?
Hyperpro biedt ook achterveren aan - als dit net zo'n verschil maakt als voor, ben ik om.
Pas op Pieter dat je vrouw dit niet leest want danMet mijn vrouw achterop is de vering onderbemeten.
Slaat ook door dan. Vandaar deze modificatie. Racen met de W doen we niet an.
De W650 is niet de meest ideale motor voor duo gebruik. Ik heb tijdens mijn jeugd jaren zodanige stunts met de motor uitgehaald dat mijn vrouw voor geen geld meer achterop kruipt dus ik rijdNiet verkeerd bedoelt hoor, mijn vrouw is lang en slank!
Maar de standaard vering slaat bij duogebruik regelmatig door. Vandaar de mods.
Met mijn vrouw achterop is de vering onderbemeten.
Slaat ook door dan. Vandaar deze modificatie. Racen met de W doen we niet an.
En zijn die Hagon's dan merkbaar beter dan de originele Peter?Ik heb achter Hagon schokbrekers het dichte model klassiek engels dus.
Best goed maar die metalen bussen schrapen tegen de veren aan waardoor ik op een soort piepende ossenkar zit.Onderweg hoor ik het gelukkig niet,
En zijn die Hagon's dan merkbaar beter dan de originele Peter?
Groet Jan