Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
W-tje is ook in de strip verhaal terecht gekomen *O* *D 8-)

Groeten Iwan
full
 
@Iwan en eigenlijk iedereen : neen hoor een W is ook welkom, alle Kawa's zijn welkom :

http://www.motornieuws.be/be/nieuws/met-je-kawasaki-naar-de-riding-course-op-mettet-5064


Wie wil weten wat zijn of haar Kawasaki echt in huis heeft en dit graag op een veilige en gecontroleerde manier wil beleven, kan dat via de Kawasaki Riding Course op het circuit van Mettet.

Met je Kawasaki onder begeleiding het circuit op
Op donderdag 19 juli organiseert Kawasaki deze exclusieve rijvaardigheidstraining op het circuit van Mettet, waarin zowel de theorie als de praktijk uitgebreid aan bod komen. Tijdens deze uitgebreide training kunnen Kawasaki eigenaren onder professionele begeleiding van de instructeurs van Circuitschool ontdekken wat de motor voor hun in petto heeft.

De Kawasaki Riding Course bestaat uit zes rijsessies en drie theoriesessies en is bedoeld voor de beginnende tot gemiddeld ervaren motorrijder. Ieder Kawasaki model is welkom!

Inschrijven kost slechts 75 euro en is uitsluitend beschikbaar voor Kawasaki rijders.

Schrijf je nu snel in want het aantal plaatsen is beperkt!
 
@Iwan en eigenlijk iedereen : neen hoor een W is ook welkom, alle Kawa's zijn welkom :

http://www.motornieuws.be/be/nieuws/met-je-kawasaki-naar-de-riding-course-op-mettet-5064


Wie wil weten wat zijn of haar Kawasaki echt in huis heeft en dit graag op een veilige en gecontroleerde manier wil beleven, kan dat via de Kawasaki Riding Course op het circuit van Mettet.

Met je Kawasaki onder begeleiding het circuit op
Op donderdag 19 juli organiseert Kawasaki deze exclusieve rijvaardigheidstraining op het circuit van Mettet, waarin zowel de theorie als de praktijk uitgebreid aan bod komen. Tijdens deze uitgebreide training kunnen Kawasaki eigenaren onder professionele begeleiding van de instructeurs van Circuitschool ontdekken wat de motor voor hun in petto heeft.

De Kawasaki Riding Course bestaat uit zes rijsessies en drie theoriesessies en is bedoeld voor de beginnende tot gemiddeld ervaren motorrijder. Ieder Kawasaki model is welkom!

Inschrijven kost slechts 75 euro en is uitsluitend beschikbaar voor Kawasaki rijders.

Schrijf je nu snel in want het aantal plaatsen is beperkt!

Circuit :N geef mij maar dijkjes en landweggetjes :] :] :] *O* *O*
Jij wel succes, en laat ons wel weten hoe is het gegaan :Y
Groeten Iwan
 
@Iwan en eigenlijk iedereen : neen hoor een W is ook welkom, alle Kawa's zijn welkom :

http://www.motornieuws.be/be/nieuws/met-je-kawasaki-naar-de-riding-course-op-mettet-5064


Wie wil weten wat zijn of haar Kawasaki echt in huis heeft en dit graag op een veilige en gecontroleerde manier wil beleven, kan dat via de Kawasaki Riding Course op het circuit van Mettet.

Met je Kawasaki onder begeleiding het circuit op
Op donderdag 19 juli organiseert Kawasaki deze exclusieve rijvaardigheidstraining op het circuit van Mettet, waarin zowel de theorie als de praktijk uitgebreid aan bod komen. Tijdens deze uitgebreide training kunnen Kawasaki eigenaren onder professionele begeleiding van de instructeurs van Circuitschool ontdekken wat de motor voor hun in petto heeft.

De Kawasaki Riding Course bestaat uit zes rijsessies en drie theoriesessies en is bedoeld voor de beginnende tot gemiddeld ervaren motorrijder. Ieder Kawasaki model is welkom!

Inschrijven kost slechts 75 euro en is uitsluitend beschikbaar voor Kawasaki rijders.

Schrijf je nu snel in want het aantal plaatsen is beperkt!
Ja
Ik heb een privé circuit in de Brabantse Bieschbos, dus ik kom niet.
Groet Jan :W
 
Vanmiddag een nieuw voorbandje en nieuwe remblokjes laten monteren. De keuze is wederom op een Dunlop TT100 gevallen. Nu kan ik er toch weer twee seizoenen :] :] :] .
Nu is wel duidelijk geworden dat mijn vorige band altijd enigzins in (axiale) onbalans is geweest. Bij een snelheid van 80 km + begon de motor altijd enigzins te trillen. Met losse handen ging dus niet. We hebben het wiel toen nogmaals gebalanceerd maar dat bracht ook geen oplossing. Het probleem is nu verdwenen. Ik kan weer met losse handen :] :] :] .
Groet Jan :W
 
Vanaf Assel ??mooie foto :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil de W650 beetje bij beetje customizen en kwam deze foto in het oude forum tegen.
De grijze tank met oranje streep vind ik erg mooi en zou zoiets willen hebben.
Is dit een actie geweest bij de introductie van de w800 of zijn deze tanks daadwerkelijk te koop?
full
 
Wil de W650 beetje bij beetje customizen en kwam deze foto in het oude forum tegen.
De grijze tank met oranje streep vind ik erg mooi en zou zoiets willen hebben.
Is dit een actie geweest bij de introductie van de w800 of zijn deze tanks daadwerkelijk te koop?[afbeelding]
Ik heb de indruk dat die licht groen op een W800 demo zit bij Nol Bikker maar de overige kleuren ken ik niet.
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan